יום ראשון, 1 במאי 2016

דאודורנט נושם 0% ממעבדות קרליין,לעבור את הקיץ בקלילות....

הקיץ בפתח והכי חשוב להצטייד בדאודורנט שיהיה גם יעיל וגם נושם,שפשוט העור שלנו ינשום לרווחה,והכי טוב בשבילי זה הדאודורנט נושם 0% של קרליין,שזכה גם במוצר השנה.

אין ספק זהו דאודורנט מנצח בשבילי שמאז שגיליתי אותו אני פשוט לא מחליפה אותו,בקיץ אני ממש סובלת וחשוב לי להריח טוב במשך כל היום,והייחודיות שלו 'לתת לעור לנשום': פיתוח ייחודי הכולל 0% אלומיניום, 0% אלכוהול ו-0% פראבנים, שגם מאפשר לעור לנשום וגם מגן ומרענן לאורך זמן.

מעבר להגנה המירבית מפני הזעה, הדאודורנט עוזר לי בשגרת היום העמוסה שלי בכך שאני רגועה מכל הבחינות,כי בעבר מאוד חששתי מבחינה בריאותית כאשר השתמשתי בדאודורנט ,החשש העיקרי ,מה עם הסכנות כשהוא בא במגע ישיר יומיומי עם העור העדין שלי ושל בנותיי הצעירות.
עכשיו לאחר שגיליתי את היכולות של הדאודורנט הנושם של קרליין,ללא אלומניום, ללא אלכוהול,ללא פרבנים,היפואלרגני,דרמטולוגי,אני הרבה יותר רגועה ופחות חוששת משימוש רב בדאודורנט,אני ממליצה בחום וברוגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה