יום רביעי, 25 במאי 2016

חוגגים שבועות עם מוצרי LA PASTA של "תומר"!

לכבוד חג השבועות משיקה חברת "תומר" טעמים חדשים בסדרת הניוקי המצויינת,המצטרפים לסדרת מוצרים רחבה ואיכותית מהמטבח האיטלקי,קנלוני,לזניה,רטבים לפסטה,מוצרי עגבניות ועוד...
סדרת LAPASTA, היא סדרה עם מוצרים נהדרים וטעימים אצלנו בבית מאוד אוהבים ופשוט איטליה מגיעה למטבח עם מותג פרימיום מהמטבח האיטלקי המשובח,טעמי הניוקי החדשים שמצטרפים לסדרה,ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה,בהחלט טעמים ייחודים.

אני קיבלתי להתנסות מסדרת LAPASTA את הניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה,אתמול בערב הכנתי לכל המשפחה,מאוד קל לשימוש הרתחתי את הניוקי במים רותחים לפי הוראות היצרן,הקפצתי עםשמן זית, שום,עגבניות שרי,עגבניות מיובשות,צנוברים ומעט פסטו הוספתי פרמז'ן ויצא פשוט מעולה,מאוד טעים,וטעם הניוקי משובח ומיוחד.

אבישי אייזן, סמנכ"ל הסחר בחברת "תומר", מציין כי הייחוד של  המותג LA PASTA בהיותו מציע מוצרי פרימיום איכותיים במחירים אטרקטיביים ונוחים לצרכן. הודות ל-LA PASTA יכולים חובבי האוכל האיטלקי להכין בבית מטעמים מעולים ללא צורך בהוצאות כבדות.
במגוון המוצרים בסדרת LA PASTA
ניוקי – "תומר" משיקה 2 טעמים חדשים – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הניוקי: ניוקי תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי המשלב 3 צבעים – תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ותפוחי אדמה עם עגבניות, וכן מיני-ניוקי תפוחי אדמה. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – באישור הרבנות.
קנלוני – גלילי פסטה איכותיים למילוי, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 8 ₪ לאריזה של 250 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.
לזניה – דפי פסטה להכנת לזניה, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.
רוטבי עגבניות לפסטות ב-3 טעמים מעולים: רוטב עגבניות עשיר קלאסי, רוטב עגבניות  עם שום קלוי על האש, ורוטב עגבניות עם בזיליקום. מחיר: 15 ₪ לצנצנת של 680 גרם. כשר פרווה בהשגחת ה-O.K. ובאישור הרבנות הראשית.
מוצרי עגבניות איכותיים הכוללים 2 סוגים: עגבניות שלמות מקולפות במיץ עגבניות ועגבניות חתוכות במיץ עגבניות. מחיר: 5.50 ש"ח לקופסה של 400 גרם. המוצרים מוצעים גם במארזי שלישייה במחיר של 15 ₪ למארז. כשרות: בד"צ אגודת ישראל.
להשיג ברשתות השיווק.
הצעה למתכון לחג השבועות: ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת ברוטב שמנת
מצרכים: 1 חבילת ניוקי LA PASTA, 1 חבילת שמנת לבישול 15%, 50 גרם חמאה, 2 שיני שום כתושות, 1 בצל קטן קצוץ, מלח, פלפל, אגוז מוסקט.
אופן ההכנה: מבשלים את הניוקי בסיר ובו מים רותחים ומעט מלח, עד שהניוקי צפים על פני המים.
להכנת הרוטב: מטגנים את הבצל הקצוץ והשום בחמאה, מוסיפים את השמנת והתבלינים, מערבבים ומביאים כמעט לרתיחה. מכניסים את הניוקי המוכן לרוטב ומערבבים. מעבירים לצלחת הגשה. אפשר להוסיף מעל גבינת פרמזן או גבינה צהובה מגורדת.
בתיאבון!
קרדיט צילום: עידו קימלוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה