יום ראשון, 25 במרץ 2018

21 סודות ששווים מיליון מאת – סטפן ג' הארוויל

הרבה אנשים רוצים להצליח אך אינם יודעים איך להתחיל, וללמוד מאדם שכבר הצליח ועבודתו המעצימה גרמה לו לכתוב ספר זה ולחלוק עם קוראיו, 21 מפתחות להצלחה המורכבים מעצות רבות, מסיפורים מרתקים ומרזי המקצוע, וזה ספר שבהחלט תורם לכל אדם כי ההצלחה יכולה להגיע מכל תחום בחיים ואני באופן אישי ממש ממליצה למי שרוצה להצליח, לקרוא את הספר 21 סודות ששווים מיליון.

זהו מדריך עסקי שכתב סטפן ג' הארוויל, הספר מלא בסיפורים מלהיבים, מרתקים וחזקים המביאים תוכן מעשי ובר ביצוע, ורעיונות עסקיים הגיוניים ופשוטים, ספר זה בהחלט מוביל כל אחד שרוצה להצליח, להצלחה במכירות כפי שעזר לרבים אחרים.
במשך יותר מ-30 שנים סייע סטפן ג' הארוויל לצוותי מכירות מצליחים לבצע את תפקידם באופן טוב יותר ,חכם יותר ואלגנטי יותר,הוא עבד עם הארגונים הגדולים ביותר כגון: אפל, פפסי, סמסונג, יבמ ועוד רבים אחרים, ואכן אין חכם כבעל נסיון שצבר הרבה שעות עבודה עם ארגונים מהשורה הראשונה, אני מאמינה שרצוי ללמוד מאנשים שכבר הצליחו וכבעלת עסק עצמאי אני בהחלט מתכוונת ליישם את הסודות שלמדתי בספר הנהדר הזה.
"ספר מעורר מחשבה שעשה לי חשק לסמן בו קטעים ולפרסם אותם מיד, זהו ספר חובה לכל מי שחושב על מכירות. אני ממליץ עליו למי שעוסק בעצמו במכירות או בניהול אנשי מכירות בחברה שלו." טרייסי וייד, ראש מחלקת המכירות והייצור ב"מאקסום שפישלטי אינשורנס גרופ".
הספר: "21 סודות ששווים מיליון,   מאת:סטפן ג' הארוויל
192 עמודים, 98 ש"ח
כריכה קלה
הוצאת אור-עם מבית ספר לכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה