יום רביעי, 25 במאי 2016

"זן מזון בריא" משיקה לחג השבועות טעמים חדשים בסדרת תחליפי הגבינה "קטיפה לבנה" – סדרת ממרחים טבעוניים

בעידן של היום יש הרבה אנשים שהם טבעוניים או אנשים שרגישים ללקטוז ופשוט יש תחליפי גבינה בטעמים נפלאים, תכירו את סדרת תחליפי הגבינה שנקראת "קטיפה לבנה".
הייחודית של הסדרה , מיוצרת ממיצוי של פולי סויה טריים ועכשיו מצטרפים לסדרת הממרחים הטבעוניים 2 טעמים חדשים ומצויינים, קרם סויה עם עגבניות מיובשות וקרם סויה עם זיתים ירוקים.

בסדרה קיימים 3 טעמים נוספים ,קרם סויה עם שום שמיר,קרם סויה בטעם סלמון מעושן וקרם סויה בטעם קלאסי.

חברת "זן מזון בריא",מפתחת ויצרנית הסדרה ומוצרים טבעוניים נוספים ללא גלוטן, ובהחלט יש שילוב של רכיבים בריאים וטעם וגיוון בעולם תחליפי הגבינה,אני ממש אהבתי ובהחלט אני אוסיף את הממרחים בנוסף לגבינות.
אליה רש, הבעלים של חברת "זן מזון בריא", מציינת כי ממרחי "קטיפה לבנה" הם תוצר של פיתוח חדשני וייחודי של מוצרי בריאות טבעוניים, המיוצרים ללא מרכיבים מן החי, ממיצוי של פולי סויה טריים בלבד! שלא עברו הנדסה גנטית או עיבוד, והם בעלי ערך תזונתי גבוה. (הסויה היא מקור מצוין לחלבון מלא, עשירה בוויטמין C, ברזל, סידן ועוד). כמו כן כל הרכיבים הנוספים המצויים בממרחים, כמו בכל מוצרי החברה, הם טבעיים, איכותיים וטובים לבריאות, כגון - סוכר ענבים (בעל ערך גליקמי נמוך), מלח ים טבעי ולא מעובד, שומן קוקוס, שמן חמניות בכבישה קרה ועוד. הממרחים אינם מכילים רכיבים מהונדסים גנטית, שומן טראנס, לקטוז וקזאין. "השימוש ברכיבים בריאים אינו בא על חשבון הטעם!" מציינת אליה רש, "המוצרים טעימים מאוד וכיפים לאכילה לילדים ולמבוגרים כאחד".
המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר בני ברק.
מחיר – כ-19 ₪ לקופסה של 200 גרם.
להשיג ברשתות: שופרסל דיל, עדן טבע מרקט, טיב טעם, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.
לפרטים באתר: www.zen-foodsltd.com
קרדיט צילום – לירן אגסי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה