יום שלישי, 21 במרץ 2017

זמן קריאה הספר "לשחרר באהבה" מאת מלי דנינו....

הספר "לשחרר באהבה" מאת  ד"ר מלי דנינו זהו ספר מאוד חשוב להורים, לאנשי מקצוע, הספר נכתב כדי לחזק את ההורים בהתמודדות שלהם בבית עם הילדים, וגם כדרך להבנה איך להבין את הילדים, יש מענה בספר גם להתמודדות עם מתבגרים,עם ילדים עם הפרעות קשב וריכוז, וכאמא למתבגרת הספר בהחלט תורם.

"לשחרר באהבה" הוא השלישי בסדרת ספרים בנושא אימון הורים, וכקודמיו מבקש לחזק את מקומם והתמודדותם של ההורים במשפחה ובבית הספר,הספר מלווה תהליך אימוני שלם, מראשיתו ועד היום, כשמונה שנים לאחר סיום האימון, הכתוב מבוסס על מקרה אמיתי, אך אינו צמוד לפרטים ולהתרחשויות הביוגרפיות.
אהבתי מאוד את משמעות השם של הספר לשחרר באהבה, כי ברגע שאנחנו משחררים ומנסים להיות פחות בשליטה יש הרבה יותר הצלחה, ולשחרר עם לב אוהב זה הכי חשוב, זוהי השלמה וכיוון לדרך חדשה, הספר בהחלט חובה מבחינתי ועוזר בהקניית כלים להתמודדות, ועזרה להורה להכיר דרך נוספת להתמודדות עם רגשות שליליים ודרך להעצים את הילד, אומרים שמילים מאוד חשובות, וחשוב לזכור שהילדים והמתבגרים סופגים מאיתנו ההורים הרבה.
השיטה לאימון הורים, שפיתחה ד"ר מלי דנינו לפני כעשור, הוכחה מחקרית כמסייעת להורים להתמודד עם רגשות שליליים ולפתח מערכת יחסים נכונה ומיטיבה עם ילדיהם. משפחות רבות בישראל עברו מאז בנתיב שסללה.

מצדה, אשת קבע נשואה ואם לשלושה ילדים, מרגישה שיחסיה עם גל, בתה הבכורה בת ה-16, עומדים על סף פיצוץ. גל, ילדה מחוננת עם ליקויי למידה ועם הפרעת קשב וריכוז, סובלת מדימוי עצמי נמוך ונאלצת להתמודד עם קשיים רבים בארגון עצמי ובניהול זמן. המתח, התסכול והייאוש השוררים בין השתיים, משפיעים על כל בני המשפחה ומגיעים לנקודת רתיחה עד כי מצדה חושבת לעזוב את הבית. המפנה מגיע כשמצדה מתחילה אימון הורים בניצן. מפגישה לפגישה מתחולל אצלה תהליך עמוק ובעקבותיו שינוי משמעותי. באמצעות האימון היא מצליחה לראות את גל בעיניים אחרות, להתאהב בה מחדש ולרקום אתה קשר איתן מתמיד.
"המפתח נמצא בידיך, מצדה," אומרת ענת, "ואם תרצי להתמיד בתהליך, השמים הם  הגבול."  אני מחייכת אליה, היא אומרת לי משהו כל כך משמעותי. לרגע אני ממש רואה תמונה: השמים נפתחים ויד עלומה מושכת אותי פנימה אל מרחבים ללא גבול ולאין שיעור – הלב שלי מתרחב, אני אומרת "לו יהי" בנפשי פנימה.
הספר מציע לקוראים הזדמנות נדירה ומרגשת ללוות את הגיבורה מקרוב במסע אישי אמיץ ומכונן, ולהאיר באור נוסף את חייהם שלהם.
מלי דנינו, מנכ"לית אגודת ניצן, ד"ר לחינוך מהחוג לייעוץ ולהתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה, מפתחת השיטה לאימון הורים, מרצה ומנחה סדנאות בארץ ובחו"ל. ספריה הקודמים "ההורה כמאמן" רימונים, 2007, ו"המדריך לאימון הורים", רימונים 2011, אשר תורגם לשפות נוספות, זוכים להצלחה ולאהדה רבה בקרב הורים ואנשי מקצוע.
הספר זמין בחנויות הספרים הנבחרות בישראל, באגודת ניצן 03-5372266
ובאתר : http://w.contentonow.co.il
הספר: לשחרר באהבה, מאת: ד"ר מלי דנינו
176 עמודים, מחיר מומלץ לצרכן 84 ש"ח.
הוצאה לאור: קונטנטו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה