יום חמישי, 14 בנובמבר 2019

לרגל יום הסוכרת הבינלאומי החל החודש, מציגה Neta" רוקחות מהטבע" את "נורמקוז" תמצית של 4 צמחי מרפא...

במשך מאות שנים, הסתייעו אנשים בכל העולם ברפואה הטבעית, כדי לטפל בבעיות שונות. לרגל יום הסוכרת הבינלאומי החל החודש, מציגה חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, את "נורמקוז" – תמצית צמחים המשלבת 4 צמחי מרפא, שעשויים לסייע בהתמודדות עם רמות סוכר גבוהות.

גם אני סובלת מרמת סוכר שדורשת ממני התייחסות והבנה מה כדאי לי לאכול ומה מזיק לי, סוכר נמצא בהמון מאכלים, לכן אני מאוד משתדלת להיות עם מודעות גבוהה ולבדוק מה מעלה לי את רמות הסוכר בגוף וברגע שאני מודעת הרבה יותר קל לי להתמודד ביום יום, מבחינתי תוסף תזונה עם צמחי מרפא יכול בהחלט להועיל לי בהתמודדות עם רמת הסוכר בגופי, ואני מאוד שמחה שחברת נטע רוקחות מהטבע מציגה את החידוש של "נורמקוז", תמצית שמכילה 4 צמחי מרפא ועשוייה לסייע בהורדת רמת הסוכר הגבוה, בהחלט חידוש נהדר מבחינתי ועזרה נהדרת שיכולה לסייע לי בתהליך  המודעות האישית שאני עוברת.
הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, מסבירה כי "נורמקוז עשוי ממיצוי של 4 צמחים: ג'ימנמה, עלי זית, קינמון ומלון מר (מומורדיקה), שכל אחד מהם, עפ"י הרפואה הטבעית, עשוי לסייע במצבים של רמות סוכר גבוהות, והסינרגיה ביניהם תורמת את שלה". עוד ציינה שמומלץ לעדכן את הרופא המטפל על השימוש בתמצית, כדי לעקוב באופן מיטבי אחר רמות הסוכר בדם.
התמצית אינה מכילה חומרים משמרים ויש לה תקןGMP .
כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.
מחיר מומלץ: 149 ש"ח לאריזה במשקל 100 מ"ל.
להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר:  http://www.netapharm.co.il/


תגובה 1: