יום חמישי, 14 במרץ 2019

חג פורים שמח ומתוק עם משלוח מנות מפנק עם ממתקים של יוגטה וצ'וקטה בהחלט חגיגה לילדים...

אני מאוד אוהבת את חודש אדר בעיקר בגלל חג פורים, זהו חג משמח במיוחד שבו עושים כיף, מתחפשים בתחפושות מיוחדות, נהנים מאכילת אוזני המן והכי כיף מכינים משלוחי מנות, כי אין כמו משלוח מנות מפנק ומתוק, אני נזכרת כמה אהבתי לקבל משלוח מנות בפורים כשהייתי ילדה בבית הספר, היינו עושים הגרלה וכל אחד היה מגריל משלוח מנות.

הציפייה שלי הייתה להנות ממתקים טעימים ולקבל משלוח מנות ססגוני, אני באופן אישי חושבת שכדאי להשקיע בממתקים מיוחדים וטעימים כדי לשמח את מקבלי המשלוח שהם בעיקר ילדים, כל ילד ישמח לקבל שוקולד טעים, סוכריה על מקל איכותית, סוכריות, עוגות קטנות של שוקולד, מטריות משוקולד, סוכריות גומי, זה הכי מפנק שיש, ועכשיו לכבוד חג פורים,הכנתי משלוח מנות מפנק במיוחד לאחיינים שלי עם מגוון ממתקי יוגטה וצ'וקטה ,



משלוח שכל ילד יקבל בשמחה, תזכרו שהמון זכרונות נשארים ונצרבים מהילדות , אלו הזכרונות שהולכים איתנו קדימה וברגע שהם מתוקים, ממש כיף להזכר בהם, אז אני מאחלת לכולם חג פורים שמח ומבדח עם הרבה משלוחי מנות ססגוניים ומתוקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה