יום שני, 18 במרץ 2019

ספר ילדים העץ המפלא מאת דורית ישראל הוצאת אופיר ביכורים

ספר הילדים המקסים והצבעוני "העץ המופלא" שכתבה דורית ישראל , הוא ספר ילדים שנכתב מתוך מדיטציה בשלהי שנות ה-90' וישב כ-20 שנה במגירה, עד שיצא לאור,הספר מדגיש את היופי שבאחר ובשונה, והנס שמתרחש בסופו, מעורר למחשבה, שכאשר קיים הרצון – הכל אפשרי.


אחרי שמקריאים לילדים את הספר הם לומדים לקבל את השונה, הם מבינים שבכל אחד יש קסם, וזהו שיעור גם לקבלת האחר וגם לקבלת עצמי, בלי השוואות ועם אהבה עצמית גדולה, זוהי הזדמנות נפלאה להעברת מסר לחיים, כי החיים מלאים באתגרים, ובדור הזה גם בהרבה השוואות וקנאה באחר, וממש אין צורך כי כל אחד הוא יחיד ומיוחד בפני עצמו, ובעזרת הסיפור על העץ שהיה שונה משאר העצים, ניתן להעביר הרבה מסרים ולקבל הרבה תובנות, וגם לנו המבוגרים ספר זה בהחלט תורם, ממש אהבתי את הסיפור על העץ המופלא, אהבתי את האיורים המקסימים של גל בן דוד, ואת המסרים, בהחלט מתנה נהדרת לילדים.
בַּלַּיְלָה הוֹפִיעָה יָד נַעֲלָמָה וְנָגְעָה בַּדְּמָעוֹת הָרַבּוֹת שֶׁנּוֹתְרוּ עַל הָעֲנָפִים שֶׁלִּי. חַשְׁתִּי בְּתוֹכִי רַכּוּת מְלַטֶּפֶת, מְנַחֶמֶת וּנְעִימָה. הִרְגַּשְׁתִּי כְּמוֹ תִּינוֹק, שֶׁנִּרְגָּע בְּחֵיקָהּ שֶׁל אִמּוֹ וְנִרְדָּם עִם מַגַּע יָדָהּ עַל גּוּפוֹ.
בַּבֹּקֶר עֲדַיִן הִרְגַּשְׁתִּי אֶת הַמְּקוֹמוֹת שֶׁבָּהֶם נָגְעָה הַיָּד הַטּוֹבָה וְהַמִּסְתּוֹרִית. הִבַּטְתִּי בְּעַצְמִי וְלֹא הֶאֱמַנְתִּי לְמַרְאֵה עֵינַי. הַאִם אֲנִי חוֹלֵם? בְּכָל מָקוֹם, שֶׁעָלָיו נָשְׁרָה אַחַת מִדִּמְעוֹתַי, הוֹפִיעַ פְּרִי קָטָן. אֹשֶׁר גָּדוֹל הֵצִיף אוֹתִי. הִתְחַלְתִּי לִרְעֹד, וְחָשַׁשְׁתִּי שֶׁמָּא הַפֵּרוֹת יֵעָלְמוּ, אֲבָל הַשָּׁעוֹת חָלְפוּ וְהַפֵּרוֹת נוֹתְרוּ עַל מְקוֹמָם.
"העץ המופלא", מאת דורית ישראל בהוצאת "אופיר ביכורים", הינו ספר ילדים הכתוב בחן וברכות, תוך העברת מסר של קבלת האחר וקבלת-'האני', מסר שרלבנטי תמיד ובמיוחד בימים אלה.
דורית ישראל, מתקשרת, בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, בעברה רקע עשיר בעולמות התרבות והספרות, לרבות עריכת הפינה המיתולוגית בקול ישראל "מי מפחד משירה" ביחד עם זאב ענר, עמו גם כתבה וערכה למעלה מעשרה ספרים בעבר.
כמו כן פרסמה דורית שני ספרי שירה: "מה לסוסים בדמי" ו-"שירה היא מקום למות בו" , וכעת משיקה ספר ילדים "העץ המופלא" לצד ספר שירה שלישי "על סף".
ניתן להשיג את "העץ המופלא" בחנויות הספרים המובחרות או באתר האינטרנט של ההוצאה בכתובת www.ofir.org.il. מחיר מומלץ לצרכן  80 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה