יום שלישי, 28 במרץ 2017

סיור מקסים באזור חדרה במפעלי מזון אשר מייצרים מוצרי בוטיק איכותיים לקהל הרחב....

שבוע שעבר השתתפתי בסיור מקסים ומהנה לאנשי תקשורת במפעלי מזון קטנים באזור חדרה, את הסיור ערכה התאחדות התעשיינים, מטרת הסיור להחשף למפעלי מזון קטנים, אשר מייצרים מוצרי בוטיק איכותיים בישראל גאווה כחול לבן.
את הסיור התחלנו במפעל "רפאל'ס" בחדרה, שהוקם בשנת 2009 על ידי האחים נתן ורפאל ממבר, אחים נמרצים שמחוברים למוצרי מזון בריאים והמטרה שלהם לייצר ולשווק מוצרים על טהרת הגרנולה, עם הרבה אהבה לאנשים נולד הרעיון של רפאל'ס, להביא לכל בית מזון בריא וטעים, טעמתי את הגרנולה המיוחדת שלהם, ואת מגוון החטיפי בר שהם מייצרים ואהבתי שהכל מיוצר מחומרי גלם טריים והרעיון ייצור ביתי ודגש על טריות ובריאות.

עשינו סיור במפעל והתרשמתי מאוד מייצור הגרנולה, טעמתי חטיף בר טרי שיצא ישר ממכונת החיתוך, וראיתי את תהליכי הייצור של המפעל שמעסיק כ-20 עובדים ועוד 20 עובדים בעלי צרכים מיוחדים בשיתוף עם המפעל המוגן "נתיב".



ממליצה בחום על המוצרים הנפלאים של חברת רפאל'ס שנמכרים ברשתות שיווק ברחבי הארץ, חנויות פרטיות ומעדניות, וגם אפשר למצוא את המוצרים של רפאל'ס בהולנד,בלגיה ופולין, ובקרוב באוסטרליה ובארצות הברית, אכן כבוד גדול.


לאחר שנהנינו ברפאל'ס המשכנו למפעל הדים סאם הראשון בישראל שהוקם בשנת 2006 ע"י האחים גבריאלי, המפעל נמצא בקיבוץ להבות חביבה, ולאוהבי הדים סאם כדאי להגיע לביקור ולהנות מדים סאם.

אני מאלו שממש אוהבים דים סאם וממש שמחתי לבקר במפעל, יש לי את כל האבזור בבית ואני ממש ממליצה לשלב דים סאם בארוחות המשפחה, בריא, משביע והטעם חלום, בסיור התפעלתי מאופן הכנת הדים סאם משלב הירקות הקצוצים, ועד שלב הכנת הדים סאם הכל טרי ומוכן במפעל, בשבילי זה היה חלום זה הדים סאם הכי איכותי שאני מכירה, אני קונה אותו בקניון גבעתיים כל יום שישי את אותו דים סאם ופתאום להנות ממבחר כזה גדול של דים סאם פשוט חלום, טעמנו גם את האגרול המעולה של דים סאם להבות חביבה, תשמעו טעים ביותר שילוב של ירקות עם עוף קצוץ טרי, הטוב שאכלתי.





המפעל מייצר מגוון מוצרי מזון אסיאתיים, כגון אגרולים, דים סאם, באנים, סמוסה, צ'פטי נודלס ועוד, החברה משווקת את מוצרים למסעדות, אולמות אירועים, בתי מלון, בארים, בתי קפה, שפים פרטיים מעדניות ברחבי הארץ וגם לצרכן הפרטי במשלוח עד הבית.



אירחו אותנו בדים סאם להבות חביבה משפחת גבריאלי שאוהבים מאוד את מה שהם עושים, והביאו את חלום הדים סאם לישראל, מפעל ביתי שמכין דים סאם ברמה גבוהה ביותר, באמת גאווה כחול לבן, ואנשים מדהימים עם רוחב לב ונתינה גדולה.

אחרי ששבעתי מכל הדים סאם והאגרול שלא יכולתי להתאפק מהטעם המופלא המשכנו לתחנה הבאה להרוות את הצמאון וללמוד על בירה אלכסנדר, הגענו למבשלת "אלכסנדר" שנקראה כך ע"ש נחל אלכסנדר שנמצא בסביבה ועובר בעמק והצבים הגדלים בנחל נמצאים בסמל של המבשלה, מבשלת אלכסנדר הוקמה בשנת 2008 בפארק תעשיות עמק חפר ומעסיקה כיום 10 עובדים, אך אל תטעו מדובר בבירה איכותית ביותר שכבר זכתה בפרסים עולמיים, באמת כבוד גדול כחול לבן.




טעמנו את 5 סוגי הבירה, בלונד, אמברה, גרין, בלאק ובלייזר, אורי שגיא יוזם המבשלה בעברו מפקד טייסת אפאצ'י בחיל האוויר,אורי שגיא אוהב מאוד לבשל בירה בביתו ולאחר שקיבל הרבה מחמאות הפך את התחביב האהוב למקצוע, הוא העביר  לנו הסבר על סוגי הבירה של בירה אלכסנדר ועל ההבדלים, הייתה בירה שהיה לה טעם שוקולדי וממש אהבתי, כמובן שערכנו סיור במבשלה וראינו את תהליך ייצור הבירה.



בירה אלכסנדר מאוד מיוחדת בעיניי אני ממש אהבתי ובהחלט מורגש שמדובר בבירה סופר איכותית שנעשית באהבה גדולה, ניתן למצוא את הבירה בברים,מסעדות, חנויות פרטיות ברחבי הארץ וגם בדנמרק,שוודיה הולנד ועוד...



תודה רבה להתאחדות התעשיינים ולמיכל שארגנה לנו סיור מדהים, מלמד, וטעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה