יום שישי, 6 במאי 2016

סדרת 4 כדוריות הנקיון,סוד זוכת מוצר השנה....

וידוי קטן ,אני מאלו שממש לא אוהבות לנקות,אני מנקה פעם בשבוע אבל אחד הדברים שמטרידים אותי בכל זאת למרות שאני ממש לא פריקית של נקיון זה מה יהיה עם השירותים,ושם אני משתדלת למצוא פתרונות יצירתיים,ואחד מהם פשוט לשים חומר לניקוי קבוע בשירותים,סבון שעובד כל הזמן.
עד היום השתמשתי בסבון נתלה כחול הבעייה הייתה שהוא מותיר סימנים כחולים בשירותים ופחות אהבתי,כשגיליתי את 4 כדוריות הנקיון לשירותים של סוד הבנתי בעצם שעכשיו אני יכולה להיות רגועה, ה-4 כדוריות הן ממש קסם של נקיון.
היתרונות של המוצר המהפכני הזה שזכה במוצר השנה ובצדק:


סדרת 4 כדוריות הנקיון:
מוצר חדשני שהושק לאחרונה בישראל, סבון אסלה נתלה המורכב מארבע כדוריות כאשר כל כדורית מכילה חומרים פעילי שטח ורכיבי עזר המבצעים פעולות אקטיביות בניקוי האסלה בכל הדחה, וכך אני רגועה מבחינת הנקיון,והחיידקים שמצטברים באזור השירותים,הכדוריות משמשות כעזרה ראשונה לפני ניקוי יסודי עם אקונומיקה.
הפעולות של סדרת 4 כדוריות הנקיון:
קצף ניקוי- קצף המתפזר בעת מגע המים עם הכדורית ומנקה באופן אקטיבי.
הסרת אבנית- חומרים להסרת אבנית הנכנסים לפעולה ומסירים אבנית מהאסלה
באופן אקטיבי.
הגנה מפני לכלוך- בעת ההדחה,החומרים נכנסים לפעולה ויוצרים שכבת הגנה
ומונעים הצטברות לכלוך בין הדחות.
ניחוח מרענן- שחרור אקטיבי של חומרי ניחוח מרעננים בכל הדחה.
יתרון נוסף שאהבתי במוצר כדוריות הנקיון, שיש שליטה על כמות הצבע שיורדת,והשירותים אינם מתלכלכים מצבע כחול שנשאר בצדדים.
בהחלט מוצר מצויין , שהפך להיות חלק בלתי נפרד מחומרי הניקוי בבית,ממליצה בחום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה