יום שלישי, 24 במאי 2016

הדס מוצרים טבעיים משיקה סירופ מולטי ויטמין לילדים סטיביה, בטעם טופי!

שהילד שלי היה קטן הוא סרב בכל תוקף לאכול פירות וירקות ולכן השתדלתי לתת לו מולטי ויטמין של הדס באופן קבוע, וכך הייתי די רגועה שהוא מקבל סוג של השלמה לויטמינים הדרושים לו.
השנים חלפו ועכשיו יש פיתוח של מוצרים חדשניים בתחום המוליטי ויטמין לילדים,מותג "הדס" - מהחברות המובילות בישראל בפיתוח וייצור ויטמינים ותוספי תזונה, בתקני איכות קפדניים, משיקה מוצר חדש בסדרת התוספים על טהרת הסטיביה - מולטי ויטמין סטיביה לילדים בטעם טופי.

חגיגה לילדים שמאוד אוהבים את טעם הטופי,בהחלט שדרוג בטעמים וקל יותר לשכנע את הילד לשתות את סירופ המולטי ויטמין,ילדים אוהבים טעמים מוכרים ובכך קל יותר להורים.
מולטי ויטמין לילדים של הדס ממותק במיצוי צמח הסטיביה, מציע לראשונה בישראל תוסף תזונה לילדים מגיל 4   ומעלה ללא סוכר, נטול ממתיקים מלאכותיים, נטול רכיבים מחוללי אלרגיה - כגלוטן, לקטוז, צבעי מאכל, חומרים משמרים, סויה ועוד.
מולטי ויטמין לילדים של הדס עם סטיביה, מועשר בקומפלקס ויטמינים מקבוצה  B  בתוספת וויטמין D הבאים יחד לתת מענה לילדים המתקשים בתזונה מאוזנת או לפי המלצת מטפל.
וויטמינים מקבוצת B - הינם חיוניים להתפתחות תקינה של הפעוט והילד בהיותם משמעותיים ביותר לתפקוד תקין של מערכת העצבים, מערכת העיכול, תומכים בשיפור יכולת הריכוז והקשב ובתפקוד תקין של מערכת החיסון.
ויטמין D  -  חיוני ביותר לבניית מסת עצם ולשיניים חזקות בעיקר בגיל הצעיר, מסייע באיזון המינרלים בגוף, תומך בתהליכי גדילה ותהליכי התפתחות בריאים ועוד. מחקרים מצביעים כי בישראל קיים חסר בויטמין D אצל ילדים. בשל כך ממליץ משרד הבריאות על תוספת יומית/שבועית של ויטמין D  לתזונתם - בהתאם לגיל, לצורכי הילד והמלצת הרופא המטפל.
מולטי ויטמין לילדים של הדס עם סטיביה, בטעם טופי המוכר והאהוב, נטול קלוריות ומיועד לילדים מגילאי 4-13 בעיקר.
הוראות שימוש: עד גיל 4-  1/2 כפית עד כפית ליום. ילדים בגילאים 4-8 ניתן לצרוך 1-2 כפיות ליום.  ילדים בגילאי 9-13  ניתן לצרוך 2 כפיות ליום.
את מולטי ויטמין לילדים של הדס עם סטיביה, ניתן לרכוש בבתי המרקחת של קופות החולים, בתי המרקחת הפרטיים והפארמים.
תכולה- 240 מ"ל במחיר: 54.90 ש"ח                   
אחסנה- לשמור במקום קר ויבש.  כשרות- בהכשר הבד"ץ בעל"ז
פרטים נוספים - www.floris.co.il או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636
קרדיט תמונה: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה