יום ראשון, 17 במרץ 2019

זמן קריאה - להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים! מאת אלכס קרטן ודיוויד ברין...

הספר החדש להיפרד מהפרקינסון  לבחור בחיים, שכתבו אלכס קרטן ודיוויד ברין, חושף שיטה פורצת דרך לטיפול בסימפטומים של פרקינסון בעזרת 20 תרגילים פשוטים, כשאדם סובל מהתסמינים של הפרקינסון חל שיבוש רב במהלך החיים, התופעות של הפרקינסון בהחלט אינן פשוטות, גם אני לצערי בשנה האחרונה התחילה יד שמאל לרעוד לי כאשר אני מחזיקה ספל קפה, או צלחת ואני נמצאת בבירורים לגבי העניין, אמנם הרעידות קלות אבל בהחלט זה לא נעים, לכן ספר שמדגים תרגילים שיכולים לעזור אני בהחלט אתחיל ליישם גם עליי ואשמח לראות שינוי.

אלכס קרטן מציג בספרו החדש "להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!" את השיטה המצליחה שפיתח לטיפול בסימפטומים של מחלת הפרקינסון. קרטן חוקר כבר יותר מ-30 שנה את האנטומיה והפיזיולוגיה של ההתנהגות ומטפל באנשים עם הפרעות תנועה בדגש על פרקינסון במרכז  ג'ירו-קונטיקס שהקים ברעננה.
שיטת הטיפול של אלכס קרטן משלבת תרפיית ריקוד, שינויי התנהגות ואמנויות לחימה, הספר כולל תובנות של קרטן מהשנים הרבות של המחקר והטיפול בפרקינסון, סוקר את ההתפתחויות החדשות ביותר בתחום הביוטכנולוגיה ומציג 20 תרגילים קלים לביצוע. לדברי קרטן,  מי שיתרגל באופן קבוע את השיטה שלו, יפחית ויצמצם רבים מהתסמינים של הפרקינסון ויוכל לחזור לחיות חיים מספקים.
בספר "להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!" מוסבר בצורה מרתקת ובהירה כיצד תנועה, מוזיקה ותשומת לב עשויות להחליף תרופות וכאב. הספר מיועד לכל מי שסובל מפרקינסון או רוצה לעזור למישהו אחר ללמוד לחיות טוב יותר עם כל סוג של פציעה או מחלה המחלישה את הגוף.
הספר: להיפרד מהפרקינסון, לבחור בחיים!
מאת: אלכס קרטן ודיוויד ברין
כריכה רכה
הוצאת אור-עם מבית ספר לכל
מחיר: 98 שקל
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה