יום רביעי, 21 במרץ 2018

יקב 1848 – זכה ביקב הבוטיק הטוב ביותר בישראל....

תכירו את יקב 1848 – שזכה ביקב הבוטיק הטוב ביותר בישראל, 170 שנה של חגיגות יין, 8 דורות של עשיית יין, ומגוון רחב של זכיות בפרסים בתחרויות בארץ ובעולם, ועם כזה רקורד בהחלט עושה חשק להכיר את היינות מקרוב, וחג פסח שמתקרב עם שולחן חג מהודר בהחלט מהווה הזדמנות טובה להנאת כל המשפחה שלי.

יקב 1848  גאה להציג את "דור 6"- סדרה חדשה הפונה אל צרכני היין מזווית אחרת!

דור 6 יצא לדרך לאחר עבודה ארוכה של מספר שנים בשיתוף פעולה עם סטודנטים של הבצ'פר (בית הספר למקצועות הפרסום) והבנה של עולם היין,יחד עם למידה על שינויים דרמטיים עולמיים בתחום הצרכנות בכלל וצרכנות היין בפרט, הגיעו למסקנה שהם חייבים לעשות ולהוביל שינוי משמעותי בעולם היין.
לכבוד החג יעלו על שולחן החג  של משפחתנו, שני יינות איכותיים של יקב 1848, יין סירה - ארגמן, יין עוצמתי בעל גוון ארגמני חזק ומשופע בטעמים עזים ומתובלים וקברנה שיראז יין המשלב שני זנים אציליים,עשיר בטעמים וניחוחות המתמזגים בהרמוניה, היין הופך כל אירוע משפחתי לכיפי ומהנה.


יקב 1848 יצר קונספט חדש אשר מצליח להתאים את היין לסיטואציה של הצרכן:
יינני היקב שקדו ולמדו במשך הזמן את דרישות הצרכנים והתאימו בלנדים מיוחדים המתאימים בדיוק לסוג ואופי האירוע:

יין למסיבה ? הכירו את דור 6PARTY TIME 
ין לאירוע משפחתי? הכירו את דור 6 – FAMILY EVENTS
יין לערב רומנטי? הכירו את דור 6 -  FOR TWO
בקרוב יושק בקבוק חדש- MOMENTS OF SUCCESS .
מחיר לצרכן 99 ₪ לבקבוק, בחנויות יין בלבד.
מתאים מאוד גם להביא כמתנה לכבוד החג,

הסיפור של יקב 1848
בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות התורכים, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה.

במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב 1848 המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.

כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצויינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה