יום שני, 23 ביולי 2018

SO Bing - סו בינג ממש כדאי לבקר ולהנות מקינוח קוראיני בישראל..

שבוע שעבר הגעתי למקום מאוד ייחודי , שנקרא סו בינג ונפתח לפני שלושה שבועות  במרכז תל אביב ברחוב בוגרשוב 106 זה היה יום מאוד חם ורציתי מאוד להתרענן ,נכנסתי לסו בינג מקום מקסים שמציע קינוחים מאוד ייחודיים, הופתעתי מאוד מאוד מהחוויה הקולינרית המיוחדת שחיכתה לי שם, שעד היום נהנים ממנה בקוריאה וביפן, ובזכות דני הבעלים של סו בינג בישראל כל אחד יכול להנות מקינוח קוריאני ,שלי באופן אישי לא יצא לטעום עד היום.


כבר מהכניסה התרשמתי מתצוגה מהממת של קינוחים, קודם כל הנראות המשגעת של כל קינוח שנראה כמו תמונה מושקעת מתוך קטלוג של קינוחים, הסבירו לי שהקינוח מבוסס על פתיתי שלג עם חלב שמגיע במיוחד מקוריאה,

זה הבסיס של הקינוח שמעליו שמים רוטב פירות וכדור גלידה, כל קינוח מקושט בהתאם למה שהלקוח בוחר, יש קינוח עם מנגו ועוגת גבינה, קינוח תה ירוק, קינוח עם תותים, קינוח עם מלון, וקינוח מאוד מיוחד עם שוקולד שהבסיס שלו פתיתי שלג שהוכנו במיוחד עם שוקולד.

הגישו לי לטעימה את הקינוחים שהינם קינוחי שלג בטעמים שונים, טעמתי קינוח קוראיני משגע בשילוב מנגו ועוגת גבינה


ואת הקינוח הטעים והמרענן מאוד שנקרא תה ירוק,


מהביס הראשון התמוגגתי פתיתי קרח עדינים עם מרקם משגע וטעם ייחודי מרגיש ממש כמו גלידה ולא האמנתי מה יוצא מפתיתי השלג, וכשטועמים מרגישים טעם מדהים, וואו אין לתאר כמה אהבתי ובהחלט אני אגיע עם כל המשפחה להנות במקום המיוחד הזה, אני ממש ממליצה להגיע ולהתרשם מהטעם ומהיופי של הקינוחים שהגיעו היישר מקוריאה כדי שגם אנחנו הישראלים נהנה,

בהמשך יפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ, מצרפת קישור לדף הפייסבוק כדי שתוכלו להתרשם ,

סו בינג
בוגרשוב 106 פינת קינג ג'ורג תל- אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה