יום חמישי, 28 במרץ 2019

זהבי עצמון מתרחבת לשרון – סניף חדש בחדרה

חדשות טובות לתושבי השרון: "זהבי עצמון" הוותיקה והמובילה בשיווק ואספקת מוצרי גמר לענף הבנייה בישראל, פתחה סניף חדש באזור התעשייה של חדרה, אשר יהיה לסניף ה-5 במספר של "זהבי עצמון" ברחבי הארץ.
השבוע הגעתי לסניף החדש של זהבי עצמון בחדרה ואכן יש למה לצפות, מגוון קולקציות לעיצוב הבית, כל מה שאתם חולמים ורוצים למצוא כאשר אתם חושבים לשפץ או להוסיף לדירה חדשה שקניתם מקבלן אתם יכולים למצוא בסניף הגדול והעצום הזה של זהבי עצמון בחדרה, אני מאוד אהבתי את הסגנון ואת הסטייל ואת היופי שניבט סביבי בעת שהתרשמתי מהחידושים האחרונים בתחום עיצוב הבית, עכשיו לקראת פסח והאביב זה בהחלט זמן נהדר להתחדשות במרחב הביתי, בהחלט כיף לתושבי השרון עם סניף כל כך מושקע ויפה.

קרדיט צילום: נופר בן יעקב
"זהבי עצמון" מובילה בתחומה במקצועיות לכל אורך הדרך וכך היא ממשיכה: סניף חדש, גדול ומרשים, באזור התעשייה של חדרה המתפרס על שטח של כ-1,300 מ"ר המשתרע על קומה אחת מרווחת בצמוד למגרש חנייה נגיש.

בסניף החדש אפשר לראות קולקציות איכותיות וחדשניות, אשר ישפיעו על מגמות העיצוב בישראל, לצד מכלול החידושים והיישומים האחרונים בעולם בתחום הבנייה ועיצוב הבית.

בחנות נמכרים מגוון אריחים, שיש ,אבן ופרקט מתוך קולקציות שונות וחדשניות, טרדנים חמים ועיצובים מובילים בעולם.

אליהם מתווספים כלים סניטריים, ארונות אמבטיה, מקלחונים, ברזים ואביזרים, המשמשים מקור להשראה ולעיצובים ממותגים מובילים בעולם.


"זהבי עצמון" חרטה על דגלה לשמור על חדשנות עיצובית ולהמשיך ולהביא בשורה עיצובית לענף.
בסניף החדש ניתן להתרשם מתצוגה רחבה ומיוחדת של המותג היפני– TOTO. מדובר במותג אסלות יוקרתי מיפן, הנחשב לחלוץ ביצירת אורח חיים ותרבות עשיר ונוח יותר של אסלות חכמות. מדובר באסלות חכמות חוסכות מים בהתאם לתקנות המחמירות של חיסכון בכל הדחת מים, טכנולוגיה המשלבת זוויות התזה של מים חמים לניקוי מרבי, ייבוש ע"י אוויר חם ונעים, מושבים מחוממים בעלי עיצוב אוטונומי המותאמים למבני גוף האדם, מערכת טיהור אוויר, מערכת ניקוי עצמי לאסלה, תאורת לילה, מוזיקה ועוד, כל זאת לצד עיצוב מוקפד  ויוצא דופן.

קרדיט צילום:נופר בן יעקב
בנוסף על פריסתם הארצית של אולמות התצוגה, "זהבי עצמון" מתגאים באנשי המכירות המקצועיים המנוסים שלה, בעלי רקע בעיצוב ומקצועיות, הנדרשת להתקיים לצד הלקוח לכל אורך הליך הבחירה ועד לתוצאה הסופית. את החנות מנהלת משפחת בן יעקב, משפחה מוכרת שנים רבות בתחום באזור השרון ככלל וחדרה בפרט, אשר ידועה בלווי צמוד ללקוחות, רמת שרות גבוהה ומקצועיות של שנים. החברה מתגאה בניסיונה העשיר באספקה לאלפי פרויקטים בישראל, היא מובילה בתחומה מעל ל-60 שנה ושואפת להמשיך להוביל, לגדול ולהתעצם תוך כדי התחדשות בלתי פוסקת וביסוס מעמדה בשוק כחברה משגשגת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה