יום שלישי, 20 במרץ 2018

מוצרי דיפנד עוזרים בהתמודדות עם תופעת דליפת השתן.....

דליפת שתן יכולה להוות מטרד רציני לאנשים שסובלים ממנה ,עשרות מיליוני בני אדם בארץ ובעולם מתמודדים עם תופעת בריחת שתן, וזוהי תופעה בהחלט לא נעימה שיכולה לגרום להרבה סבל ואי נוחות בחיי היום יום.
התופעה הזו גורמת להרבה נשים במיוחד אחרי לידה להשתיק את הנושא ולהתבייש כי רק המחשבה שאני סובלת מדליפת שתן גורמת למבוכה ולרצון לפרטיות, גם אני סובלת מדליפת שתן והתופעה התגברה בעיקר לאחר לידות ואני יודעת מקרוב שהתקופה לאחר לידה הייתה מאוד מביכה ולא נעימה עבורי, ועד היום יש לי תופעה של דליפת שתן קטנה כתוצאה מצחוק, האפצ'י, ואני חייבת להערך בהתאם למצב המפתיע הזה.


בריחת השתן מתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן בדרגות הרטבה משתנות,מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים,1 מכל 3 אנשים מעל גיל 65 יחווה בריחת שתן,התופעה שכיחה יותר בקרב אנשים מעל גיל 50,אולם עלולה לפגוע גם בגיל צעיר יותר,ובעיקר נשים לאחר לידה.
באופן אישי אני חושבת שאין צורך לסבול ולפגוע באיכות החיים, אני רוצה להכיר לכם את מוצרי דיפנד שמיועדים למצבים של בריחת שתן קלה, מדובר במוצרי ספיגה מעולים שהייחוד שלהם שהם סופגים את השתן הדולף ועוזרים להמנע ממבוכה מיותרת,ריח ,רטיבות בתחתון ועוד, אני משתמשת באופן קבוע בתחתוניות של דיפנד שהן ממש מעולות ומחליפות את התחתוניות הרגילות, בנוסף התחבושות של דיפנד מעולות לי גם לימי מחזור קשים הן סופגות מעולה והרבה יותר טובות בעיניי מהתחבושות הרגילות, ויש תמיד מבצעים נהדרים ברשתות הפארם.


ידע זה תמיד כח, תכנסו לאתר ותבדקו מה מתאים לכם,
אני מצרפת לכם קישור לאתר של דיפנד כדי לקרוא עוד אינפורמציה,והזמנת ערכת התנסות בחינם,
http://www.depend-active.co.il/urinary_incontinence/
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה