יום רביעי, 11 ביולי 2018

מריה שילין - אומנות הרקמה...

השבוע הוזמנתי למקום מיוחד מאוד ביפו ברחוב דוד רזיאל 6, שנקרא יוניטי ארט, סטודיו מקסים שמאגד בתוכו עבודות של אמנים ויוצרים ונותן להם בית חם להציג את היצירות שלהם ועוזר להם להתפתח עם הכרה בעסק שלהם,


ממש מקום יפה התרשמתי מאוד מהתכשיטים, פסלים, תמונות ועוד מגוון יצירות,



אני ממליצה להגיע לסטודיו ניתן למצוא שם מגוון מתנות,וגם בדרך לקשט את הבית ולקבל רעיונות, אין ספק שאומנות משמחת את הלב תמיד.


ביוניטי ארט הכרתי את מריה שילין אומנית רקמה


ברמה מאוד מאוד גבוהה, כשהסתכלתי על עבודות הרקמה שלה ממש התפעלתי,



וגם הבנתי שהיא מומחית ברקמה ומשתמשת במוצרים האיכותיים ביותר שהיא מייבאת מחו"ל,


אצלה רקמה זה כשרון אין ספק, אך מעבר לכשרון, מריה היא אומנית ובעיקר אישה עם לב גדול, מריה העבירה לנו סדנת רקמה מדהימה,


בסדנה למדתי לרקום עם חוטי משי, בסבלנות רבה הסבירה איך רוקמים, ואיך מתחילים את העבודה, ואחד מהדברים שריגשו אותי זה היכולת להצליח ברקמה למרות שאני ממש לא אומנתית, מריה גרמה לי לאהוב לרקום ולהנות מזמן של שקם עם עצמי, ודרך היצירה הגעתי לסוג של שלווה, זמן איכות שלא מתאפשר לי בלחצי היום יום.




בסדנה שמריה העבירה רקמתי בסיס לסיכה ששמים על חולצה, יצא מאוד יפה, וגם במהלך הרקמה התרשמתי מאיכות החוטים, הבד, חוטי המשי, בהחלט איכות גבוהה שגרמה לי להנות מהמלאכה והיצירה.


אני ממליצה בחום להכנס לאתר של מריה ולהתרשם מהסדנאות, רקמה, סריגה, אביזרים ועוד, אתר מלא בכל טוב, 


החנות והסטודיו נמצאים בשבעה 2 בית שמש, 053-212050 וניתן לעשות הזמנות דרך האינטרנט, ולהזמין את מריה לסדנאות בכל רחבי הארץ, תודה מריה יקרה על שעתיים של הנאה צרופה.
מצרפת קישור לאתר:
https://www.ecwid.com/store/threadshopclub/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה