יום חמישי, 12 ביולי 2018

קולקציית הסוכריות ללא סוכר של וורטרס אורגינל כשטעם טוב ואיכות נפגשים...

אני ממש אוהבת פינוקים ובעיקר פינוקים מתוקים, כשהגיעה אלי החבילה המפנקת של סוכריות וורטרס אורגינל ללא סוכר


הרגשתי ממש מיוחדת, בחיים יש לי הרבה רגעים מתוקים כי אני משתדלת למלא את חיי בחוויות נעימות ותמיד לעשות את מה אני אוהבת ומה שעושה לי טוב, ואחד מהדברים שעושים לי טוב אלו רגעים מתוקים שאני מתיישבת למנוחה ובוחרת עם איזה סוכריה של וורטרס אוריגנל להתחיל את היום.


והבחירה קשה כי יש מגוון טעמים מיוחדים של  חמאה, קפוצ'ינו, ושוקולד, טוב אני אנסה את כולם,


וכמובן שאני לא פוסחת גם על החברות שלי עם צנצנת גדולה שאני יכולה לכבד אותן כדי שהן גם יהנו מסוכריות איכותיות ללא נקיפות מצפון,


כי הקולקצייה האיכותית של וורטרס אורגינל ללא סוכר, מאוד מאוד טעימה.
איך הכל התחיל:


לפני למעלה מ-100 שנים בכפר קטן בגרמניה ושמו וורטר, הקונדיטור גוסטב נדל יצר את סוכריית החמאה המצליחה בעולם, בכך שלקח חמאה אמיתית,שמנת טרייה,סוכר לבן וחום, קומץ מלח והרבה זמן ואהבה,

בשל טעמם המיוחד של הסוכריות, ניתן להם שמם "וורטרס אורגינל", לכבוד אותו הכפר שבו הכל התחיל והשאר הסטוריה כמובן, מאז ועד היום הסוכריות מוכרות ואהובות ברחבי העולם.

עברו שנים רבות והוחלט לאפשר לקהל אוהבי "וורטרס אורגינל" להנות גם מסוכריות נהדרות ואיכותיות ללא סוכר, אותו הטעם המוכר והנפלא וכל זה רק ב-9 קלוריות לסוכריה ובשלושה טעמים נבחרים ואהובים, חמאה קלאסי,קפוצ'ינו, ושוקולד, 


ניתן להשיג בשקית משפחתית של 70-80 גרם,

או בקופסה אישית לתיק בטעמים קלאסי וקפוצ'ינו,

תמיד תזכרו לפנק את עצמכם ואת האהובים שלכם , כי מה שנשאר, זה בעיקר הזכרונות מהרגעים הקסומים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה