יום שלישי, 30 ביולי 2024

זמן קריאה לילדים – ג׳יני וג׳יני 7 הקסם הכי חדש בספר מאת טריש גראנטד

הספר החדש ג'יני וג'יני 7, הקסם הכי חדש בספר, מאת טריש גראנטד,חלק מסדרת ספרים על ג'יני וג'יני, ספר עם הרבה דמיון, בקריאתו הילדים יוצאים למסע קסמים, עם הרבה רגעים קסומים, הספר מנוקד ומלווה באיורים המקסימים של מנואלה לופז, כמעט בכל עמוד, כך שזה מוסיף לקריאה, הספר מתאים גם לתחילת קריאה, ובהחלט יש בו עניין לקוראים הצעירים, ותעסוקה בחופש הגדול, ובכל השנה.

עד שוילו הופיעה, ג׳יני פגשה קסמים רק בספרים שקראה. אבל עכשיו, כשהחברה הכי טובה שלה היא ג׳יני, החיים של ג׳יני הרבה יותר קסומים! ולפעמים הקסם לא מתחולל כמתוכנן. כך ג׳יני מוצאת את עצמה בתוך ספר, במסע חפושים אחר אוצר שדרקונית שומרת עליו. האם ג׳יני תצליח להחלץ מהספר בכוחות עצמה? ואולי וילו תצליח להפעיל את קסמיה מרחוק?

טריש גראנטד – היא המחברת של יותר מארבעים ספרי ילדים, כמו גם עורכת ספרי ילדים העוזרת לסופרים לעצב סיפורים משלהם. היא גרה עם בעלה, החתול שלה והר ספרים בברוקלין, ניו יורק.

מנואלה לופז – אמנית מופנמת, חובבת תה, המאיירת ספרי ילדים ופרויקטים נוספים.

הספר: ג'יני וג'יני 7 הקסם הכי חדש בספר

מטר הוצאה לאור

מאת: טריש גראנטד

איורים: מנואלה לופז

תרגום: גליה אלוני דגן

עריכה: חמוטל לוין

128 עמודים, 64 ש"ח

גילאים: 9-5

יום שני, 29 ביולי 2024

חוגגים את יום האבוקדו הבינלאומי עם חקלאי גרנות "חקלאי גרנות" מגישה לרגל יום האבוקדו הבינלאומי סלט קייצי ורענן עם ויניגרט אבוקדו חלומי: סלט קיסר עם רוטב אבוקדו וקרוטונים

"חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, הנחשבת למגדלת ומשווקת האבוקדו הגדולה בישראל, מגישה לרגל יום האבוקדו הבינלאומי מתכון קייצי ומרענן של סלט קיסר עם רוטב אבוקדו וקרוטונים. הסלט קל להכנה, טעים ומענג ומתאים לארוחת בוקר או ערב, מנת ביניים או כתוספת לארוחה זוגית או משפחתית.

קרדיט צילום: הדס ניצן

יום אבוקדו בינלאומי שמח!

מצרכים (ל- 2 מנות):

2 לבבות חסה

לרוטב:

1 אבוקדו מוכן לאכילה של "חקלאי גרנות"

1 שן שום

1/2 כפית חומץ בן יין

1/4 כוס שמן זית

5 גבעולי בצל ירוק פריכים

1 לימון סחוט למיץ

קורט מלח אטלנטי

לקרוטונים:

2 פרוסות לחם (רצוי חלה)

1 לימון פרסי

3 שיני שום מעוכות בקליפתן

1/4 כוס שמן זית

אופן ההכנה:

  1. בעזרת בלנדר מוט טוחנים את כל רכיבי הרוטב: אבוקדו, שום, חומץ, שמן זית, בצל ירוק, קורט מלח ולימון.
  2. מכינים את הקרוטונים: מערבבים את שמן הזית עם שן השום המעוכה והלימון הפרסי ומברישים את פרוסות הלחם. חותכים את הפרוסות לקוביות ואופים בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות עד שהן מזהיבות (מידי פעם מומלץ להקפיץ אותן בתבנית כדי שיזהיבו מכל הצדדים).
  3. מרכיבים את הסלט: מפרקים את לבבות החסה על ידי הפרדת העלים. קורעים את העלים לפיסות, כל עלה לכ-3 חלקים ושמים בקערת הגשה.
  4. מניחים על החסה את הקרוטונים, מוזגים מעל את הרוטב, מערבבים היטב ומגישים.

 

 

זמן קריאה – "ריפוי עצמי", מאת ד"ר ניקול לה-פרה…

הספר ריפוי עצמי מאת ד"ר ניקול לֵה־פֶּרַה, הגיע  למקום ראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס , HOW TO DO THE WORK , רפאו את העבר וקחו שליטה על חייכם, ספר מאוד חשוב שמדגיש את משמעות הגוף והנפש, יכול לעזור להרבה אנשים לקחת שליטה על חייהם, לרפא את העבר שנוכח בחיים שלהם, ולצעוד קדימה, בהווה, בחיים הנוכחיים, כאן ועכשיו ללא מחשבות שליליות וללא התחשבנות עם העבר, מאוד חשוב לכולנו.

ד"ר ניקול לה־פרה שיצרה את "הפסיכולוגיה ההוליסטית" , תופעת הרשת שצברה יותר משמונה מיליון עוקבים באינסטגרם – מציגה גישה מהפכנית לריפוי שרותמת את כוחו של האני ליצירת שינוי מתמשך ובר קיימה.

בעבודתה כפסיכולוגית קלינית, ד"ר ניקול לה־פרה חוותה לעתים קרובות תסכול נוכח מגבלות הפסיכותרפיה המסורתית. מתוך רצון להפיק יותר למען מטופליה – ולמען עצמה – היא יצאה למסע שבו פיתחה פילוסופיה המאחדת בריאות נפשית, גופנית ורוחנית ומספקת את הכלים הרב תחומיים הנחוצים לריפוי עצמי. אחרי שחוותה בעצמה את התוצאות ששינו את חייה, היא התחילה לשתף עם אחרים את מה שלמדה – ועד מהרה באה לעולם "הפסיכולוגית ההוליסטית".

עכשיו, לה־פרה מרגישה שהגיע הזמן לשתף את "תוכנית האימונים" המבוקשת שלה עם העולם. בספר ריפוי עצמי היא מגישה מניפסט הקורא לריפוי עצמי לצד מדריך מעשי ליצירת חיים שופעים, אותנטיים ומהנים יותר. בהסתמך על מחקרים מדעיים עדכניים ותורות ריפוי, ד"ר לה־פרה עוזרת לנו לזהות כיצד חוויות קשות וטראומות ילדות נשארות איתנו בבגרותנו ומובילות לבעיות תפקודיות בכל מערכות גופנו – מעוררות תגובות סטרס מזיקות שמשאירות אותנו תקועים בדפוסים חוזרים ונשנים של תלות שיתופית, חוסר בשלות רגשית וקשרי טראומה. ההתנהגויות המזיקות האלה, אם אינן מקבלות מענה, עלולות להסלים במהירות לכדי סחרור של מועקה, חוסר סיפוק ובריאות לקויה.

בספר ריפוי עצמי מגישה לה־פרה לקוראים את התמיכה והכלים שיאפשרו להם להשתחרר מהתנהגויות הרסניות, לקבל את השליטה על חייהם ולעצב אותם מחדש. הספר הזה מציע שינוי פרדיגמה אמיתי, חגיגה של העצמה שתשנה לעד את ההתבוננות שלנו על בריאות נפשית והדאגה לרווחתנו.

ד"ר ניקול לה־פרה הוכשרה בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת קורנל, בבית הספר החדש למחקר חברתי בניו יורק, ובבית הספר לפסיכואנליזה בפילדלפיה.

הספר: ריפוי עצמי

מאת: ד"ר ניקול לה־פרה

מטר הוצאה לאור

334 עמודים, 108 ש"ח

תרגום: אסף כהן

עורך תרגום: סמי דואניאס

זמן קריאה – המאפיה המדהימה של פרדי , תעלומת החתולה עוגיונת מאת האריט ויטהורן

ספר הילדים המאפיה המדהימה של פרדי 2 תעלומת החתולה עוגיונת, מאת האריט ויטהורן , מלווה באיורים של אלכס ג' גריפית'ס, נהדר לקריאה גם של ראשית הקריאה, סיפור מעניין ומסקרן, ומעורר תאבון, וגם מלמד את הילדים על יצירתיות ואמון ביכולות אישיות, ובכך הם גם נהנים מקריאה בחופש הגדול, וגם מקבלים רעיונות יצירתיים, בהחלט מומלץ.

הוא נולד לאפות ותמיד שמח לעזור.

פרדי בון בון הוא האופה המדהים ביותר בעירה אבל מישהו אוהב את העוגות שלו כל כך… עד שהוא גונב אותן! מי יכול היה לעשות דבר כזה?

וכשהחתולה הכוכבת עוגיונת נעלמת גם היא, נראה שיש תעלומה של ממש בעירה… האם כלבו הקטן של פרדי, פלאפג'ק, יהיה זה שיפתור אותה?

הספר הזה מספר על עוגות. סוגים רבים ושונים של עוגות. אם אתם אוהבים לאכול עוגות או לאפות אותן, הספר הזה הוא בשבילכם.

אזהרה: הספר עלול לעורר תאבון…

האריט ויטהורן – האריט גדלה בלונדון, שם היא עדיין גרה עם בעלה ושלוש בנותיה. היא למדה באוניברסיטת רידינג ובאגודת האדריכלים, ועבדה בעבר בשימור מבנים. כיום היא סופרת במשרה מלאה.

אלכס ג' גריפית'ס –  אלכס צייר תמונות מאז שהוא זוכר את עצמו. בילדותו, נהג להקיף את עצמו בעטים ונייר, שרבט במשך שעות כדי ליצור מפלצות ים, יצורים מעופפים, קופים ורוחות רפאים על גב קופסאות דגנים ישנות. שלושים שנה מאוחר יותר, לא הרבה השתנה. כעת, הוא עובד כמאייר ומעצב גרפי לילדים בטורונטו, אלכס משלב עט ודיו עם צבעי מים ומרקמים דיגיטליים כדי ליצור את האיורים שלו.

הספר: המאפיה המדהימה של פרדי

תעלומת החתולה עוגיונת

מטר הוצאה לאור

מאת: האריט ויטהורן

איורים: אלכס ג' גריפית'ס

גילאים: 5-9

תרגום: גליה אלוני דגן

עריכה: חמוטל לוין

121 עמודים, 64 ש"ח

 

יום ראשון, 28 ביולי 2024

טעם חדש בסדרת הסירופים לשתייה של אחוה חברת "אחוה" משיקה סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה טעם חדש בסדרת הסירופים לשתייה מתוצרתה: סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר. הסירופ החדש הינו סירופ דיאט ומכיל פחות מקלוריה אחת ל – 100 מ"ל משקה מוכן.

קרדיט צילום: יעל האן

סדרת תרכיזי השתייה של אחוה כוללת סירופים בשלושה טעמים: ענבים, אננס פטל, אליהם מצטרף כעת הטעם החדש. הסירופים איכותיים, ומשווקים בבקבוקי 900 מ"ל בעיצוב עליז, בכשרות בד"ץ עדה חרדית. הסירופים נחשבים למרוכזים במיוחד מספיקים לכ-70 כוסות מיץ לפחות! לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים להיענות לבקשת הצרכנים ולצרף לסדרת הסירופים שלנו טעם דיאט חדש, טעים ומיוחד. המוצר נמכר במחיר זול במיוחד, ודאי לאור עליות המחירים שהיו בחודש האחרון בקטגוריה זו".

בימי הקיץ אני אוהבת להתפנק במשקאות קרים, ואני מעדיפה משקאות ללא סוכר, שמחתי להתנסות ולהכיר את תרכיז השתייה החדש בטעם פטל, ללא תוספת סוכר של חברת אחוה, מאפשר להנות משתייה טעימה בכל עת, וללא תוספת סוכר, מאוד אהבתי את הטעם, ובהחלט כל הכבוד לחברת אחוה על המוצר החדש והטעים.

חברת "אחוה" מעסיקה 235 עובדים בשלושה מפעלים באריאל המייצרים טחינה גולמית, חלוה, דברי מאפה וסירופ לשתייה. בכל מגוון מוצרי המפעל, מטחינה גולמית, חלוה לסוגיה, מוצרי מאפה, סירופ לשתייה וממרחים מבוססי טחינה, אחוה מציע לצרכן בעקביות ובהתמדה, מוצרי מזון איכותיים במחיר משתלם לצרכן.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מחיר ממוצע לצרכן (נקבע על ידי המשווקים): כ- 8.90 – 11.90 ₪ לבקבוק 900 מ"ל.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק": דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר

יצרנית מוצרי הבשר "יחיעם", מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, מרחיבה את סדרת "דק-דק" המצליחה ומשיקה שני מוצרים חדשים בסדרה: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר. סלמי בסגנון איטלקי פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם בשרני, נהדר להכנת כריך מושחת וטעים. פסטרמה חזה בקר פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם עדין וקטיפתי, נהדרת להכנת כריך טעים ועסיסי. המוצרים ללא גלוטן, מכילים כ-14-15% חלבון ומשווקים באריזות נוחות של 120 גרם עם פתיחה וסגירה רב פעמית. זהירות!! אין סיכוי שהאריזה לא תחוסל עם פתיחתה!

בחודשי הקיץ החמים אני מעדיפה להכין ארוחות קלילות ,ואחת מהן כריך עם נקניק, את סדרת הדק – דק של יחיעם אני מכירה ומאוד אוהבת, ושמחתי להתנסות בשני המוצרים החדשים של סדרת דק- דק, מאוד טעימים וגם האריזה נוחה, מספיקה לארוחת צהריים ואין צורך להשאיר במקרר, ובכך יש יתרון רב, הכנת הכריך מאוד קלה, מורחים על הכריך רטבים שאוהבים, מעל השתמשתי בפסטרמה חזה בקר פרוסה דק דק של יחיעם, עגבנייה וחסה, ואתם מסודרים, יצא ממש טעים, ואני ממליצה על המוצרים החדשים של יחיעם בסדרת דק- דק, בהחלט פינוק טעים ומשביע, מבטיחה לכם שכל המשפחה תאהב.

סדרת דק-דק של יחיעם כוללת שלושה מוצרים בהם דק-דק פסטרמה בדבש, דק-דק פסטרמה של פעם ודק-דק פסטרה ברביקיו, אליהם מצטרפים שני המוצרים החדשים. הסדרה מתאפיינת בפריסה דקה מאוד של הנתחים (כחצי מ"מ), מה שמעניק לנקניקים ולכריכים המיוצרים מהם מרקם וטעם מיוחדים וטעימים. כל מוצרי הסדרה מושקים במיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, "אנו שמחים לבשר על החדרת שני מוצרים חדשים  ומרעננים  בסדרת "דק דק" בעיצוב חדש ומושך ובאיכות משופרת. סדרת דק-דק אהובה מאוד על הקהל הישראלי, ולאור הביקוש הגבוה החלטנו להרחיב את המגוון ולצרף לסדרה שני מוצרים חדשים בטעמים נהדרים".

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 ₪ לאריזת 120 גרם.

להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 

זמן קריאה – "ברגע אחד" מאת סוזן רדפרן….

הרומן "ברגע אחד" מאת סוזן רדפרן , מסוג ספרי הפרוזה, שנקראים בנשימה אחת, עד לסוף הסיפור, מדובר ברומן משפחתי עוצמתי ומרגש על הכוח לשרוד גם כשזה נראה בלתי אפשרי, על התקווה שמאפשרת לבחור להתגבר ולהמשיך הלאה גם שהחיים מסביב מתפרקים ומתרסקים לרסיסים.

ספר עם המון הבנה על כמה כח יש במיוחד שהחיים מזמנים לנו דברים בלתי צפויים, ולא יכולתי גם לדלג במחשבה על השבויים שלנו אשר נמצאים במקום של תופת, עם לקיחת החופש והזכויות הכי בסיסיות שלהם, ולמרות הכל ההשרדות והחיים הם מעל הכל, ואנשים מוצאים כוחות גם במקומות אשר נדמה שאיך אפשר עוד למצוא?, בהחלט ספר מעורר מחשבה, עם סיפור סוחף ומותח, בכתיבה קולחת ומעניינת.

המותחן הסוחף של הסופרת עטורת הפרסים סוזן רדפרן, זינק היישר לראש רשימות רבי המכר מייד עם צאתו לאור, תורגם לעשרות שפות וכבש את ליבם של קוראים בכל רחבי העולם

"הדמויות מתוארות ברגישות, וכך גם ההתאוששות שלהן. הסיום מלא תקווה."– Booklist

 תאונת דרכים אכזרית משליכה את פין מילר בת השש-עשרה יחד עם עוד עשרה בני משפחה וחברים לתהום. החלטות בלתי אפשרויות מתקבלות בקרב השורדים, החלטות שמותירות אותם בייסורי אבל וחרטה. כיצד יתמודדו עם ההשלכות של מעשיהם? עם האשמה שלא מרפה? וכיצד משפחה שהתפרקה לרסיסים תצליח להטליא מחדש את חייה המרוסקים?

ברגע אחד הוא סיפור ששובר את הלב ואז מאחה אותו, סיפור על אהבה, על משפחה ועל היכולת להמשיך הלאה גם כשזה נראה בלתי אפשרי.

סוזן רדפרן, היא סופרת עטורת פרסים, ונוסף על ששת הרומנים שכתבה היא גם אדריכלית המתמחה בעיצוב מגורים ומסחר רדפרן חיה עם בעלה וילדיה בלגונה ביץ' בקליפורניה והם מנהלים יחד שתי מסעדות משפחתיות.

349 עמודים מודפסים,  98 ש"ח, תרגום מאנגלית: רחל פן, מועד הוצאה לאור: יולי 2024

פרימור משיקה לרגל הקיץ: מיץ מנדרינה ומיץ פירות ונגיעת גזר

יצרנית המיצים הטבעיים "פרימור" מרחיבה את מגוון המיצים עם שתי השקות קיץ טעימות ומפתיעות. החברה משיקה שני משקאות מבוססי פרי בטעמים מרעננים במיוחד:

קרדיט צילום: אראל סגרון

מיץ מנדרינה, ומיקס פירות "מולטיפרוט", המבוסס על שילוב טעים של מגוון פירות טרופיים וגזר. המיצים החדשים מורכבים ממגוון פירות רחב וטעים ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל וישווקו בבקבוק משפחתי של 1 ליטר. את המיצים, בעיצובו של רוני ברוקס, ניתן יהיה להשיג במדפי המיצים במקררים כחלק מנבחרת המיצים הטבעיים של פרימור.

קיבלתי לסקירת טעימה את מיצי הפירות החדשים של פרימור, אני מאוד אוהבת את החידושים הקייציים הטעימים והמיוחדים, מיץ הפירות עם מגוון הפירות בשילוב גזר, מאוד טעים ומיוחד, בהחלט מרווה ומרענן בימי הקיץ הלוהטים, וגם עם נהדר בזכות הערכים התזונתיים של הפירות, בנוסף המיץ הטבעי החדש מיץ מנדרינה, מפתיע מאוד, ונותן אפשרות להנות מטעם פרי הדר גם בקיץ, בהחלט חשיבה נהדרת של חברת פרימור, שממשיכה להפתיע כל פעם מחדש עם טעמי המיצים החדשים שלה, בהחלט חגיגה קייצית מופלאה וטעימה.

הטעמים החדשים נפלאים גם לשתייה בארוחת הבוקר לכל המשפחה, וכן לערבוב עם קוקטיילים ושייקים. הם מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכולל מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, מיץ תפוחים טבעי, משקה לימונים ונענע, מיץ תפוגזר ועוד.

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם מוצרים חדשים, המתכתבים עם המגמות החדשות בעולם המיצים ודוכני הסחיטה, ולהביא לצרכן מיצים עם טעמים נוספים כדי לספק חוויית טעם מיוחדת ומגוונת".

מחיר לצרכן (נקבע על ידי המשווקים): כ- 14.60 – 17.70 ₪ לבקבוק 1 ליטר. 

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

זמן קריאה לילדים – מה-ה-ה קורה כשנתאי סופר כבשים מאת מאיר קרסו

ספר הילדים המקסים מה-ה-ה קורה כשנתאי סופר כבשים, מאת מאיר קרסו, פוגש הרבה הורים וילדים מתוקים, את הרגעים בהם מרדימים את הילדים, ואת הקשיים לפני ההרדמות, וגם ההתעוררות בלילה עם פחדים, אני מכירה את זה מקרוב עם הנכד שלי, ולאחר שקראתי את הספר, אני חושבת שהספר מעביר את הנושא בצורה נהדרת, ויכול להיות כלי עזר אפקטיבי להורים, דרך הקראת הסיפור לקטנטנים, בהחלט ספר עם ערך מוסף, ובשילוב האיורים הצבעוניים והמיוחדים של חן אופיר,הספר מומלץ וחשוב.

"כְּבָר עֶשֶׂר בַּלַּיְלָה וְנִתַּאי הַקָּטָן

לֹא עוֹצֵם עֵינַיִם, לֹא נִרְדַּם כַּמּוּבָן.

פִּיפִּי הוּא עָשָׂה כְּבָר פְּעָמִים,

אַחֲרֵי שֶׁבִּקֵּשׁ כָּרִית וְכוֹס מַיִם.

עוֹד מְעַט חֲצוֹת, וְאֶפְשָׁר רַק לַחְלֹם,

שֶנִּתַּאי יִישַׁן – אֶצְלוֹ זֶה אֶמְצַע הַיּוֹם".

כך מתחיל הספר "מֶה-ה-ה קוֹרֶה כְּשֶׁנתִַּּאי סוֹפֵר כְּבָשִׂים"? – סיפור מלבב בחרוזים המאפשר לילד לפרוק את שיירי האנרגיה, שצבר במשך היום, ומביאו נינוח ורגוע אל שנת הלילה. הספר משלב בדרך משעשעת את 'טקס השינה', המוכר כל כך להורים ולילדים בגילי 5-2, והופך אותו בדרך מקורית לחוויית לימוד מעניינת ומהנה על הטבע והסביבה.

"ספר גאוני בפשטותו, מזכיר לילדים מנהג ידוע, רך וצמרירי, לשינה מתוקה. האם וכיצד יצליח גיבור הספר להגיע אל השינה המיוחלת והשקטה? הספר מחורז ומלווה באיורים הנפלאים ומוסיפי המתיקות של חן אופיר. מומלץ לקרוא עם הילדים שוב ושוב. לילה נעים לכם".

זוהר אביב, סופרת, כתבה למעלה מ-80 ספרים, ובהם ארבע סדרות פופולריות, מרצה ומלווה בכתיבה ותרפיה.

"הספר כתוב בצורה קלילה ומחורזת, ומציג את הבעיה הנפוצה כל כך בקרב ילדים וילדות – הקושי להירדם בלילה. קושי שהתעצם אף יותר מאז אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה שבעקבותיהם. בסיפור מוצגים בצורה חומלת הקושי של הילד ניתאי ובצורה אמינה הרצון של ההורים לעזור".

נטע ענבר-סבן, פסיכולוגית קלינית, מחברת הספר "נשבר לי הלב, תעזרו לי – טיפול פסיכולוגי בילדים ונוער"

על המחבר:

זהו ספר הביכורים של מאיר קרסו, לשעבר שותף ומנהל קריאטיבי במשרדי פרסום, למד קולנוע וטלוויזיה בקמרה אובסקורה, פזמונאי )כתב שירים לבועז שרעבי ולפנצ'ר), וכעת גם כותב ספרי ילדים.

הספר: מה-ה-ה קורה כשנתאי סופר כבשים

מאת: מאיר קרסו

איורים ועיצוב: חן אופיר

עריכה לשונית: אילנה דהן בן שימול

הוצאה לאור: עצמית

24 עמודים, 64 ש"ח

שנת הוצאה לאור – 2024

יום שני, 15 ביולי 2024

זמן קריאה – רב מכר של הניו יורק טיימס תרימו לעצמכם קחו שליטה על חייכם בעזרת הרגל ה"היי פייב" מאת מל רובינס מחברת רב המכר חוק 5 השניות

קיבלתי לסקירה את ספרה החדש של מל רובינס "תרימו לעצמכם", הספר החדש רב מכר של הניו יורק טיימס, בספרה הקודם, חוק 5 השניות שהיה לתופעה גלובלית, לימדה מל רובינס מיליוני אנשים ברחבי העולם את סוד חמש השניות למוטיבציה. כעת היא חוזרת עם כלי מוכח נוסף שיכול לעזור לכם ליטול שליטה על חייכם – הרגל ההיי פייב, ספר העצמה מצויין אשר נותן כלים אפקטיביים לחיים יותר מספקים ומאושרים, בזכות הלמידה איך להגיע לשליטה עצמית בחיינו, מסוג הספרים המומלצים לקריאה והפנמה, ידע זה כח, וכל תהליך בספר "תרימו לעצמכם", ניתן ללמידה וליישום.

אל תיתנו לשם להטעות אתכם. לא מדובר בספר שקורא לכם לתת היי פייב לכל שאר האנשים בחייכם. את זה אתם כבר עושים. מעודדים את הקבוצה האהובה עליכם, מרימים לחבריכם, תומכים באנשים שאתם אוהבים בשעה שהם מנסים להשיג את מה שהם רוצים בחיים.

תארו לעצמכם שהייתם נותנים את אותם האהבה והעידוד לעצמכם. אפילו טוב מזה, שהייתם הופכים את אותם להרגל יומיומי.

אי אפשר היה לעצור בעדכם.

בספר זה, רובינס תלמד אתכם כיצד להתחיל לתת היי פייב לאדם החשוב ביותר בחייכם, זה שניבט אליכם מן הראי – אתם.

אם אתם סובלים מספקות עצמיים (ומי לא?)…

אם נמאס לכם מהמבקר המעצבן ההוא שחי לכם בראש (מישהו יכול לפנות אותו משם כבר?)…

אם אתם מצליחים בטירוף אבל מתמקדים רק במה שמתפקשש (אתם לא לבד)…

אם אינכם יכולים עוד לראות את כולם משיגים אתכם בזמן שאתם בוהים במסכים… מל רובינס מקדישה את הספר הזה לכם.

תוך שימוש בחוכמה מגובה במדע שהפכה מזוהה איתה, בסיפורים אישיים מאוד ובתוצאות אמיתיות שתרימו לעצמכם מביא אל חיי אנשים ברחבי העולם (ותפגשו הרבה מהם לאורך הספר), רובינס תלמד אתכם איך להפוך את האמונה בעצמכם להרגל, כדי שתוכלו להיות מצוידים בביטחון הנדרש ולפעול להגשמת יעדיכם וחלומותיכם.

הרגל ההיי פייב הוא כלי פשוט אבל עמוק שישנה את גישתכם, את דפוס החשיבה שלכם ואת התנהגותכם. אז התכוננו לצחוק וללמוד בעודכם נוקטים צעדים להעצים את ביטחונכם העצמי, את האושר שלכם ואת ההצלחות בחייכם.

הגיע הזמן שתיתנו לעצמכם את ההיי פייב, העידוד והתמיכה שמגיעים לכם.

מל רובינס היא יזמית, מרצה, סופרת של רבי מכר, וידיאו-בלוגרית, פרשנית משפטית עטורת פרסים ברשת סי-אן-אן ועורכת שותפה בכתב העת Success. ההרצאה שנשאה בנושא העצמה ושיפור עצמי היתה מהנצפות ביותר אי פעם במסגרת מיזם  TEDx.  בקרב חברות גדולות רבות היא נחשבת למומחית בנושאים של שינוי, ביטחון עצמי וקבלת החלטות.

הספר: תרימו לעצמכם

מאת: מל רובינס

מטר הוצאה לאור

תרגום: שאול לוין

עריכה: גילי קנלנבאום

272 עמודים, 108 ש"ח

 

ברקע המלחמה: מותג מוצרי פרמיום מן הצומח עולה על המדפים "עוף הגליל" נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה סדרת מוצרים חדשנית תחת מותג INSTEAD

בשורה משמחת לצרכנים, חברת עוף הגליל משיקה  את סדרת INSTEAD, סדרה של מוצרי פרימיום מן הצומח, נבחרת המוצרים כוללת 11 מוצרים טבעוניים, איכותיים וכשרים, שהותאמו במיוחד לחיך הישראל, ב- 3 קטגוריות: בשר, עוף ודגים, המיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית, המשווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה • במבחני טעימה שנערכו למוצרים הם גברו על תחליפי בשר של מותגים מובילים מקטגוריית הפרמיום.

לאחר שבחנה מגמות ואפשרויות לפיתוח וצמיחה, ומתוך רצון לתת מענה לכלל הצרכנים, בעיקר למפחיתי צריכת הבשר, צמחונים וטבעונים, מודיעה חברת "עוף הגליל" על כניסתה לתחום תחליפי הבשר, וזאת באמצעות יבוא של מוצרי פרמיום קפואים והשקת מותג עצמאי ישראלי בשם INSTEAD. החברה החלה בשיווק והפצה בפריסה ארצית של סדרה בת 11 מוצרים בשלוש קטגוריות: תחליפי בשר, תחליפי עוף ותחליפי דגים, הן לשוק הקמעונאי והן לשוק המקצועי. המוצרים הינם מרכיבים טבעיים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית, עשירים בחלבון וחלקם ללא גלוטן, המיועדים לבישול והגשה.

צילום: פיוצ'ר פוד גרופ

במסגרת כניסתה לשוק המוצרים מן הצומח, חתמה עוף הגליל על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם חברת פיוצ'ר פוד גרופ, המייצרת את מוצריה בהולנד ונחשבת לשחקן בינלאומי מוביל. החברה מייצרת ומשווקת תחליפי בשר פרמיום הנמכרים באלפי נקודות ברחבי אירופה ובמדינות נוספות בעולם, ומאופיינים בחדשנות מוצרית ובבשורה של טעם ומרקם, בזכות טכנולוגיה עולמית ייחודית. לדברי גדי נתניאל, מנכ"ל עוף הגליל, "אחרי שנתיים של עבודת מחקר ופיתוח מאומצת עם החברה ההולנדית, אנו משיקים את מותג INSTEAD, הכולל מגוון מוצרים חדשים וכשרים שהותאמו במיוחד לחיך הישראלי ולדרישות השוק. מדובר בתחליפי בשר מהדור החדש המיוצרים בלעדית עבור עוף הגליל ונותנים פתרון של תחליפי בשר, עוף ודגים המתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד".

צילום: פיוצ'ר פוד גרופ

עוף הגליל הנה חברה הממוקמת בקרית שמונה והעוסקת בגידול, ייצור והפצה של מוצרי עוף לא מעובדים (טרי וקפוא) ובשיווק והפצה של מוצרים קפואים נוספים בהם מוצרי בשר, דגים וירקות. החברה, בבעלות החברה לפיתוח הגליל יחד עם 31 קיבוצי הגליל העליון וצפון הגולן, מהווה כ- 8% משוק הפטם בישראל. בדומה לחברות בשר מובילות בעולם, נכנסת עוף הגליל לשוק תחליפי הבשר, ומצטרפת לשחקניות המובילות בקטגוריית הפרמיום הכוללת את ביונד מיט, סנסשנל, ורדיפיין מיט, המביאות לצרכן, בדומה לאינסטד, מוצרים מהדור החדש בטכנולוגיית "בשל והגש" (על פני הדור הישן של מוצרי "חמם והגש", בה משחקות תנובה, טבעול,  זוגלובק ועוד). מלבד הטעם ואיכות המוצרים, יתרונה של INSTEAD הוא במתן פתרון קולינרי בשלושת הקטגוריות – עוף, בשר ודגים – כשהמגוון כולל הן מוצרים המוכנים לבישול והגשה והן מוצרים שהם חומרי גלם היכולים לשמש בסיס לתבשילים ומנות, לרבות מוצרים שאינם קיימים בשוק (רצועות עוף ובקר, מוצרים בסגנון דג ואחרים), והתאמתם של המוצרים לכל המשפחה, כולל ילדים.

קיבלתי להתנסות מגוון מוצרים של סדרת התחליפים מן הצומח, בשנה האחרונה התחלתי להפחית בשר ועוף בארוחות השבועיות,ואני מנסה מוצרים שונים ,וכאשר בחנתי את הסדרה הזו, אני חייבת לציין שמדובר במוצרים איכותיים ביותר, במרקם ובטעם, והם בהחלט משדרגים כל ארוחה, לארוחת הצהריים הכנתי מוקפץ נהדר עם רצועות העוף מן הצומח, והתפעלתי מהתוצאה הסופית, זוהי בהחלט בשורה משמעותית לצרכנים, וגם הבנה שאין פשרות על הטעם.

מצרפת להנאתכם את המתכון שהכנתי, מוקפץ רצועות עוף מן הצומח, מטגנים בצל קצוץ עם 2 כפות שמן זית, מוסיפים גזר חתוך לקוביות, 3 שיני שן קצוצות, 5 פטריות חתוכות לקוביות, חצי פלפל צהוב וחצי פלפל אדום חתוכים לקוביות, ומקפיצים במחבת כ-5 דקות,

 

מוסיפים את רצועות העוף מן הצומח ומטגנים עד להשחמה, מוסיפים, פלפל שחור גרוס, מלח, צ'ילי גרוס ומגישים עם אורז, יצא מושלם, ארוחת צהריים נהדרת.

נבחרת INSTEAD כוללת את המוצרים הבאים:

5 מוצרים בקטגוריית תחליפי הבשר:

רצועות בקר מן הצומח

לשדרג כל מנה! מוצר מסדרת תחליפי הבשר, עשוי מרכיבים טבעיים, עשיר בחלבון (מכיל 21.5 גרם חלבון ל-100 גרם), ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל, דל בשומן רווי.

מוקפץ במחבת או בווק ברוטב אסיאתי או כתוספת לתבשיל או מאפה – פשוט נפלא!

משווק באריזת 160 גרם.

כדורי בשר מן הצומח

ליהנות מכל ביס! מוצר מסדרת תחליפי הבשר, עשוי מרכיבים טבעיים, עשיר בחלבון (מכיל 10.8 גרם חלבון ל-100 גרם), מהווה מקור לסיבים, ללא גלוטן, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

הכינו עם רוטב עגבניות ועלי סלק מאודים והגישו על מצע אורז – מעדן אמיתי!

משווק באריזת 180 גרם, 9 יחידות באריזה.

שווארמה מן הצומח

ביס טבעי וחלומי! מוצר מסדרת תחליפי הבשר, עשוי מרכיבים טבעיים, עשיר בחלבון (מכיל 14.7 גרם חלבון ל-100 גרם), ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

בפיתה או טורטיה עם סלט ירקות, פלחי תפוחי אדמה וכמובן טחינה – מנה שאי אפשר לסרב לה!

משווק באריזת 160 גרם.

בורגר מן הצומח

צילום: פיוצ'ר פוד גרופ

טעמת, התמכרת! מוצר מסדרת תחליפי הבשר, עשוי מרכיבים טבעיים, עשיר בחלבון, מכיל 11.9 גרם חלבון ביחידה, מהווה מקור לסיבים, ללא גלוטן, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

הגישו בלחמנייה פריכה עם רוטב סריצ’ה, חסה, עגבנייה, אבוקדו ובצל סגול. מושלם!

משווק באריזת 227 גרם, 2 יחידות באריזה.

טחון מן הצומח

השראה למנה מנצחת! מוצר מסדרת תחליפי הבשר, עשוי מרכיבים טבעיים, עשיר בחלבון (מכיל 17.6 גרם חלבון ל-100 גרם), מהווה מקור לסיבים, ללא גלוטן, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

הכינו כרוטב בולונז, כתוספת על פיצה, מילוי למאפים וירקות ממולאים וליד החומוס – שדרוג לכל ארוחה!

משווק באריזת 200 גרם.

3 מוצרים בקטגוריית תחליפי העוף:

רצועות עוף מן הצומח

מקפיץ לכם את התיאבון! מוצר מסדרת תחליפי העוף, עשוי מרכיבים טבעיים, עשיר בחלבון (מכיל 21.6 גרם חלבון ל-100 גרם), ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל, דל בשומן רווי.

מקפיצים במחבת או בווק בסגנון אסייתי או מגישים כתוספת למנה מבושלת או אפויה – פשוט נפלא!

משווק באריזת 160 גרם.

שניצל מן הצומח

עוף דה רקורד! מוצר מסדרת תחליפי העוף, עשוי מרכיבים טבעיים, מכיל 10.9 גרם חלבון ל-100 גרם, ללא סויה, מהווה מקור לסיבים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

השניצל העסיסי יקבל תוספת טעם קלאסית עם צ'יפס לצד רוטב לימון ושום – לא רק לילדים!

משווק באריזת 180 גרם, 2 יחידות באריזה.

נאגטס מן הצומח

נשנושים ללא הפסקה! מוצר מסדרת תחליפי העוף, עשוי מרכיבים טבעיים, מכיל 10.1 גרם חלבון ל-100 גרם, מהווה מקור לסיבים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

הגישו על סלט עלים ירוקים ברוטב ויניגרט – מנה עם טאץ' יוקרתי!

משווק באריזת 180 גרם, 9 יחידות באריזה.

3 מוצרים בקטגוריית תחליפי הדגים:

בורגר דגים מן הצומח

מפתיע כמה שזה טעים! מוצר מסדרת תחליפי הדגים, עשוי מרכיבים טבעיים, מכיל 11.1 גרם חלבון ביחידה, מהווה מקור לסיבים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

בתוספת סלט ירקות עם גרגירי רימון וטחינה גולמית למעלה – מנה שקוצרת מחמאות!

משווק באריזת 227 גרם, 2 יחידות באריזה.

אצבעות דג מן הצומח

ללקק את האצבעות! מוצר מסדרת תחליפי הדגים, עשוי מרכיבים טבעיים, מכיל 9.7 גרם חלבון ל-100 גרם, מהווה מקור לסיבים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל, דל בשומן רווי.

הגישו עם מתבל שום או רוטב פלפלים אדום לצד סלט ירקות קצוץ דק – ללקק את האצבעות!

משווק באריזת 180 גרם, 6 יחידות באריזה.

נאגטס דגים מן הצומח

ים של מחמאות! מוצר מסדרת תחליפי הדגים, עשוי מרכיבים טבעיים, מכיל 10.1 גרם חלבון ל-100 גרם, מהווה מקור לסיבים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית וללא שמן דקל.

הניחו על מצע עלי ארוגלה והגישו עם צ'יפס במטבל שום לימון – מבנה בטעם של עוד!

משווק באריזת 168 גרם, 8 יחידות באריזה.

כל המוצרים נושאים את תו התקן הטבעוני של עמותת Vegan Friendly.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית להולנד ולישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21-30 ₪ לאריזות 160-227 גרם.

להשיג ברשתות נבחרות, מעדניות וחנויות הטבע ובאתרי טבעונות מובילים למכירות און-ליין . לאיתור נקודות מכירה ניתן להתעדכן באתר בדף  "מיצאו אותנו".

אתר החברה: www.instead.co.il

 

 

יום שבת, 13 ביולי 2024

עידן חדש בניהול הסוכרת: בשורה של ממש לסוכרתיים סוג 1 (סוכרת נעורים): DEXCOM G7 המהווה פריצת דרך משמעותית בתחום ניטור וניהול הסוכרת, הגיע לישראל

לאחר השקה מוצלחת בארה"ב ובאירופה, DEXCOM G7 , מערכת ניטור הסוכר הרציף העוצמתית והפשוטה, הגיעה לארץ. מדובר בדור הבא של טכנולוגיית DEXCOM המציע שורת חידושים פורצי דרך: סנסור ומשדר ביחידה אחת, סנסור הקטן ב – 60%

מ-DEXCOM G6, זמן חימום של חצי שעה בלבד ודיוק מירבי.

עבור עשרות אלפי ישראלים המתמודדים עם סוכרת נעורים (סוכרת מסוג 1), ניטור רציף של רמות הסוכר בדם הפך לכלי חיוני בניהול יעיל של המחלה. הדור הבא של DEXCOM G7 מגיע עם שיפורים משמעותיים: סנסור קטן יותר ב-60%, חימום תוך 30 דקות בלבד ואורכה (תקופת חסד) של 12 שעות להחלפת סנסורים ואפליקציה משופרת.

מחקרים שבוצעו לאחרונה, הראו כי שימוש בחיישן G7 Dexcom למשך 12 שבועות בלבד הוביל לשיפור משמעותי בבריאותם של חולי סוכרת. נמצא שהמערכת תרמה להפחתה של 1% בערכי ההמוגלובין המסוכרר (HbA1c), מדד מרכזי לשליטה לאורך זמן ברמות הסוכר בדם. יתרה מזאת, השימוש בחיישן הוביל להפחתה משמעותית בתדירות אירועי ההיפרגליקמיה (רמות סוכר גבוהות בדם) וההיפוגליקמיה (רמות סוכר נמוכות בדם).(1-3)

אחד החידושים המשמעותיים בDexcom G7– הוא עיצוב All-in-One המשלב את הסנסור והמשדר הדרושים לניטור סוכר, ביחידה אחת קומפקטית. זמן החימום הנדרש ל-G7 להיכנס לפעולה ולהתחיל במדידות מסתכם בעד 30 דקות בלבד. לאחר סיום תקופת השימוש מטופלים ממשיכים לקבל קריאות במשך 12 שעות נוספות. G7 Dexcom מביא את הדיוק לרמה חדשה לגמרי. כדי לבחון את דיוק הסנסור הרציף לניטור סוכר, משתמשים בערך הנקרא MARD (Mean Absolute Relative Difference). ככל שערך ה-MARD נמוך יותר, כך הסנסור מדויק יותר ומתקרב יותר לתוצאות בדיקת דם באצבע. ה-MARD של G7 Dexcom עומד על 8.2% בלבד, מה שהופך אותו לסנסור הרציף המדויק ביותר בעולם לניטור סוכר (1).

Dexcom מתחבר כיום למשאבת האינסולין הההיברידית המתקדמת טנדם במעגל סגור. ייחודה של טנדם הוא ביכולתה לצפות את רמות הסוכר בדם 30 דקות קדימה, ולהתאים את הזרמת האינסולין למדדים. טנדם הינה משאבת אינסולין קטנה, עם מסך מגע והיא המשאבה המומלצת ביותר(4) ע"י רופאים ואנשים עם סוכרת בארה"ב. טנדם הינה משאבה שמתעדכנת (ולא מתיישנת), ולכן בימים אלו כל בעלי משאבות טנדם בישראל מבצעים עדכון תוכנה בכדי שתוכל להתחבר גם ל-G7 Dexcom .

 

Dexcom G7 מביא איתו פתרונות רבים שתורמים לשיפור משמעותי באיכות חייהם, מייעלים את הטיפול ומעניקים לאנשים עם סוכרת סוג 1 אפשרות לשליטה טובה יותר ברמות הסוכר שלהם.

 

References: 1 Dexcom Data on File. 2021. 2 Garg SK, et al. Diabetes Technol Ther. 2022;10.1089/dia.2022.0011. 3 Gilbert TR, et al. Diabetes Technol Ther. 2021;23(S1):S35-S39. 4 Welsh JB, et al.

Comparisons of Fifth-, Sixth-, and Seventh-Generation Continuous Glucose Monitoring Systems. J Diabetes Sci Technol. 2022:19322968221099879 5 Dexcom G7. User Guide. Dexcom Inc; 2021.

 

*dQ&(4) A Net Promoter Score Q1 2019 (Jan) – Q1 2023 (Mar)

 

יום רביעי, 10 ביולי 2024

חידושים מחברת קליל

חברת קליל מובילה את ענף מערכות אלומיניום לחלונות ודלתות ומציגה בשנת 2024 שיא של חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ומנעד עיצובי רחב של פתרונות המתאימים לכל דרישת פרויקט, מעורבות בפרויקטים רחבי היקף בענף הבניה, סטנדרט אחריות הגבוה ביותר בענף , חומרי גלם איכותיים ומעורבות בקהילה.

הוזמנתי למפגש עיתונאים ובלוגרים לכרמיאל, להכיר מקרוב את חברת קליל, ואת מגוון החידושים שלה, ומאוד אהבתי לראות את העיצובים החדשניים אשר מוסיפים יופי ונוחות, ואיכות בלתי מתפשרת בכל בית, דירה, משרד ועוד, החברה גאוה כחול לבן, וכל הזמן מחדשת ומתחדשת, ביקרנו גם בפארק הפרפרים אשר צמוד למפעל ומשרדי החברה, מדובר בפארק יפה, ומושקע, עם הטבע במלוא הדרו, ויופי הפרפרים המיוחדים אשר מגיעים אליו מרחיב את הלב.

קליל הינה החברה הגדולה בישראל מזה 70 שנה ומזוהה עם ערכים של חדשנות, שירות ואמינות. מאז 2016 קליל זוכה ברציפות כ"מותג על" בישראל על ידי ארגון ה-Superbrands העולמי – "מותג על" במדדי המותגים של גלובס בשנים האחרונות.

מערכות קליל עומדות בדרישות תקן מחמירות של ייצור ואיכות סביבה. סטנדרט האיכות הגבוה שלנו מעניק למאות אלפי המשפחות שבחרו בנו שקט נפשי וביטחון שקיבלו מערכות חלון שפותחו, ויוצרו "כחול לבן" ונבדקו למצבי קיצון  בסטנדרט הגבוה ביותר המבטיח מוצר אמין המתפקד כראוי לאורך שנים בכל הפרמטרים החשובים – איטום ובידוד גבוהים, נוחות ובטיחות הפעלה, ושמירה על הנראות והצבע.

כחלק מתפיסת האחריות והשירות של החברה מציעה קליל אחריות מורחבת ל-7 שנים על המערכות והתקנה על ידי מתקינים מורשים ומוסמכים.

ב"קליל" גאים להיות בחזית החדשנות הטכנולוגית בתעשיית מערכות החלונות. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח על מנת ליצור מוצרים מתקדמים ועדכניים המתאימים לצרכים המשתנים של הלקוחות. מערכות החלונות מתוכננות כך שהן משלבות טכנולוגיות מתקדמות, חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, ועיצוב עכשווי המבטיחים איכות בלתי מתפשרת ועמידות לאורך זמן. בחודשים האחרונים הציגה החברה לשוק את "בלגי ארט" הדור המתקדם של הסגנון הבלגי האהוב, תוך עדכון מראה הפרופיל לנראות עכשווית ושיפור יכולות טכניות. סגנון הדגל של קליל "באוהאוס" הינו שילוב של בשורה עיצובית וטכנית המתקדמת ביותר שמוצעת כיום לבונים הפרטיים.  בשנה החולפת השיקה החברה את המערכת החדשה בסדרה – באוהאוס 2600 המתאימה למפתחים ענקיים, בהפעלת "הרם- הזז" הבטיחותית והנוחה לתפעול. סגנון זה אומץ בהתלהבות ע"י הקהילה המקצועית ומיושם בפרויקטים רבים. מערכת  FINE 7400 המינימליסטית הושקה השנה כדי להציע דלתות הזזה לפתחים גדולים (ויטרינה)  במראה  מינימליסטי אלגנטי עם 99% זכוכית מהרצפה ועד התקרה ומקסימום שקיפות.

קרדיט צילום: עוזי פורת

מגוון הפיתוח החדשני והמוצרים ייחודיים של קליל נותנים מענה לא רק בשוק הבנייה הפרטית, אלא גם בפרויקטים אדריכליים והנדסיים של מגדלים ובנייני מסחר. עבור מגדל עזריאלי טאון ת"א- פיתחה מחלקת הפיתוח וההנדסה של קליל, קירות מסך שמתאימים לצרכים הנדסיים מורכבים של מגדל בן 51 קומות- עומסי רוח, אקוסטיקה ובידוד תרמי. המגדל שעוצב ע"י משרד האדריכלים של משה צור,  מחופה קירות מסך מזוגגים בזכוכית בגובה מלוא הקומה, כך שמעניקות למבנה נראות הומוגנית וחלקה. יחד עם פרופילים ורטיקלים שיוצרים עניין אדרכלי וחזית מעניינת במיוחד.

בימים אלו יחל להיבנות פרויקט רחב היקף של 2 בניינים בתחום "פינוי- בינוי"– ברובע איילון בבת ים במסגרתו ישולבו מערכות קירות מסך של חלונות ודלתות (יזם הפרויקט, מצלאווי, יצרן האלומיניום – קוסטיקה) -מגדל אייקון

קרדיט צילום: שי גיל

לקליל 3 אולמות תצוגה: קליל האוס- – ראשל"צ – מתחם גיגיס, קליל האוס נתניה- מתחם סוהו, וקליל האוס ק. אתא- רדיזיין. באולמות ניתן לראות את דגמי 2024-2025 וסגנונות עיצוביים נוספים ולפגוש מומחי מערכות מקצועיים לפגישת ייעוץ אישית לצורך התאמה  מדויקת לכל לפרויקט, ולכל צורך. מדי שנה היועצים של קליל פוגשים   אלפי בונים, משפצים ובעלי מקצועי ומציעים איפיון מקצועי וליווי מלא לאורך כל חיי הפרויקט ללא התחייבות או עלות  .

"קליל סיסטם" המערכות של קליל מעוצבות, מפותחות, מיוצרות ומורכבות מעשרות פרופילים, אביזרי איטום, הנעה, ופרזול המשפיעים באופן ישיר על תפקוד מערכת החלון. כלל מרכיבי המערכת נבדקות למצבי קיצון בתהליך הפיתוח והייצור וגם לאחר ההתקנה ומעניקים אחריות ושירות למשך 7 שנים. איכות הרכיבים ושיטת הפיתוח של קליל סיסטם, מאפשרים ליהנות לאורך שנים משקט נפשי ומאיכות חיים גבוהה בבית ומערכות הפועלות באופן תקין, בטיחותי ונוח לאורך שנים.

צורי דבוש, יו"ר ובעלים קליל– "למרות התקופה המאתגרת במדינה ובענף הבנייה, אנו בקליל ממשיכים להשקיע בפיתוח מוצרים חדשים על מנת להוביל חדשנות וקידמה בענף הבנייה שצפוי להיכנס בשנים הבאות לתהליך מואץ של פיתוח. אנו משקיעים במותג קליל, אשר מהווה עוגן של אמינות ואחריות עבור עשרות אלפי משפחות שכבר בחרו בקליל, וכן במתן שירות מצטיין ללקוחותינו.

בימים אלו, אני ומשפחת קליל חשים כי ליבנו עם המשפחות השכולות, אני תקווה שחיילנו וחטופינו ישובו במהרה ובשלום הביתה".

ניר אילני, מנכ"ל קליל – "אני גאה להצטרף כמנכ"ל לחברת קליל ולהוביל אותה קדימה לקראת הזדמנויות חדשות, עם מותג מוביל, מוערך ואהוב על ידי כלל הלקוחות הפרטיים והמקצועיים. מאחורי מגוון המערכות המתקדם והמעוצב עומדים אנשי מקצוע- עובדים ומנהלים שהופכים אותה לחברה המתקדמת ביותר בתחומה".

פארק אגם הפרפרים–  חברת קליל  הקימה בשיתוף החברה להגנת הטבע, אגודת חובבי הפרפרים ועיריית כרמיאל את פארק ״אגם הפרפרים״. בשטח הצמוד למפעל בכרמיאל על שטח של כ-15 דונם.

זה פארק הפרפרים הטבעי והאקולוגי הראשון מסוגו בעולם.

הפארק מציע חווית ביקור בסביבה טבעית עם צמחיה המותאמת לצרכי המזון והרבייה של הפרפרים, מקומות מסתור ותצפית.

מטרת הפארק לשמש שמורה טבעית ומוקד משיכה לפרפרי האזור כחלק מהמאמץ לצמצם את היכחדותם של אוכלוסיית הפרפרים בשל נזקים סביבתיים. כל זאת כחלק מביקור מקיף בקליל בו ניתן להתרשם מתעשייה מתקדמת, לצד חשיבה סביבתית.

הפארק כולל ביוטופים טבעיים כולל כ-180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים למשיכת הפרפרים באזור.

עד חודש מרץ 24 הגיעו באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך 62 זני פרפרים הקיימים באזור בנוסף, נמצא בו מין חדש למדע, אשר קיבל את שמו "כתמית קליל" בזכות מיקום איתורו.  הזן האחרון שהגיע לפארק כַּחְלִיל הציקס  | Chilades pandava נצפה ב2.11.23

בעוד הפרפרים הולכים ונעלמים מעולמנו בגלל מצוקה סביבתית מעשה ידי האדם – הנובעים מזיהום אוויר ומים שימוש בחומרי הדברה בחקלאות ובבית שהורגים גם את הפרפרים. פארק הפרפרים ישמש מקלט למיני הפרפרים – בפארק הם יוכלו לחיות ולהתרבות ולאזן במקצת את תהליך היעלמותם מסביבת חיינו.

הפארק נפתח לציבור בשנת 2021

ניתן לבקר בתאום מראש בטלפון 8555*

http://www.klil.co.il

http://www.facebook.com/klil.windows

http://www.youtube.com/user/klildesigns

סרטוני חברה קליל וצילומי פרפרים : חברת קליל- קרדיט של אילן גרין סויסה

יום שני, 8 ביולי 2024

זמן קריאה – לנצח את אפקט השליליות איך הוא שולט בנו וכיצד נביס אותו? ג'ון טירני, ורוי פ' באומייסטר, מחברי רב המכר 'כוח הרצון'

הספר "לנצח את אפקט השליליות" איך הוא שולט בנו וכיצד נביס אותו? מאת ג'ון טירני, ורוי פ' באומייסטר, מחברי רב המכר "כוח הרצון", ספר מאוד חשוב לכל אדם, מעגל השליליות יכול להוביל למצבים מורכבים בחיינו, וידע זה כח, ברגע שמקבלים כלים אפקטיביים ומבינים, איך ניתן לעצור את השליטה של השליליות בחיינו, זה יהיה ממש מועיל ותורם, לחיים הרבה יותר חיוביים והרמוניים, וגם נדע להתגבר על מכשולים, ולצלוח אותם יותר בקלות.

מדוע מילה אחת של ביקורת יכולה לשבור אותנו אפילו כשמלווים אותה שבחים מפליגים? מפני שהמוח שלנו מתמקד מטבעו ברע.

אפקט השליליוּת התגלה על ידי אחד הפסיכולוגים החברתיים החשובים בעולם, רוי באומייסטר. האפקט קובע שמצבים ואירועים שליליים משפיעים על המחשבה וההתנהגות שלנו הרבה יותר ממצבים חיוביים; מסביר מדוע מדינות נגררות למלחמות הרסניות; מדוע זוגות מתגרשים; מדוע אנשים נכשלים בראיונות עבודה ומדוע בתי ספר פוגעים בהישגי התלמידים. הוא משפיע ללא הרף על מצב הרוח ולעתים קרובות מנחה את היחסים של הורה-ילד, מורה-תלמיד, בוס-עובד, קובע את בחירותיהם של אנשי שיווק ושולט בחדשות ובפוליטיקה. נוסף לכך, השטף הבלתי פוסק של חדשות רעות והתרעות על אסונות מביאים אותנו לתחושת חוסר אונים וגורמים לנו לחיות בפחד ובכעס. אנחנו מתעלמים משפע הדברים הטובים בחיינו ומקשיבים לקולות שמזהירים שהעולם בדרכו לאבדון – ואפילו מצביעים עבורם.

לנצח את אפקט השליליות מלמד אותנו להתגבר עליו כאשר הוא מזיק ולנצל את כוחו למטרות טובות כשהוא יכול להועיל. כפי שמראים באומייסטר ועיתונאי המדע ג'ון טירני בספר מרתק זה, אפשר לאמץ אסטרטגיות מוכחות כמו "עקרון פוליאנה" (משחק השמחה) או שיטת המינימיזציה (הקטנת הפחד) כדי להימנע מהכשלים שמחריבים מערכות יחסים, קריירות, עסקים ומדינות. במקום להתייאש נוכח מה שלא טוב סביבנו, אנחנו יכולים ללמוד לראות את מה שטוב, ולשפר כמעט כל היבט בחיינו.

רוי פ' באומייסטר הוא מחשובי הפסיכולוגים החברתיים בעולם. הוא ידוע בזכות מחקריו הרבים בנושאי ה"אני", אפקט השליליות, שליטה והערכה עצמית, מציאת משמעות בחיים, מוטיבציה, תודעה ורצון חופשי. עבודותיו התפרסמו במאות כתבי עת, ב־28 ספרים מדעיים, ומצוטטות בספרות המדעית. הוא משמש פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת קווינסלנד באוסטרליה ובאוניברסיטת פלורידה בארצות הברית.

ג'ון טירני הוא עורך ב-City Journal וכותב את טור המדע "Findings"ב-New York Times. כתיבתו זיכתה אותו בפרסים מאת האגודה האמריקאית לקידום המדע ומכון הפיזיקה האמריקאי.

"להביס את אפקט השליליות, מציע כלל אצבע שיעזור לכם להגיע לכל מטרה שתציבו לעצמכם."

– מגזין פורבס

הספר: לנצח את אפקט השליליות

איך הוא שולט בנו וכיצד נביס אותו?

מאת: ג'ון טירני, ורוי פ' באומייסטר, מחברי רב המכר 'כוח הרצון'

מטר הוצאה לאור

240 עמודים, 108 ש"ח

 

המדריך לשילוב שייקים בתזונה

מאת ניאורה מרטה, דיאטנית קלינית, R.D, B.Sc ראשית בחלי ממן, מייסדת רשת המתמחה באורח חיים בריא

שייקים כבר מזמן אינם נחלתם הבלעדית של שוחרי הבריאות. בשנים האחרונות הם הפכו לפופולריים ושכיחים בתפריטים שונים ומגוונים. השייקים, שהיו בעבר מנת חלקם של אלו המחפשים תזונה בריאה ומאוזנת, הפכו לאלטרנטיבה נפוצה וטעימה גם לארוחות המסורתיות. כיום, השייקים יכולים להכיל כמות קלוריות גדולה, המשתווה לארוחה שלמה, או לשמש כתוספת מרעננת במהלך היום. השייקים מגוונים ומותאמים לצרכים שונים: הם יכולים לכלול חלבונים, שומנים ופחמימות, או להיות על בסיס מים ופירות בלבד. כל אחד יכול להכין את השייק המותאם לו אישית לפי העדפותיו התזונתיות. לפניכם המדריך המקוצר להכנת שייקים מרעננים, טעימים ובעיקר בריאים:

קרדיט צילום: shutterstock

בסיס השייק– המרכיב העיקרי שבונה את השייק. לרוב הבסיס צריך להיות עם נוזל שיעזור לטחינה של המזון בבלנדר. ניתן להכין על מים, מיץ, חלב, יוגורט או משקאות צמחיים. כל בסיס מעניק ערך תזונתי אחר וכמות קלוריות שונה. תוספת של קוביות קרח תמהל את הטעם הסופי אך תגדיל את נפח השייק ללא תוספת של קלוריות.

הפירות–  הפירות המומלצים לשייק הם כאלו ששומרים על מרקם טוב בטחינה כגון בננה/מלון/פירות יער/תות שדה/ מנגו ונקטרינה. היום ניתן למצוא במקררי הסופר לאורך כל השנה פירות יער קפואים מסוגים שונים: דובדבן מתוק, אוכמניות כחולות ומיקס פירות לשייק המכיל אננס, תות שדה וכו'.

שייק ניתן להכין עם פירות טריים או קפואים. רצוי להקפיא את הפירות הטריים, הם יעניקו לשייק מרקם יותר סמיך ויחסכו חלק מקוביות הקרח.

טיפ= נשארו במקרר פירות בשלים שכבר פחות כייף לאכול אותם? חותכים לקוביות ומקפיאים. כל מנת פרי רצוי לארוז בנפרד.

ירקות- שייק היא דרך נהדרת לצרוך ירקות מסוגים שונים שאולי לא תמיד מסתדר לאכול לאורך היום כגון ירקות עליים כמו חסה, תרד, בזיליקום ועלי סלרי. ירקות עשירים בנוזלים ונייטרלים בטעם יכולים להיות מלפפונים, קישואים וגבעולי סלרי וכמובן ירקות בעלי ערך תזונתי גבוה כגון נבטים למינהם וסלק אדום. תוספת ירקות מעשירה את השייק במינרלים ובאנזימי עיכול טבעיים מהירק בלי להשתלט מידי על טעם השייק ולהעניק לו גוון ירוק יפה (בכמות קטנה הם לא ישתלטו על הטעם). ירקות ופירות מעשירים את השייק בסיבים תזונתיים ואנטיאוקסידנטים ומגדילים את הנפח שלו ואת תחושת השובע לאחר השתייה.

שייק על בסיס חלבון- מקור החלבון יכול להיות חלב באחוזי שומן שונים, יוגורט ביו, יוגורט מועשר בחלבון או חלב סויה. זו הזדמנות לשלב חלב צאן המכיל יותר מינרלים לעומת חלב פרה. שילוב של חלבון בשייק מגדיל את תחושת השובע לאחר שתייתו. ניתן להשתמש גם במשקאות צמחיים אחרים כגון חלב שקדים, חלב אורז וחלב שיבולת שועל אך הם תורמים בעיקר פחמימות או שומן ומכילים כמות חלבון זניחה יחסית.

תוספת של שומן בריא לשייק- תוספת השומן מעניקה לשייק סמיכות וטעם עשיר יותר. כמו כן השומן עוזר לספיגת הויטימינים המסיסים בשומן כגון בטא קרוטן הנותן את הצבע הכתום לירקות והפירות ואת ויטמין K הנמצא בירקות עליים. רצוי לשלב שומנים איכותיים כגון טחינה גולמית, ממרח שקדים או בוטנים, זרעי צ'יאה או פשתן טחון, אבוקדו ונבט חיטה.

טעמים מגוונים- אפשר לשחק עם הטעמים של השייק ולהוסיף לו תבלינים או מרכיבים שיגוונו את טעמו: תבלינים כגון קינמון, וניל, גרידת תפוז או לימון, מעט שורש ג'ינג'ר טרי טחון, עלי נענע, כפית אבקת נס קפה, כפית קקאו, כף ספירולינה, כפית אבקת מאצ'ה (תה ירוק טחון).

המתקה- ניתן לשלב בשייק ממתיק בכמות קטנה שמעניק עוד גוון לטעם כגון סילאן או מייפל. ממתיקים נוספים שניתן לשלב הם מעט דבש או אגבה. זכרו שכל כפית ממתקים אלו מכילה כ 5 גרם סוכר. מי שמעוניין בהמתקה ללא תוספת סוכר וקלוריות ניתן לשלב כמה טיפות של ממתיק מלאכותי מסוגים שונים. תמיד רצוי להתרגל לטעמים הטבעיים של הפירות ולא להרבות בהמתקה נוספת.

לסיכום, שייק המורכב מחומרים מזינים מהווה תוספת טובה לתזונה. כדי להשיג את מקסימום הערכים התזונתיים מהשייק רצוי לשתות אותו סמוך לזמן הכנתו בשל איבוד הוויטמינים במהלך ההכנה.

מצורפות דוגמאות לשייקים שונים.

שייק יוגורט מלון עשיר בחלבון

באדיבות: חלי ממן, רשת תמיכה לאורח חיים בריא

מצרכים למנה אחת:

גביע יוגורט בטעם טבעי מועשר בחלבון

1.5 כוס קוביות מלון קפוא

2-3 עלי נענע

1 גבעול סלרי קטן

כפית דבש

3-4 קוביות קרח

הכנה: מערבבים בבלנדר את כל המצרכים היטב לתערובת אחידה ומגישים

שייק צ'יאה בננה

באדיבות: חלי ממן, רשת תמיכה לאורח חיים בריא

מצרכים למנה אחת:

כף שטוחה זרעי צ'יאה + רבע כוס מים פושרים

1 בננה קטנה פרוסה קפואה

1 כוס חלב 1%

כפית סילאן

רבע כפית תמצית וניל איכותית

3-4 קוביות קרח

הכנה: מערבבים את הצ'יאה עם המים הפושרים ומשרים לחצי שעה. אפשר גם להכין יום מראש ולשמור במקרר.

להכנת השייק- מערבבים בבלנדר את כל המצרכים היטב לתערובת אחידה ומגישים.

 

 

 

זמן קריאה – השואה בראי המציאות מאת אברהם לינהרט….

השואה בראי המציאות מאת אברהם לינהרט, הוא ספר המאגד בתוכו אוסף ענק ונדיר של מסמכים, כתבי יד, יומנים, סיפורי ניצולים, אביזרים, מוצגים וצילומים – מתקופת השואה, זהו ספר מאוד חשוב ועוצמתי על השואה, בהחלט תיעוד חובה לדורות הבאים, כדי שנזכור ולא נשכח, ונבין היטב מה העם היהודי עבר בתקופת השואה, וכך גם יבינו הדורות הבאים שלנו.

כל הפריטים באוסף הם מקוריים וחלק ניכר מהם נדיר וייחודי, אינו נמצא בשום מוזיאון בעולם ומוצג כאן לראשונה.את האוסף ליקט אברהם לינהרט לאורך תקופה ארוכה בת 40 שנה.האוסף כולל חומר אנטישמי ופריטים מראשית עליית הנאצים לשלטון, מרדיפות היהודים, ממלחמת העולם השנייה, מהגטאות ומחנות ההשמדה ומשארית הפליטה.פרק שלם מוקדש בספר למאמצים להצלת יהודים מציפורני הנאצים והוא כולל גילויים על ויכוחים, חילוקי דעות ופעולות אשר מנעו והכשילו אפשרויות הצלה של יהודי אירופה, לצד גילויי גבורה והקרבה למען מטרה זו.

ניתן למצוא בספר את הוראות הנאצים בדבר איסור העסקת יהודים במקצועות שונים בברלין, עם פירוט שמות כל אותם יהודים; פתק ובו תפילת "שמע ישראל", אותו כתבה ילדה יהודייה בת שמונה, דקות לפני שילוחה אל תאי הגזים באושוויץ; מכתב פרידה שכתב רודולף פרנץ הס, מפקד מחנה ההשמדה אושוויץ, אל משפחתו חמישה ימים לפני הוצאתו להורג; ועוד למעלה מ־300 מסמכים, צילומים ופריטים – מלווים בסיפורי רקע.

אברהם לינהרט, יליד שנת 1938, מוותיקי העיר חולון, הוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים בהיסטוריה כללית ומדעי המדינה, וממייסדי קיבוץ יוטבתה שבערבה. כיהן לאורך תקופה ארוכה בת 43 שנים בתפקידים בכירים בשירות הציבורי, ביניהם שימש במשך 13 שנים כמנכ"ל הראשון של קרן "ידע" – קרן השתלמות לאקדמאים במדעי החברה והרוח, מיום היווסדה. יזם והקים את "בית האקדמאי", המשמש מכללה ארצית להשתלמויות אקדמאים במדעי החברה והרוח. הוא חבר ופעיל בגופים שונים, מקומיים וארציים, הפועלים לטובת הציבור. היה עורכו הראשי של הירחון "שדמות". כיום לינהרט מרצה בנושאי השואה ואירועים בתולדות היישוב בארץ. הוא גם מלחין ופזמונאי, ורבים משיריו שודרו בתחנות הרדיו השונות.

קישור לרכישת הספר

הספר: השואה בראי המציאות

מאת: אברהם לינהרט

צמרת הוצאה לאור

523 עמודים, 119 ש"ח

חוגגים את יום השוקולד הבינלאומי עם "אחוה" חברת "אחוה" מגישה לרגל יום השוקולד הבינלאומי מתכון לגלידת שוקולד חלומית: קסטות חלוה שוקולד

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, מגישה לרגל יום השוקולד הבינלאומי, מתכון למעדן קייצי, מתוק ומרענן: קסטות חלוה שוקולד. עונג מתוק של מקפא גלידה קרה, בטעמים של טחינה, שוקולד וחלוה, המוגשים בתוך עוגיות פתיבר – קסטה כפי שכולנו אוהבים. המתכון פשוט וקל להכנה, ניתן להכינו בגרסה חלבית או פרווה (בהחלפת השמנת לצמחית), נהדר לימי הקיץ החמים, לאירוח ולקינוח לכל המשפחה.

קרדיט צילום: הדס ניצן

יום שוקולד בינלאומי שמח!

מצרכים (לכ- 20 יחידות):

1 חבילה עוגיות פתיבר (250 גרם)

2 שמנת מתוקה / שמנת צמחית

200 גרם ממרח טחינה עם שוקולד של "אחוה"

300 גרם ממרח חלוה של "אחוה"

לקישוט:

ממרח חלוה / ממרח טחינה עם שוקולד

חופן אגוזים קצוצים / פיסטוקים קצוצים

אופן ההכנה:

1. מרפדים תבנית בגודל 25X38 בנייר אפייה או ניילון נצמד, כדי שיהיה קל להוציא את המקפא.

2. מקציפים שמנת מתוקה אחת עם 300 גרם ממרח חלוה ומוזגים את הנוזל לתבנית. מכניסים      למקפיא למשך שעה.

3. מקציפים שמנת מתוקה נוספת עם 300 גרם ממרח טחינה עם שוקולד ומוזגים מעל ממרח          החלוה שקפא. מכניסים שוב למקפיא לכ-3 שעות.

4. מוציאים את המקפא מהתבנית וחותכים לריבועים בגודל עוגיית פתיבר.

מכינים סנדוויץ׳: פתיבר, עליו קוביית גלידה ועל זה שוב פתי בר.

5. מקשטים בממרח חלוה או ממרח טחינה עם שוקולד, מפזרים אגוזים ופיסטוקים קצוצים ומגישים.

זמן קריאה לילדים – גילי והשונית הכחולה מאת איריס ארגמן…

ספר הילדים "גילי והשונית הכחולה", מאת איריס ארגמן, חושף את הילדים לעולם המופלא של הטבע וחופי הים, זמן איכות עם אבא, ולמידה כל כך משמעותית וחשובה, גורמת לגילי לחקור, וללמוד דברים חדשים, ובכך יש בהחלט הרבה תובנות ותשובות לסקרנות הטבעית של הילדים, בשילוב האיורים של מורן ברק, ספר ממש מקסים.

בחדר של גילי יש צעצועים וספרים כמו בכל חדר של ילדה או ילד, אבל בחדר של גילי יש גם דברים מפתיעים שאין לכל אחת ואחד.

כשאבא וגילי מטילים בחוף הים, אבא מספר לו על השונית הכחולה שנמצאת במעמקי הים, וגילי חולם להגיע אליה יום אחד. בינתים, עד שיגדל, הוא מוצא אוצרות בין הסלעים, בחוף ובמים, למשל: לויתן קטן (שגר בגיגית), בת ים סקרנית (שגרה בדלי), ביצה של צב ים (שגרה בקופסת נעלים עם חורים לאויר) ואצה מיוחדת מאוד. את כל הדברים המפתיעים האלה הוא מביא הביתה ושומר בחדר שלו.

הספר גילי והשונית הכחולה הוא ספר ההמשך לספר רב־המכר, המוכר והאהוב בכיסים של גילי. אפשר לשלב כאן בול עם העטיפה של גילי.

איריס ארגמן היא סופרת ילדים עטורת שבחים ומרובת ספרים. בין ספריה המוכרים: בכיסים של גילי (הוצאת מטר), סדרת ספרי רוזלינדה (הוצאת מטר), הדבי של פרד שתורגם לחמש שפות, אמיליה והכובע ועוד.

איריס גרה בתל אביב, יש לה אסף של מציאות שמצאה בחוף הים וגם כלבה שמצאה משוטטת ברחוב.

מורן ברק הוא מאיר ותיק ומוערך שיוצר איורים לספרי ילדים, עטיפות ספרים, עיתונות ואנימציה. מורן מקפיד לאבד בים חפצי ערך, כדי שאנשים אחרים ימצאו אותם.

הספר: גילי והשונית הכחולה

מאת: איריס ארגמן

איורים: מורן ברק

מטר הוצאה לאור

78 ש"ח, 40 עמודים

עריכה: נעה סמלסון

עיצוב: דור כהן

גילאים: 4-7


יום חמישי, 4 ביולי 2024

זמן קריאה לילדים – סבתא סבטולה מבשלת קסמים מאת: רויטל איתן

ספר הילדים סבתא סבטולה מבשלת קסמים, מאת רויטל הררי, מלווה באיורים מקסימים של כרמל הררי, מעלה נושאים מדעיים בהומור ובהסבר נגיש לילדים, וגם את הקשר המיוחד של עידו לסבתא שלו, קשר עם זמן איכות נפלא ביחד, וגם מענה לסקרנות הרבה שלו, ספר נפלא לילדים עם אפשרות ללמוד על מדע הכימיה ולהכנס לעולם קסום ומעניין במיוחד.

לסבתא של עידו קוראים טוּלָה, ועידו אוהב לקרא לה " סָבְטוּלָה ".

ביום ההולדת של אמא הם מחליטים להכין לה עוגת הפתעה. עידו הסקרן שואל שאלות כמו "איך חומרים מתערבבים והופכים לעוגה? איך מתנקה כתם מחלצה?"

בעזרת סבטולה הוא מגלה את מדע הכימיה הנסתר מהעין – עולם שבו מאחורי פעילות יומיומיות כאפיה וכביסה, מסתתרות מלים מוזרות ומצחיקות כמו "מולקולה" "אטומים"… עולם שמתרחשים בו דברים הנראים כמעשה קסמים…

ד"ר רויטל איתן היא סבתא של עידו ושל עומר, מרצה לתאטרון, במאית וסופרת, וגם מטפלת רגשית בעזרת בעלי חיים. אוהבת לספר ספורים ולגלות דברים חדשים.

כרמל הררי היא מאיירת, מעצבת ואמנית, לקראת סיום לימודי תקשורת חזותית בבצלאל, זהו ספר הילדים הראשון שאיירה.

הספר: סבתא סבטולה מבשלת קסמים

מאת: רויטל איתן

איורים: כרמל הררי

מטר הוצאה לאור

36 עמודים, 74 ש"ח

 

 

 

חגיגת יורו מושלמת עם הבירה המוכרת והאהובה ביטבורגר….

לרגל משחקי יורו 2024, חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל – משווקת מהדורה מיוחדת של הבירה האהובה והמוכרת ביטבורגר – עם פחית מעוטרת בסמלי הערים המארחות את משחקי אליפות אירופה, התרבות והקולינריה הגרמנית.

תאגיד הבירה נוסד בשנת 1817 והינו התאגיד הפרטי הגדול ביותר בגרמניה. התאגיד בבעלות משפחתית ומנוהל כיום על-ידי הדור השביע במשפחה. למבשלה כושר ייצור של 7.4 מיליון הקטוליטר בשנה והיא הגיעה לישראל לפני כעשור כנותנת החסות הראשית של הבונדסליגה הגרמנית, שמשחקיה משודרים ברחבי העולם מדי שבוע וכן לקבוצות כדורגל נוספות מהליגה הראשונה בגרמניה.

חגיגות משחקי היורו בעיצומן, ואין כמו לראות את המשחקים המרתקים ולהנות עם בירה מושלמת, בירה ביטבורגר, בירה גרמנית מיוחדת וטעימה, עם איכות של בירה ותיקה וידועה, והיה ממש מושלם להנות ממשחק כדורגל משובח עם בירה מיוחדת במינה, תכינו את הבירה עם נשנושים בצד ופשוט תהנו מרגעים קסומים, וקצת להניח בצד את רגעי המתח והקושי שכולנו עוברים בתקופה האחרונה.

כ-50% מסך הבירה הנמזגת בגרמניה הינה של תאגיד הבירה הוותיק והפופולרי "ביטבורגר", שהפך לשם נרדף לבירה איכותית ובעלת טעם ייחודי, באירופה ובעולם כולו. הבירות משווקת בכיותר מ-3,000 נקודות מכירה ברחבי העולם ומיוצאות לכ-60 מדינות בכל חמש היבשות. המסורת הקפדנית של תאגיד "ביטבורגר" ניכרת בכל שלב של תהליך הייצור, עד לעיצוב המוצר והתווית. הבירות מיוצרות על-פי מתכונים קפדניים מיוחדים של הרפובליקה הפדרלית של גרמניה, אשר מחייבים את היצרן לאיכות רכיבים איכותיים ביותר (מאלט, לתת, שמרים ומים) ובהתאם לחוק ייצור הבירה הגרמני, אשר נחקק בשנת 1516 ותקף עד לימינו אלה. בירות ביטבורגר מובילות את שוק הפרימיום בתחום בירות המזיגה (דראפט/חבית), ושומרות על גידול בתחום המכירות הבינלאומיות.

חברת א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת בעצמה באזור התעשייה של כפר יונה. מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי ולאחרונה הקימה חטיבת מזון חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים.

קרדיט תמונה: יח"צ א.ג.ת.ד