יום חמישי, 9 במרץ 2017

חדש מטבעול קציצות קינואה וברוקולי 99 קלוריות ל-2 יחידות...

אני מאוד מאוד אוהבת את המוצרים של טבעול כבר שנים רבות, לאחרונה הוסיפה טבעול למגוון המוצרים הרחב שלה, סדרה חדשנית של מוצרים המכילים כולם 99 קלוריות למנה, זה מאוד משדרג את השמירה על התזונה שאני עוברת בימים אלו, ללא פשרה על הטעם שנשאר טעים ביותר.

בסדרה יש מגוון טעמים כמו, תירס לייט, ברוקולי, תרד, שניצל מן הצומח,קבב מתובל מן הצומח,חזה בגריל מן הצומח, והמבורגר מן הצומח, כל מנה 99 קלוריות בלבד, המוצרים בסדרה מכילים אחוזי שומן נמוכים, דמויי הבשר מהווים תחליף ראוי למנה חלבונית בתפריט ומכילים ברזל וויטמין B12 החיוניים להתפתחות, גדילה ותפקוד תקין של הגוף, מוצרי הירקות מהווים מקור לסיבים תזונתיים.

לסדרה של 99 הקלוריות הצטרף מוצר חדש , קציצות קינואה וברוקולי, 99 קלוריות בלבד ל-2 יחידות, לאחר שטעמתי לארוחת הצהריים את קציצות הקינואה והברוקולי של טבעול, מאוד אהבתי הן ממש טעימות, תוספת נהדרת לארוחת צהריים שמאוד קל להכין אותה, מחממים בתנור, מוסיפים סלט ירקות, אני הוספתי פלפלים בכמה צבעים, עגבניה חציל ובצל הכל צרבתי על מחבת, הוספתי תבלינים ויצא נהדר, מעל הקציצות הוספתי טחינה ביתית, פיתה קטנה והרי לכם ארוחה נהדרת.

קציצות קינואה וברוקולי מהוות מקור לסיבים תזונתיים המסייעים לעיכול, הקינואה מהווה חומר גלם איכותי ומוגדרת superfood הקינואה בעלת ערך תזונתי גבוה, מכילה חלבון, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה