יום שני, 29 ביולי 2024

זמן קריאה – המאפיה המדהימה של פרדי , תעלומת החתולה עוגיונת מאת האריט ויטהורן

ספר הילדים המאפיה המדהימה של פרדי 2 תעלומת החתולה עוגיונת, מאת האריט ויטהורן , מלווה באיורים של אלכס ג' גריפית'ס, נהדר לקריאה גם של ראשית הקריאה, סיפור מעניין ומסקרן, ומעורר תאבון, וגם מלמד את הילדים על יצירתיות ואמון ביכולות אישיות, ובכך הם גם נהנים מקריאה בחופש הגדול, וגם מקבלים רעיונות יצירתיים, בהחלט מומלץ.

הוא נולד לאפות ותמיד שמח לעזור.

פרדי בון בון הוא האופה המדהים ביותר בעירה אבל מישהו אוהב את העוגות שלו כל כך… עד שהוא גונב אותן! מי יכול היה לעשות דבר כזה?

וכשהחתולה הכוכבת עוגיונת נעלמת גם היא, נראה שיש תעלומה של ממש בעירה… האם כלבו הקטן של פרדי, פלאפג'ק, יהיה זה שיפתור אותה?

הספר הזה מספר על עוגות. סוגים רבים ושונים של עוגות. אם אתם אוהבים לאכול עוגות או לאפות אותן, הספר הזה הוא בשבילכם.

אזהרה: הספר עלול לעורר תאבון…

האריט ויטהורן – האריט גדלה בלונדון, שם היא עדיין גרה עם בעלה ושלוש בנותיה. היא למדה באוניברסיטת רידינג ובאגודת האדריכלים, ועבדה בעבר בשימור מבנים. כיום היא סופרת במשרה מלאה.

אלכס ג' גריפית'ס –  אלכס צייר תמונות מאז שהוא זוכר את עצמו. בילדותו, נהג להקיף את עצמו בעטים ונייר, שרבט במשך שעות כדי ליצור מפלצות ים, יצורים מעופפים, קופים ורוחות רפאים על גב קופסאות דגנים ישנות. שלושים שנה מאוחר יותר, לא הרבה השתנה. כעת, הוא עובד כמאייר ומעצב גרפי לילדים בטורונטו, אלכס משלב עט ודיו עם צבעי מים ומרקמים דיגיטליים כדי ליצור את האיורים שלו.

הספר: המאפיה המדהימה של פרדי

תעלומת החתולה עוגיונת

מטר הוצאה לאור

מאת: האריט ויטהורן

איורים: אלכס ג' גריפית'ס

גילאים: 5-9

תרגום: גליה אלוני דגן

עריכה: חמוטל לוין

121 עמודים, 64 ש"ח

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה