יום ראשון, 8 במאי 2016

100 קלוריות למוצר , מועדון 100 הקלוריות....להנות גם בדיאטה.



לאחרונה אני עוברת תהליך משמעותי בשינוי הרגלי אכילה, ודואגת לכתוב ולהבין כל ארוחה שאני אוכלת במהלך היום,אחד הדברים שיותר מטרידים אותי זה אהבתי למתוקים,והבנתי שאני חייבת לעזור לעצמי בכך שמראש אני אדע שאני לא עוברת את 100 הקלוריות,כך אני יכולה לנשנש בין הארוחות ולא להגזים.
וכשראיתי לראשונה את האתר של מועדון 100 הקלוריות,הבנתי בעצם שפה יש עזרה ממשית בשבילי,עולם שלם של מוצרים שהם רק 100 קלוריות,ובאמת יותר קל להנות ולגוון ולא להשאר תקועים רק על מה שמכירים.

המיזם של מועדון המאה בשרביטה של "רוני גורדון",נכנס לי ללב באופן אישי, כי הוא בהחלט מתאים לכל אדם שרוצה להבין כמה קלוריות הוא אוכל במשך היום.
מה זה מועדון המאה קלוריות לאריזה?

במילים פשוטות , אתר מהמם מסודר לפי קטגוריות , דברי חלב,בשר ועוף,חטיפים,ירקות, פירות, משקאות, גלידה, לחם ועוד...
בכל מוצר נרשם הערך הקלורי לפי משקל ליחידה, מחיר, טבלה תזונתית ורכיבים.
ליד כל מוצר יש לב וכמה שהלב יותר מלא ככה המוצר יותר בריא בשבילנו,מבחינת הערכים התזונתיים .
מאוד כיף שאפשר להבין כמה קלוריות יש במוצרים שאנו אוכלים, וכך לשלוט על התזונה שלנו, במיוחד בימים קשים שאנו רוצים לרדת במשקל.

הידעתם שאישה צריכה לאכול 2000 קלוריות ביום כדי לשמור על משקל גופה,וגבר 2500 קלוריות ביום.
מאוד מפריע לי שבאריזות שאנו קונים ברשתות הגדולות, לא כתוב כמה קלוריות יש ליחידה אחת במוצר, אמנם לחלק מהמוצרים ,מאוד מעטים כתוב אבל לרוב המוצרים מצויין רק כמה קלוריות לחבילה.
ממש ממליצה להכנס לאתר 100 קלוריות, ולהתרשם יש אפשרויות להזמין חבילות הכרות של 100 קלוריות לכל מוצר.


מצרפת קישור: http://www.100cal.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה