יום שלישי, 27 במרץ 2018

בוקר טוב מאת – האל אלרוד...

תאר לעצמך שהיית יכול באורח פלא להתעורר מחר ולגלות שתחום חשוב בחייך, או כל התחומים השתנה מן הקצה אל הקצה, מה היית מבקש לעצמך? להיות מאושר יותר? בריא יותר? מצליח יותר? בכושר גופני טוב יותר? יותר אנרגיה? פחות לחץ? יותר כסף? קשרים אישיים ומקצועיים טובים יותר? איזו מהבעיות שלך הייתה נפתרת?
מה אם אומר לך שיש סוד לא-כל-כך-מובן-מאליו שיש בו הכוח לשנות כל תחום שתבחר או כל התחומים בחייך, מהר מכפי שחשבת שאפשר? מה אם אומר לך שזה יכול לקחת שש דקות ביום בלבד?
נא להכיר: הספר בוקר טוב, בוקר של פלא,הגישה הפשוטה ביותר ליצירת החיים שתמיד רצית, היא הייתה כאן תמיד, מול האף שלנו, אבל הספר הזה הפיח בה חיים מחודשים.

ובכן, אתה מוכן?
הפרק הבא של חייך, החיים הנפלאים ביותר שהעלית אי פעם בדעתך, עומד להתחיל, הספר "בוקר טוב" שכתב האל אלרוד הינו ספר מעולה לכל אדם שרוצה לעשות שינוי בחייו, בעזרת הספר שמוסבר בצורה ברורה ומאוד מסודרת בהחלט ניתן לעשות שינויים מבורכים, ולחיות חיים יותר מספקים ועם יותר משמעות, אני מאוד אהבתי את הספר ואני בטוחה שהספר בוקר טוב בהחלט יכול לתרום לכל אדם, לחיות חיים של עוצמה ולעשות שינויים בדרך של הבנה יותר ברורה ופשוטה בעיקר בזכות הטיפים והעצות שנמצאים בספר הזה.
האל אלרוד הוא מרצה אורח מבוקש, כוכב היכל התהילה בעסקים, רץ אולטרה-מרתון, אחד המאמנים האישיים המובילים בעולם להצלחה, אב גאה, בעל אוהב, ומחבר הספר רב-המכר מפגש חזיתי עם החיים, האל אלרוד הפך בגיל תשע-עשרה לנציג מכירות שובר שיאים בחברת שיווק בהיקף 200 מיליון דולר בשנה, אולם ניצחונו הגדול ביותר בא בגיל עשרים, אחרי שהתנגש חזיתית בנהג טנדר ונמצא מת,למרות העובדה ששכב שש דקות בלי רוח חיים, שבר אחת-עשרה עצמות, סבל מנזק מוחי של קבע, ונאמר לו שלא ישוב ללכת, הוכיח האל שכל אחד מסוגל להתגבר על כל מכשול על מנת ליצור לעצמו את החיים של חלומותיו.
האל הוא מרואיין מבוקש בתוכניות רדיו וטלוויזיה ברחבי ארצות–הברית, ומאוזכר באינספור ספרים, כולל סדרת מרק עוף לנשמה.
הספר: בוקר טוב,  מאת:האל אלרוד
184 עמודים, מחיר - 98 ש"ח
כריכה קלה
הוצאת אור-עם מבית ספר לכל

תגובה 1:

  1. שלום גלית
    קניתי הספר בקר טוב ואני מחפש חומר בענין \ איני יודע אנגלית האים ישנה קבוצה ישראלית לנושא תודה יוסי

    השבמחק