יום שני, 12 במרץ 2018

רשת בתי הקפה המובילה בתחומה Si caf? בקונספט חדש המשלב קפה ומטבח איטלקי איכותי עם מיתוג ועיצוב חדשני

אתמול הוזמנתי לערב מאוד מיוחד במסעדה מדהימה של רשת בתי הקפה Si café שממוקמת ליד קיבוץ עינת באזור פתח תקווה ראש העין, מעבר לכך שהאוכל היה טעים ואיכותי, האווירה במסעדה מאוד נעימה וכיפית, והעיצוב בהחלט אדריכלי וחדשני, בתי הקפה של Si café מפוזרים ברחבי הארץ וכשמטיילים מאוד חשוב לעצור לעצירת מנוחה של ארוחה טעימה, אני מאוד אוהבת לעשות עצירות בדרך לטיולים והייחודיות של הרשת בולטת מאוד באיכות המנות וביופי של הבית קפה...

אהבתי מאוד את העיצוב החדשני וכדי שתכנסו לאוירה צירפתי כמה תמונות,


טאבון מיוחד להכנת הפיצות , פוקאצות ומגוון מאפים ערבים לחיך,מאוד מאוד התרשמתי מהטאבון המיוחד והמרשים, וגם מטעם הפיצות, והפוקאצ'ה טעם של עוד...


רשת  Si café המובילה בתחומה ומוכרת לקהל הישראלי בייחוד בזכות בתי הקפה הפזורים במתחמי תחנות הדלק של דור אלון ברחבי הארץ ולאורכו של כביש 6 משדרגת את סניפיה ומשלבת מטבח איטלקי איכותי עם שירות מלא במרבית סניפיה, בנוסף, בתי הקפה של רשת  Si café מביאים את חוויית האספרסו בר האיטלקי המשלב קפה איטלקי איכותי וטעמים קולינריים אותנטיים.
במהלך השנה האחרונה, פעלה הרשת לגיבוש קונספט חדש המשלב מיתוג ועיצוב אדריכלי גבוה לצד תפריט קולינרי איכותי ורחב. מרבית הסניפים עברו לשירות מלא והושקעה מחשבה רבה בתפריט איטלקי איכותי, רחב ובמחירים משתלמים. גם מבחינה אדריכלית הושקעה מחשבה רבה, עיצוב החלל מושתת על חומרים טבעיים, שימוש ב"קירות ירוקים" ובאיקונוגרפיה כאלמנט עיצובי.
בתי הקפה מציעים חוויית טעמים ייחודית המשלבת מטבח וקפה איטלקי המותאם לחך הישראלי, בלב ליבו של כל סניף נמצא מטבח פתוח אשר מאפשר ללקוח להיות חלק מהעשייה הקולינארית, להתרשם מטריות ואיכות חומרי הגלם של הרשת. מנעד התפריט מותאם לכל סניף בהתאם לגודלו ולסביבה בו הוא מצוי, החל ממנות ראשונות, מנות פסטה רבות, מגוון פיצות רחב, מנות עיקריות בשריות, דגים וטבעוניות, קינוחים איכותיים וקינוחי גלידה חדשניים, קוקטיילים, יינות, ואפילו חנות מכירה של חומרי הגלם שנמצאים במטבח.
לאחר שטעמתי ממגוון המנות של Si café בהחלט ניכר בהן, טריות, מנות עשירות, עם מגוון טעמים, המנות מותאמות לכולם כל אחד יכול להתחבר אני מאוד אוהבת פיצות ובהחלט הפיצות ברמה מאוד גבוהה, עם מגוון שילובים ותוספות, טעמתי את הרוסטיק פיצה עם הארטישוק הטרי והיא פשוט מצויינת,

אהבתי מאוד את הברוסקטה עם הרוסטביף מעל מנה שמשאירה טעם של עוד,

ארצ'יני עם מילוי ריזוטו פטריות מרקם מעולה,

בגזרת הסלטים סלט סלומון ,

מנה של סלט טבעוני מג'דרה טוסקנית- תערובת עדשים, ירקות צלויים, פטריות, עשבי תיבול מוגש עם סלט עגבניות שרי וטחינה,

אל תוותרו על הניוקי עבודת יד עם ערמונים ופטריות,

ועל הפסטה עם נתחי בשר בקר נימוח וירקות שורש וואו מדהים,

מנה של חזה עוף רך ונימוח בתיבול מיוחד,

והכרובית שעשויה עם רוטב מיוחד מעל,

כמובן שהקפה מעולה והיין מדהים והקינוחים וואו במיוחד ספינג עם רוטב שוקולד וקצפת עם דובדבנים,


הצלחת התחסלה במהירות מרוב שזה היה טעים.
אמיתי רצבי, מנכ"ל החברה: "כרשת ותיקה ומוכרת, אנו פועלים כל העת בכדי להעצים את מכלול החוויה ללקוח, מהפן הקולינארי ועד לאיכות השירות. בשנה האחרונה עמלנו ביחד עם יועץ קולינרי מהמובילים בתחום על תפריט עשיר, איכותי ומגוון מהמטבח האיטלקי יחד עם נגיעות ישראליות. שיפצנו את מרבית סניפי הרשת והתאמנו אותם לקונספט האיטלקי החדש. שיפרנו ואנו מדייקים את השירות ללקוחות ומציעים שירות מלא במרבית סניפינו ובהתאם לאופי הסניף. כעת, עם סיומו של תהליך הטמעת הקונספט החדש שלנו, עומדת הרשת עם קונספט ייחודי, נגיש, מהיר, איכותי, בעל תמורה ראויה ללקוח ועם זהות ברורה, המאפשר לזכייני הרשת יתרון יחסי ע"פ המתחרים".
סניפי הרשת ממוקמים במקומות אסטרטגיים  בתחנות הדלק של דור אלון בצירים מרכזיים, כבישים מהירים ובפריפריה ומקנים יתרון יחסי בכל הקשור לשוק ה - OTG ולהיצע ללקוח הן מבחינת איכות המוצרים, התאמת הסניפים מבחינת מבנה עמדות המכירה והישיבה, תמהיל המוצרים תוך שמירה על איכות וטריות גבוהים לקהל הלקוחות הרחב שנוסע בדרכים.
חברת "אלון-אינטרייד בתי קפה בע"מ" הוקמה לפני 20 שנים והיא בבעלות של דור אלון (50%) וחברת אינטרייד ג.ג (50%). החברה מקימה ומפעילה את רשת בתי הקפה Si café, בעלת 15 סניפים בפריסה ארצית - מקרית שמונה בצפון ועד צומת דבירה בדרום.
ממליצה מאוד להגיע בהחלט חוויה קולינרית ואירוח מדהים עם אווירה מיוחדת, ניתן לחגוג יום הולדת, אירועי גיבוש, אירוח זוגי ועוד...
קרדיט צילום תמונות מקצועיות: חנן דיאמנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה