יום שני, 25 במרץ 2019

זמן קריאה - מותחן פסיכולוגי חדש, "24 שעות" מאת: קלייר סיבר...

קלייר סיבר, מחברת רב המכר "אמא חורגת" מוציאה ספר מתח חדש. 24 שעות" הוא מותחן פסיכולוגי אינטליגנטי, שישאיר את הקוראים חסרי נשימה, כשקיבלתי את המותחן החדש 24 שעות מאת קלייר סיבר, ישר נזכרתי שקראתי את ספר המתח שכתבה "אמא חורגת", וממש שמחתי שאני קוראת עוד ספר שלה, במיוחד לאור העובדה שהיא כותבת נפלא, מרתק ומותח, ופשוט לא יכולתי להניח את הספר עד שסיימתי לקרוא את כולו, הספר 24 שעות בהחלט ספר מותח,ומסקרן.

היום חיה, מחר מתה?
אמילי, החברה הכי טובה שלי, נספתה אמש בשרפה במלון.
אבל זו הייתה אמורה להיות אני.
כעת אני במרדף נגד הזמן - 24 שעות שבהן אני צריכה למצוא את הבת שלי, לפני שהוא יגלה שאני עדיין חיה.

אמילי, החברה הכי טובה של לורי, גיבורת המותחן  "24 שעות" נספתה אמש בשריפה במלון, אלא שמסתבר כי מי שהיתה אמורה למות בשריפה היא לורי,כעת היא במרדף נגד הזמן – 24 שעות שבהן היא צריכה למצוא את הבת שלה, לפני שיגלו כי היא עדיין חיה, לורי יוצאת למסע מורכב פיזית ונפשית, בו היא מנסה להציל את היקר לה מכל.
24 שעות מבחינתי הוא ספר מתח עם הרבה פסיכולוגיה, לגיבורת הספר לורי יש 24 שעות , תחשבו יממה אחת בלבד שבה היא חייבת להגיע לפולי הבת שלה ופשוט להגן עליה , ובדרך גם למצוא ולהבין מי רצה להרוג אותה, הספר מתעתע בכל רגע שקוראים אותו, שגם ברקע יש את המערכת יחסים הקודמת שלה עם סיד, שהיה קנאי ורכושני כלפיה מאוד, ולמרות שנפרדה ממנו הוא עדיין ברקע, קלייר סיבר הצליחה גם בספר הזה לגרום לי למחשבות מה קורה פה בעצם, איך הסיפור יגמר, היא בונה את המתח בצורה ממש גאונית שאופיינית לה מאוד בכתיבה, עד לסוף המפתיע.
ספר מתח: 24 שעות
מאת: קלייר סיבר
כריכה רכה
302 עמודים
בהוצאת ספר לכל
מחיר: 98 שקל
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט:
www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה