יום שני, 30 ביולי 2018

"המרכז למטייל תאילנד" חברת התיירות לתאילנד הגדולה בישראל

היום הוזמנתי למסעדה תאלינדית מהממת מסעדת ניטן תאי לארוחת בוקר תאלינדית כדי להכיר מקרוב את "המרכז למטייל תאילנד", חברת התיירות הגדולה ביותר בישראל לטיולים בתאילנד, כמובן שנכנסתי מאוד לאוירה וקל להכנס שמדובר בתאילנד מקום חלומי לכל מטייל מהארץ והעולם, חופשה נהדרת עם הרבה חופים ונופים שרואים בסרטים ואוכל טוב, 





הכל די בזול, והתאילנדים אנשים מסבירי פנים שמאוד אוהבים את התייר הישראלי.


תאילנד היא ארץ ענקית עם הרבה בתי מלון, והייחודיות של "המרכז למטייל תאילנד", שהיא מלווה את הנוסע מתחילת הטיול ועד סופו, הן בהזמנת טיסות בתי מלון, והן בתכנון לאן לטייל בתאילנד, הכל בהתאמה אישית עם שירות שנמשך גם כשמגיעים לתאילנד, והאטמת שזה ממש חשוב, שיש אמא ואבא שאפשר לסמוך עליהם, אני נזכרת שהבת שלי נסעה לטיול לאחר צבא לתאילנד והזמינה מלון שנראה לה חלומי דרף בוקינג, כשהיא הגיעה למלון התגלה לה שצריך להגיע אליו בסירות בחושך, וכשרצתה לבטל פשוט לא היה עם מי לדבר, וזה היה בהחלט קשה מבחינתה.
כמובן שהתרשמתי מהבשורות והחידושים של שהמרכז למטייל תאילנד שמזמן הינו מרכז לכל המשפחה ולא רק לתרמילאים ראיתי את בתי המלון ואת הריזוטים שהמרכז למטייל תאילנד מציעים וואו חלום אמיתי 



, ואכן יש חידושים נהדרים שאני שמחה לעדכן בהם,

"המרכז למטייל תאילנד", סוכנות הנסיעות המובילה והוותיקה בישראל לנופש וטיולים בתאילנד, מכריזה על שורת בשורות וחדשנויות לעונת התיירות בתאילנד בחורף 2018-2019.
הסוכנות כוללת כיום רשת של שישה סניפים הפרושים ברחבי תאילנד (2 סניפים בבנגקוק; 2 סניפים בקוסמוי ; צ'אנג מאי; פוקט) ומרכז הזמנות אינטרנטי הממוקם בבנגקוק ומעסיק עשרות עובדים לשם תמיכה בהזמנות מישראל טרם הנסיעה. הסניפים מעניקים שירות לקהל הישראלי בשפות עברית וערבית.
המרכז למטייל תאילנד רוצה שתרגישו בבית גם בחו"ל ומפעיל לנוחות המטייל הישראלי, רשת מסעדות zeze הכוללת בשלב זה  4 סניפים ברחבי תאילנד (בנגקוק, צ'אנג מאי וקוסומוי) המציעה אוכל ישראלי ביתי במחירים הוגנים.

הסוכנות מתמחה בטיולי פנים ייחודיים בתאילנד ושמה למטרה להפוך את תאילנד למקום הרבה יותר ידידותי ונח למטייל הישראלי. "המרכז למטייל תאילנד" הינה סוכנות פורצת דרך בתחום התיירות מעצם היותה ממוקמת בארץ היעד והתמקדותה אך ורק בקהל הישראלי  ובזכות עובדה זו היא מצליחה  לתת מענה לחסרונות הקיימים בהזמנה דרך אתרי האינטרנט השונים, יחד עם אותה נוחות ,מהירות וזמינות. "המרכז למטייל תאילנד" לוקחת את האחריות על החופשה שלכם!

תאילנד היא אחד היעדים המועדפים על הנוסע הישראלי.
על פי נתוני לשכת התיירות של תאילנד (TAT), ב–2017 נרשמו במדינה כניסות של 173.7 אלף ישראלים — עלייה של 7.5% בהשוואה ל–2016, ואף יותר מ–23% בהשוואה ל–2015, שבה ביקרו במדינה 142.6 אלף ישראלים. את רוב הכניסות לתאילנד ב–2017 עשו הישראלים דווקא עם טיסות לא ישירות. הצפי הוא שבשנת 2108 יירשם שיא חדש עם כ–200 אלף מבקרים ישראלים בתאילנד. על פי נתוני החברה, כל ישראלי שני שהגיע לתאילנד במהלך 13 השנים האחרונות  נעזר בשרותי המרכז למטייל.
בשורות חורף 2018-2019
תשלום בכרטיס אשראי ישראלי בתשלומים עבור עסקאות בחו"ל
המרכז למטייל תאילנד" גאה להיות החברה הראשונה בישראל וכנראה בעולם,  שתציע ללקוחותיה שרותי סליקה בכרטיס אשראי ישראלי עבור עסקאות המתבצעות בחו"ל בפריסה לתשלומים  וזאת בהתבסס על פלטפורמת התשלומים של Isracard Global Payments. החל מאמצע חודש אוגוסט יוכלו לקוחות המרכז למטייל לשלם עבור חופשתם בתשלומים וזאת למרות שמדובר בקניית מוצר מחברה זרה ( בחו"ל). השירות יתאפשר בתחילה למי שכרטיס האשראי שלו הונפק על ידי ישראכרט ובתוך מספר שבועות יורחב למחזיקי שאר הכרטיסים. המשמעות המרכזית היא שלהבדיל מכל האתרים האינטרנטיים, במרכז למטייל תאילנד ניתן יהיה לשלם בתשלומים למרות שהקניה מתבצעת בחו"ל. מכאן,  שבעתיד נוכל להציע מבצעים כמו " הזמן היום ותתחיל לשלם כשתחזור מהחופשה".  בנוסף, השימוש בשירות זה מעניק הוזלה במחיר החופשות בשל אי הצורך בסליקה כפולה והמרה רק בין יורו לשקל. כים הלקוח מחוייב בבאט המטבע התאילנדי. התשלום מתבצע על ידי המרת הבאט ל $ ואחר כך המרת ה $ לשקל כך שהלקוח משלם פעמיים עמלות המרה. החל מאוגוסט 2018 במרכז למטייל תאילנד-  המרה רק בין יורו לשקל.
"המרכז למטייל תאילנד" מתחייבים למחיר הטוב ביותר לכל מלון.
במידה ובמקרה ולקוח מצא מחיר זול יותר עקב הדינמיות של המחירים – המלונות מחוייבים כלפינו להעניק לנו את המחיר המועדף! מכאן  שבהזמנה דרכנו יש ביטחון בקבלת המחיר הטוב ביותר. המחיר דרכנו זול יותר מהזמנה דרך אתרי האינטרנט השונים, זול יותר מהזמנה מול סוכניות אחרות וזול יותר מהזמנה ישירה מול המלונות עצמם - אנו מתחייבים לכך ועומדים בכך. אנחנו דואגים למצוא את כל אותם מוצרים אשר נותנים את VALUE FOR MONEY BEST  .
כל סניפי "המרכז למטייל תאילנד" מאוישים בסוכני נסיעות ישראלים מקצועיים שעברו הכשרה של לפחות 3 חודשים בתאילנד ולרובם ניסיון וותק רב שנים בכל הקשור לתיירות  לתאילנד. מומחים אלו, מספקים לאלפי המטיילים מידע חשוב עדכני ומהימן, עזרה בבניית כל תוכנית הטיול ותמיכה מסביב לשעון לפני ובמהלך כל הטיול בנוסף להמלצות ועצות  שונות למהלך השהייה.
כל הסניפים, למעט סניף ההזמנות online, פועלים במתכונת של ONE STOP SHOP . כל השירותים תחת קורת גג אחת. חלק מתפקידם של הסניפים  הוא לתמוך בלקוחותינו במהלך הטיול ולהעניק עזרה, עיצה, מידע חיוני  או תמיכה ועזרה במקרה ונתקלו בבעיה כל שהיא.
מודל ייחודי זה מושך ומביא למרכז למטייל תאילנד  את מנהלי המכירות הבכירים ממגוון האטרקציות ובתי המלון בתאילנד, המגיעים להתרשם מאופן עבודתנו ולהציע לנו הסכמים ייחודיים ובלעדיים עמם לקהל הישראלי להזמנת מלונות, טיסות ואטרקציות ברחבי תאילנד.

מומחי התיירות של החברה, נמצאים במוקדים בכל רחבי תאילנד ומציעים ליווי אישי 24/7 וזמינים בכל רגע לכל שאלה ייעוץ או עזרה וישמחו להתאים ולתפור לכם אישית את חופשת החלומות המשפחתית שלכם.

בין השירותים הייחודים שמספקת החברה בסניפים הפרונטליים:
סוכני נסיעות דוברי עברית לאורך שעות היממה.
מסעדה עם מטבח ישראלי
שירות מענה ותמיכה בעברית חינם, בחיוג טלפוני בעלות שיחה פנימית בתוך תאילנד.
מוקד הזמנות- מרכז בתוכו את כל ההזמנות אשר מתבצעות מראש עוד כשהלקוח בישראל בעלות שיחה בישראל
חברת איסתא מפעילה בסניף הראשי בבנגקוק, מרכז שירות ותמיכה ללקוחותיה המטיילים בתאילנד, לבירור מצב הזמנה קיימת, שינוי תאריכי טיסות, שינוי יעד טיסה, בדיקת זמינות מקומות, ומידע כללי.
המרכז למטייל תאילנד הוקמה בתחילת 2006 בסמוך לרחוב הקוואסאן בבנגקוק על ידי אנשי העסקים ציון מתיתיהו וצדוק משיח.
המרכז למטייל תאילנד הינה סוכנות נסיעות תאילנדית הפועלת ברישיון מוסמך של לשכת התיירות התאילנדי  TAT 
קרדיט תמונות: המרכז למטייל תאילנד,
קישור לאתר: https://www.lametayel-thailand.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה