יום חמישי, 15 במרץ 2018

שייק קראמבל תפוחים - משקה מפנק, עשיר בסיבים ובטעם באדיבות אלפרו...

המותג הבינלאומי Alpro (אלפרו), המוביל בשוק המשקאות הצמחיים (ללא סויה), ממשיך להרחיב את קטגוריית המשקאות מן הצומח ומשיק משקה חדש: שיבולת שועל ושקדים – משקה בטעם שקד מעודן, טבעי בעל מרקם קרמי ועשיר, ללא כולסטרול, דל בשומן (1% שומן), קל לעיכול, דל בקלוריות (24 קל' ל-100 מ"ל), מקור לסידן וויטמינים ועשיר במיוחד בסיבים תזונתיים (מתאים גם לבישול ואפיה).  
המשקה החדש יצטרף לסדרת האגוזים של אלפרו הכוללת משקה שקדים, משקה שקדים ללא סוכר, משקה שקדים בטעם וניל, משקה שקדים שוקולד מריר, משקה קוקוס שקדים ומשקה אגוזי לוז.
אצלנו בבית יש משקה שקדים של אלפרו קבוע אני מוסיפה לכוס קפה,לשייקים ,וגם כל יום בבוקר אני מכינה דייסה עם שיבולת שועל ומשקה שקדים, מוסיפה בננה סילאן שקדים ויוצא נהדר, החידוש של משקה שיבולת שועל ושקדים בהחלט מוסיף, יופי של מוצר.
טרנד הבריאות בישראל הוא כבר מזמן לא טרנד אלא מגמה שממשיכה לגדול ולתפוס תאוצה, בארבע השנים האחרונות חלה עלייה דרסטית במכירות קטגוריית המשקאות מהצומח שצמחה ב- 120%. כיום אחד מכל שלושה ממשקי הבית ב1%ישראל צורכים משקאות מהצומח (תחליפי חלב)
עפ"י סטורנקסט בשנת  2017, קטגוריית המשקאות מן הצומח גודלת ל- 156 מיליון ₪ , טרנד משקאות הבלנד (משקאות העשויים ממספר מרכיבים) צומח בעולם ומאפשר היום לצרכנים ליהנות ממשקאות שמצד אחד מחזיקים את כל היתרונות התזונתיים (אחוז שומן נמוך, כמות סוכר נמוכה, עשירים בסיבים תזונתיים ועוד..) וזאת מבלי להתפשר על טעם נהדר ומרקם עשיר וקרמי.
טווח מחיר מומלץ לצרכן:  13.9-16.9 ₪
כשרות: בד"ץ בית יוסף.
מצרפת מתכון להנאתכם,
שייק קראמבל תפוחים - משקה מפנק, עשיר בסיבים ובטעם,


מצרכים:
2 תפוחים קלופים, ללא החרצנים, חתוכים לרבעים
מקל קינמון
כפית דבש או סילאן
250 מ"ל מים (לבישול)
1 בננה קפואה, חתוכה לחתיכות גדולות
50 גרם שבולת שועל אינסטנט (לדייסה)
300 מ"ל משקה שקדים-שבולת שועל של אלפרו
חצי כפית ג'ינג'ר טחון
חצי כפית תמצית וניל
ההכנה:
בסיר קטן מניחים את התפוחים, מקל קינמון ודבש / סילאן, מוסיפים את המים מרתיחים. מבשלים על אש נמוכה במשך 5 דקות, או עד שהתפוחים רכים. מורידים מהאש, מוציאים את מקל הקינמון ומניחים להתקרר.
מעבירים את התפוחים (עם המים) למעבד מזון, מוסיפים את שאר המרכיבים: בננה קפואה, שבולת שועל, משקה שקדים-שבולת שועל, ג'ינג'ר ותמצית וניל) ומעבדים לשייק חלק.
מעבירים לכוסות ושותים!
את מוצרי המותג "אלפרו" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מתמחות.
קרדיט צילום:יח"צ אלפרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה