יום ראשון, 24 במרץ 2019

זמן קריאה-" זמן ומרחב" – ספר שלישי ואחרון בסדרת אריות הים, שכבשה את העולם....

קיבלתי לסקירת קריאה את "זמן ומרחב" הספר השלישי שיוצא בימים אלה לאור בטרילוגיית "אריות הים "המצליחה של הסופרת רייצ'ל רובינסון,

הטרילוגיה כבשה את פסגת רשימות רבי המכר בארצות הברית, בכל ספר מככבות דמויות אחרות ואפשר לקרוא כל אחד גם כספר יחיד, הסדרה תורגמה לעברית ורואה אור בישראל בהוצאת אדל, שני הספרים הראשונים "מדהים בטירוף" ו"חקוק באבן" העפילו גם בישראל לראש רשימות רבי המכר.
זמן ומרחב  הוא רומן חושני ומציאותי על מאבקו של אדם המוכן להקריב את חייו למען האנשים שהוא אוהב ולמען המדינה שלו, נשבע לנקום במי ששבה אותו ולהחזיר לעצמו את כל מה שאבד לו בשנים שבהן נעדר, כולל את אהובת ליבו, זה בהחלט קשה לחזור משבי האויב ואז גם לגלות שאהובתך שהחזיקה אותך בדמיון ובזכרונות מאורסת כעת לגבר אחר לדקס רדינג, בהחלט מציאות שאינה פשוטה עבור קודי, ובמשולש הזה נמצאת באמצע לייני שחשבה שאהובה מת בפעולה המבצעית של יחידת אריות הים, וכעת העבר רודף אותה כי קודי חי וקיים וחדור מטרה להחזיר את אהובתו אליו, אך עם הזמן שעבר נוצר ריחוק, האם חזרתו תחזיר את הניצוץ? מה יקרה עם הארוס דקס? בהחלט רומן מעניין לקריאה ומאוד מסקרן להמשיך לקרוא ולראות איך מציאות החיים משתנה בבת אחת, ומה קורה שגורל ונקמה מתערבבים להם ביחד.
הספר הראשון - "מדהים בטירוף " מביא את סיפורו של גבר הפוגש אישה חסרת פחד שמלמדת אותו לחזור לחיים. 
הספר השני - "חקוק באבן" עוסק בגבר שנלחם על אהבתו הראשונה המתמודדת עם אובדן ומפחדת לפתוח את ליבה לאהבה.
הספר: "זמן ומרחב" מסדרת אריות הים
מאת: רייצ'ל רובינסון
מחיר: 98 שקל
מספר עמודים: 316
בהוצאת אדל
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה