יום שלישי, 17 ביולי 2018

זמן קריאה לילדים - ג'וש הפרעוש מאת ליאור עקירב

בסיפור ילדים קולח שגיבוריו הם פרעושים חביבים, נמלים דעתניות ועוד כמה הפתעות, מעביר לילדים ליאור עקירב, תוכן מעצים שיעודד אותם לחשוב אחרת, ילמד אותם להאמין בעצמם, לא לחשוש להתמודד עם אתגרים, להיות אופטימיים, נחושים ומתמידים וכמובן שגם חברים טובים ותומכים.


את הספר ג'וש הפרעוש גם הורים ייהנו לקרוא שוב ושוב,בכל הקראה ההורה ישים לב למסרים נוספים, שיגרמו גם לו להתבונן על החיים ולצמוח,ספר שהוא חוויה מעצימה הן לילדים והן להורים, זהו ספר מאוד חשוב, שנותן כלים נהדרים לילדים להתמודדות בחיים, כשקראתי את הספר הבנתי כמה תובנות מעצימות יש בספר שגם יכולים בהחלט לעזור למבוגרים להתמודד עם פחדים וגם הכי חשוב להקנות לדור הצעיר התמודדות עם פחדים, הצלחה באתגרים , אין ספק שהספר הזה מעורר השראה.
תזכרו תמיד ילדים צריכים וזקוקים להורים שמאמינים בהם ונותנים להם דוגמה אישית, כשתקריאו לילדים המקסימים שלכם את הספר תוכלו לקבל השראה ורעיונות להעצמה ובכך תחזקו את ילדיכם.
הסיפור על ג'וש נכתב בהשראת קרקסי הפרעושים, תופעה שהייתה נפוצה במאה ה-19.


כָּל הַפַּרְעוֹשִׁים פּוֹחֲדִים לָצֵאת מֵאֶרֶץ עוֹשׁ. ג’וֹשׁ הוּא פַּרְעוֹשׁ מְיֻחָד, נָחוּשׁ וְסַקְרָן, שֶׁחוֹשֵׁב אַחֶרֶת מִכֻּלָּם. הוּא חוֹלֵם לְהַגִּיעַ לָאֲגַם הַמֻּפְלָא, מְקוֹם מוֹצָאָם שֶׁל אֲבוֹת הַפַּרְעוֹשִׁים. ג’וֹשׁ נִתְקָל בְּמִכְשׁוֹלִים וּמֵרֹב פַּחַד כִּמְעַט מִתְיָאֵשׁ, כְּמוֹ כֻּלָּם. כְּשֶׁטְּרַמְפּוֹלִינָה נִכְנֶסֶת לְחַיָּיו, הוּא מִתְמַלֵּא אֹמֶץ וּשְׁנֵיהֶם יוֹצְאִים יַחַד לְמַסָּע מָלֵא הַפְתָּעוֹת…
גַּם אֲנַחְנוּ נוֹלָדִים לְתוֹךְ מְצִיאוֹת שֶׁיֵּשׁ בָּהּ גְּבוּלוֹת וַחֲסִימוֹת, אַךְ אִם נֵדַע לַעֲצֹם עֵינַיִם, לַחֲלוֹם, וּלְזַנֵּק בְּאֹמֶץ – מַמָּשׁ כְּמוֹ ג’וֹשׁ – נוּכַל לְגַלּוֹת בְּתוֹכֵנוּ מֶרְחָבִים לְלֹא גְּבוּלוֹת.
כל מי שרוכש את הספר יקבל גישה לחוברת צביעה ודפי פעילות עם הספר, וכמובן שהילדים יהנו מאיורים מקסימים וצבעוניים שנמצאים בספר המקסים הזה.
מצרפת קישור לדף הפייסבוק של הספר: https://www.facebook.com/joshhaparosh/
הספר: ג'וש הפרעוש,  מאת:ליאור עקירב
איורים: אפרת גורקביץ
23 עמודים, 49 ש"ח
הוצאת ספרי צמרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה