יום שלישי, 10 ביולי 2018

מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" מציג פריכיות מיוחדות: פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה..

מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" מציע שני סוגים של פריכיות מיוחדות:

פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה, פריכיות נהדרות שכיף לאכול במקום לחם, עכשיו בחודשי הקיץ החמים אני מאוד נהנית לאכול מאכלים קלילים, והכי טעים לי פריכית עם קוט'ג או גבינה לבנה, מעל פרוסות עגבניה וכך אני יודעת שאני אוכלת פריכית טעימה ושומרת על המשקל,

לאחר שטעמתי את הפריכיות כוסמת עם טף , של "אביב ירוק", בהחלט אהבתי מאוד גם את הפריכות וגם את הטעם ובעיקר שמחתי שהפריכיות עשירות בערכים תזונתיים בזכות הכוסמת והטף והקינואה, בהחלט פריכיות מיוחדות וייחודיות בשוק הפריכיות.

הפריכיות  מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשפרת את טעם הכוסמת, תוך שמירה על ערכיה התזונתיים, הפריכיות מיוצרות ללא תוספת מלח, ומוצעות בשילובים של  קינואה או טף,לידיעה טף הינו דגן שמקורו באפריקה ובעיקר באתיופיה, המוצרים לא מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל.

הנטורופת עקיבא זנבר מציין שהפריכיות עשירות בערכים תזונתיים, הכוסמת עשירה בחלבון, בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל, ובנוגד חמצון חשוב בשם רוטין, לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך התורם לתחושת שובע לזמן רב, מאחר שהיא אינה דגן, היא לא מכילה גלוטן. 
לטף, דגן אתיופי מיוחד הנחשב למזון על, ערכים בריאותיים רבים, הוא עשיר בחלבון מלא, בברזל, מגנזיום, בסידן, בוויטמינים, והוא קל לעיכול. אף על פי שהוא דגן, הוא לא מכיל גלוטן. לקינואה, השייכת למשפחת הסלקיים, ערך תזונתי גבוה והיא עשירה בחלבון מלא, בסיבים תזונתיים, בזרחן, בברזל ובמגנזיום.   
את הפריכיות הפריכות מומלץ לאכול  עם גבינה, קוטג', טחינה, אבוקדו, חומוס, גבינה צהובה, ירקות שונים, טונה, ביצה קשה, קונפיטורה ועוד.
הפריכיות מוצעות באריזה של 135 גרם. בכל אריזה 5 אריזות קטנות ואטומות, לשמירה על הטריות.
המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו.
מחיר: 11.90–12.90 ₪ לאריזה במשקל של 135 גרם.
להשיג ברשתות שופרסל-גרין, ניצת הדובדבן , טבע קסטל , אניס, יוחננוף ובחנויות הטבע המובחרות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה