יום שני, 30 ביולי 2018

חדשנות מאת AHAVA מעבדות ים המלח: 24K Gold Mineral Mud Mask

השקה חדשנית ופורצת דרך למותג הקוסמטיקה AHAVA – מסכת זהב 24K ובוץ מינרלי.

קרדיט צילום:מוטי פיישביין
מסכת טיפוח לפנים, המשלבת שני אוצרות יופי ובריאות מימי קדם שהיו שמורים למעמדות האצולה והמלוכה: בוץ מינרלי מים המלח וזהב טהור 24 קראט.
שילוב אלמנטים אלה, יוצר טיפול אנטי-אייג'ינג יוקרתי המעצים את היופי הטבעי של העור ועוטף אותו ברכות טהורה, בעונג מלכות, מחליק, מזין את העור ומעניק לו חושניות וזוהר.

חברת AHAVA  בהחלט מומחית בכל מה שקשור לטיפוח ויופי, המסיכת יופי החדשה מסמלת הרבה יוקרה ומלכות, מסיכת זהב שתורמת מאוד לעור הפנים, מידי פעם כשאני הולכת לטיפול אצל קוסמטיקאית היא מספרת לי שבסוף הטיפול היא תמרח על פניי את מסיכת הזהב, מסיכה יוקרתית ומיוחדת וזה בהחלט מעורר ציפייה, וכעת שחברת AHAVA משיקה מסיכה חדשנית ופורצת דרך, מסיכת זהב בשילוב הבוץ המינרלי עם סגולותיו בהחלט בשורה נהדרת וחדשנית בנושא טיפוח הפנים.

אני משתמשת במסיכות לפנים לפחות פעמיים בשבוע זה מאוד תורם לעורי המתבגר, ובהחלט מזין את העור ונותן מראה קורן וזוהר, התנסתי במסיכת הזהב החדשה של חברת AHAVA ורק מחמאות יש לי להגיד עליה, ממש הבדל עצום בתחושה של הרכות בפנים ובזוהר וביופי לאחר השימוש בה, אין ספק שזוהי מסיכה מלכותית במיוחד, וכעת איני צריכה לחכות לקוסמטיקאית ויכולה להתפנק בביתי בטיפול יופי מושלם.

יפעת יפה, סמנכ"לית השיווק של AHAVA: "מסכות פנים מהוות חלק בלתי נפרד מזהות המותג AHAVA; בוץ ים המלח הטבעי בו אנו משתמשים, היחיד במינו והעשיר ביותר במינרלים נמצא בשימוש כבר מימי קדם והוא חלק מהדנ"א של AHAVA.
מסכת הזהב 24K ובוץ מינרלי החדשה משלבת שניים מסודות היופי העתיקים ביותר בעולם, שניהם בעלי יתרונות עבור העור: מלבד העובדה שהזהב מוסיף ייחוד ויוקרה, התרומה של הזהב בתועלות האנטי-אייג'ינג, המסייעים בהאטת הופעה מוקדמת של סימני גיל בעור.
שילוב בוץ טבעי מים המלח עם מרכיבים פעילים רבי עוצמה מאפשר ללקוחה ליהנות  ממראה עור זוהר במיוחד, בתום 10 דקות בלבד."

 
קרדיט צילום:אלכסנדר ליפקין
24 קראט תוצאה מוזהבת אחת.
הזהב - הפך בשנים האחרונות למרכיב של כבוד בקוסמטיקה, לצד היוקרה והיופי של הזהב, הוא גם מסייע להאטת סימני הגיל. הזהב הוא מרכיב אנטי דלקתי, ידידותי לעור ולגוף. מוליך מצוין המסוגל למשוך חום אל פני העור בכל מגע, מאיץ את מחזור הדם הזעיר ולכן תורם באופן טבעי ללחות והזנת העור.
פתיתי הזהב מתפקדים כרפלקטורים (מפיצי אור) השוברים את קרני האור באופן המטשטש את מראה הקמטים, ומעניק לעור זוהר קורן.

הבוץ המינרלי הטבעי מים המלח - מכונה בפי רבים: "הזהב השחור של ים המלח" מעצם היותו אוצר טבעי של המינרלים החיוניים ביותר עבור העור. תועלות הבוץ ותרומתם המשמעותית לבריאות העור וחיוניותו הוכחו באופן מדעי. הבוץ במתכונתו הטבעית והטהורה כפי שאנו משתמשים בו ב- AHAVA הוכח כמטהר טבעי לעור הסופח עודפי סבום, לכלוך, רעלים ורעלנים. מרגיע טבעי המעניק לעור נוחות, ומשקם טבעי התורם לחיזוק החסם העורי ומסייע לעור בהתמודדות עם אתגרי היומיום.
מרכיבים ותועלות:
חלקיקי זהב 24K המעניקים לעור מקסימום זוהר, משולבים עם בוץ מינרלי מים המלח, ו-OSMOTERTM תמצית המינרלים הבלעדית של AHAVA, פועלים יחד לשיפור הלחות והרכות של העור.
קומפלקס 3D™, המכיל את אצת הדונליאלה ותמצית תמר להחלקת מרקם העור,  ניאצינאמיד
(ויטמין B3) לאיחוד גוון העור, Fucogel, חומצה היאלורונית ו-Pentavitin® להזנה אינטנסיבית, ולחיזוק גמישות העור.

המרכיבים הידידותיים לעור ומרקם המסכה הופכים את המריחה על העור לנעימה במיוחד, בעוד שניחוח ההדרים מותיר את העור כשהוא מריח נפלא - בדיוק כפי שהוא מרגיש.
אופן השימוש:
למרוח שכבה אחידה ונדיבה על עור פנים וצוואר נקיים. להימנע ממגע באזור העיניים.
להשאיר על העור למשך 10 דקות ולשטוף.
מומלץ לשימוש 1-2 פעמים בשבוע.
מחיר מומלץ לצרכן:
מסכת זהב מינרלית 24K, 50 מ"ל: 199 ₪ 
להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.
למידע נוסף, הצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.

AHAVA  מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.
AHAVA  משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם סגולות המינרלים מים המלח.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת כ-30 שנים בחקר המינרלים,
רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי,
ובקרב הישראלים AHAVA  היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל.

מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 40 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם
ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה