יום חמישי, 29 במרץ 2018

עיצוב לבית מעורר השראה COHEN'S – THE ART OF DESIGN

כשנכנסתי לבית המעוצב ברחובות של המעצבים אייל כהן וברוך אריאל כדיר, המילה הראשונה שיצאה לי מהפה הייתה וואו, ההאפקט הזה של הוואו ממה שראיתי הדהים גם אותי, ראיתי דירות וחללים מעוצבים בחיי אבל משהו בדירה הזו היה שונה, אין לתאר את היופי והאסתטיקה , כל פינה בדירה הזו מעוצבת באופן מעורר השראה והתפעלות.
לדעתי האישית בית מטופח ומעוצב נותן הרגשה אחרת , המרחב הביתי מאוד חשוב ואנו מבלים בו הרבה שעות וכשהבית נעים ככה גם ההרגשה שלנו, לפעמים רק המחשבה על שיפוץ מעוררת דאגה אך התוצאה הסופית שמתקבלת גורמת לתחושת סיפוק ומשמעות גדולה, וגם בחירה נכונה במעצבים היא חלק חשוב בכל המלאכה הזו, ואחרי שהתרשמתי מהאוירה והמקצועיות של שני המעצבים המוכשרים אייל כהן וברוך אריאל כדיר, אני הייתי בוחרת בהם בלב שקט.


אני מראה לכם חלק מהעיצוב היפייפה שראיתי בבית האישי שלהם, הספות והכריות והשולחנות עם הפסלונים וכל האקססוריז שמסיטים את מבטי ואני פשוט נכנסת לתוך עולם קסום של עיצוב.

חדר השינה מיוחד מאוד וגם שם יש שימת לב לכל הפרטים,


חדר רחצה מהמם עם שילוב של חומרים שונים שנותן ביחד מראה משגע,



מטבח בבית שלהם שבו מנוצלת כל פינה בחכמה,

אייל כהן וברוך אריאל כדיר הקימו את הסטודיו לעיצוב שנקרא COHEN'S – THE ART OF DESIGN

ושם הם יכולים להגשים לכל אדם שרוצה עיצוב את חלומותיו , מעבר לכך שהם מקסימים ומאוד קשובים הם מומחים בעיצוב בתים ואחרי מה שראיתי יש להם יכולת מיוחדת לעצב גם את החלל וגם הם אומנים מהנשמה וזה הופך את העיצוב בהחלט למיוחד,

הניסיון רב שנים של אייל וברוך בעיצוב בתים פרטיים, משרדים, חנויות, מבני תעשיה, בתי מלון,בניינים  וכן פרויקטים מיוחדים, בהחלט מורגש הם מביאים איתם נסיון, פרקטיות ואת הנשמה שלהם וזה יוצר שילוב מושלם.
היתרון המרכזי המלווה את הסטודיו הינו עבודת התחקיר המעמיקה הנעשית עם הלקוח על מנת ללמוד ולהכיר את צרכיו הייחודיים ואופי חייו וזאת מבלי לוותר על אסתטיות ועיצוב אומנותי ויוקרתי, אייל וברוך הינם אומנים שמכניסים ויוצרים "פיסים" ייחודים לכל חלל ולכל פרוייקט.

כל חלל מקבל את מלוא תשומת הלב ב - 100%, "עושים הכל או לא עושים בכלל", זה משפט אשר תשמעו מפיהם המון. מבחינתם עיצוב הוא עיצוב רק אם עושים עד הפרט הקטן ביותר בכדי לשמור על הפונקציונליות וליצוק  לתוכו עיצוב חדשני, אומנותי ויוקרתי.
לסטודיו  COHEN'S – THE ART OF DESIGN  קיים צוות מקצועי המעניק ליווי צמוד לאורך כל התהליך הכולל הכנת תכניות אדריכליות, בחירת חומרי בניה, הכנת תכניות חשמל עם מהנדס חשמל, שרטטת ומנהל משרד, בנוסף, המשרד מעסיק קבלן חיצוני בעל צוות מיומן שעובד בתאום מלא עם הנחיות המשרד ובכך עומדים בלוח הזמנים שנקבע מראש לשביעות רצון הלקוח.
אייל וברוך פיתחו המצאה של קירות בפטנט ייחודי ואומנותי לקירות דקורטיביים מפעימים אשר יוצרים אשליה מדהימה של מרחב עושר אומנות ויוקרה, לקירות אלה מצטרפים מיטב אנשי המקצוע לביצוע והשמה בשטח ללא לכלוך.
מעורבותו המלאה של צוות המשרד בכל שלבי הפרויקט מאפשרת ללקוח להיות שותף פעיל בבחירות העיצוביות וכן ליהנות מחוויית עיצוב מעשירה, אך מעל לכל מנטרלת דאגות מיותרות.
מעבר לעיצוב העכשווי,הם דואגים לבחור חומרים בעלי איכות גבוהה המבטיחים הנאה צרופה של עיצוב ואיכות לאורך שנים, כולל חומרים ירוקים הידידותיים לסביבה.
המוניטין המקצועי של אייל וברוך נבנה בעיקר בזכות האמינות, היחס האישי והפתרונות היצירתיים בכל פרויקט לגופו ובשל כך הם זוכים לעבוד עם לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ, בפרויקטים מאתגרים ומגוונים.

כבעלי ותק וניסיון רב שנים בתחום עיצוב פנים, והתמחות בהום סטיילינג של בתים, עסקים, ומבנים מסחריים עד לפרט הקטן ביותר כי "אלוקים נימצא בפרטים הקטנים",עדיין עבורם כל מבנה הינו אתגר מקצועי בפני עצמו.


השאיפה שלהם כמעצבים ליצור חללים בעלי אופי וייחודיות תוך שימוש נכון בחומרים ושילוב נכון של צבעים בהתאם לסגנון המבוקש וליצירת אוירה ואנרגיה ייחודית לכל חלל, מעבר ליופי חשוב לנו שבחירת החומרים תעשה ממקום פרקטי
ובראיה קדימה איך ייראו הדברים גם בעתיד , ומומחים בתכנון תקציב הלקוח, מעדיפים לעשות חלל אחד מושלם מאשר כמה חללים שהינם עומדים בסטנדרט שלהם כאומנים. 


יש להם את הראיה מרחבית להבין איך להתאים לכל לקוח את העיצוב המתאים ביותר הן למבנה והן לאישיותו.
כל מרחב מקבל את מלוא תשומת הלב עד הפרטים הקטנים ביותר על מנת ליצור את האטמוספרה הטובה ביותר בכל חלל,השאיפה ליצור ולעצב ממקום של מקוריות על ידי לקיחת השראות ממקורות לא קונבנציונליים ,כגון עולם הצומח בו השימוש של צמחים בשילובים שונים של צבעים נועזים מעניקים לנו רעיונות חדשים,כשהמטרה היא לעצב אווירה שלא חווינו בכל מקום ומעבר לכל דמיון.

איך ניתן להפוך כל בית קטן או פשוט לבית בוטיק ייחודי ויוקרתי ?
חמישה טיפים :
צבע
טקסטיל
קיר דקורטיבי
תאורה נכונה
ריהוט
בכל סגנון עיצובי יש חומרים, צבעים, וגוונים שמאפיינים אותו,שיודעים להעביר את התחושה שאכן זה נכון בחלל ומתחבר לשאר המכלול הקיים.
ואיך אפשר בלי אווירה ??? אווירה ניתן ליצור בצבע שיודע לאגד ולחבר את כל האלמנטים הנמצאים בחלל, רצפה קירות וריהוט, לא עוד לבן ופשוט!
תאורה -  תאורה יוצרת אווירה, תחושה של עומקים בחלל, הבלטות ומדגישה נישות פנימיות בבית. תאורה גם חושפת מרקמים ואפקטים בצבע.
סגנון מודרני:
חומרים - שיש, בטון, ברזל וזכוכית.
צבעים – מטאלים, מנצנצים, אפור, שחור, לבן, כסוף.
סגנון כפרי:
חומרים – אבן, עץ, קש, יוטה, חומרים טבעייים.
צבעים ומרקמים -  טייחים, צבע בסגנון מט.
סגנון קלאסי:
חומרים – שיש, זכוכית, עץ, וקריסטלים.
צבעים ומרקמים – זהב, שחור, לבן ופנינה.

כל חומר מאוד דומיננטי לשל עצמו, אך שילוב נכון ובמינון הנכון יידע לתת ולהעביר את האופי והתחושה הרצויה בחלל.

בעיצוב חשוב שנכתב עם אלמנטים בחלל, שדברים ישלימו אחד את השני.
התכתבות בצבע בגוון/בחומר/ובצורה.
התכתבות יוצרת איזון, יוצרת הרמוניה וזרימה של אנרגיה בחלל.
כשאין תחושת אנרגיה והרמוניה. הבית או אותו חלל נראה קר ומונכר.

מתי עושים קיר דקורטיבי???
מה המשמעות של קיר דקורטיבי?
איך נדע איזה קיר לעשות בחלל?
כדאי שבחלל ציבורי יהיו שני קירות שידעו להתכתב אחד עם השני אחד דומיננטי והשני שמשלים אותו, בסגנון או במרקם, אך שלא יתחרה בו.
בחללים מסויימים או קירות, כשאנחנו רוצים ליצור תחושה של ייחודיות אנחנו יוצרים שילוב של חומרים דומיננטים, אך יחד עם זאת שישלימו אותם כמו במקלחת פה, וכמו בקיר טלוויזה מולכם,שיטת 3 האלמנטים יוצרת ייחודיות בחלל וכל חלל מקבל את הסגנון שמתאים לו.
קירות האומן שפותחו בעיצוב מיוחד של  אייל כהן וברוך אריאל כדיר- THE ART OF DESIGN   E&B
קירות האומן עשויים מ-MDF .
חומר אשר יכול לקבל כל סוג ציפוי צבע או טקסטורה.
חומר לא פציע.
לא מקבל אבק.
התקנה נקיה ללא לכלוך או אבק.
ניתן להסתיר את חוטי החשמל, ממיר, שנאים בתוך גוף הקיר וכן אין צורך במזנון.
יוצא אווירה ואשליה של מרחב.
חומרים פרקטיים הניתנים לניקוי בקלות ברמה של סקוץ' ברייט.
חומרים הניתנים להסרה בקלות המידה ורוצים לשנות ולרענן.
קיר אווירה לכל דבר, המשלב תאורת אווירה בתוכו.
כל פלח לפי שיטת 3 או 4 האלמנטים שלנו ומקבל טקסטורה אחרת ומגוון רחב של מרקמים, אשר השילוב של כולם ביחד יוצר הרמוניה ועומק המדגיש את התלת ממדיות.

יכול להסתיר ארונות חשמל.
אני מצרפת את קישור לאתר האינטרנט של COHEN'S – THE ART OF DESIGN 

כדאי להכנס ולהתרשם ואני באופן אישי צופה הצלחה רבה למעצבים המוכשרים הללו,
http://www.eyaldesing.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה