יום רביעי, 6 בנובמבר 2019

זמן הפינוק שלי עם סדרת העוגיות המעולה של צ'וקטה...

עונות הסתיו והחורף מאוד אהובות עליי, אני אוהבת שמחשיך מוקדם ואני מתפנקת עם כוס קפה לאחר יום עבודה עמוס, אלו רגעים שלי עם עצמי, רגעים של שקט של מחשבות וגם רגעים מתוקים עם עוגיה טעימה לצד הקפה המושקע שאני מכינה, אין תחליף ביום לרגעי השקט הללו, שאני ממליצה לכל אחד לקחת אותם ופשוט להתפנק.

לצד הקפה או התה אני לא מוותרת על עוגיות טעימות ומשובחות, אם להתפנק אז להתפנק עד הסוף, ולאחר שהגיעה אליי השבוע סדרת עוגיות מפנקת של המותג צ'וקטה, ממש התלבטתי מה לטעום קודם, ואחרי שטעמתי את גלילי הוופל בציפוי שוקולד, וואו, ממש ממש טעים, פריכות כמו שאני אוהבת ובשילוב השוקולד חלב פשוט מושלם, בין לגימות הקפה נגסתי בגלילי הוופל ופשוט נהניתי מכל ביס, אין ספק שהרגעים הללו הכי מפנקים.

השבוע הבת הקטנה שלי התגייסה והתחילה טירונות, אני כבר מארגנת לה חבילה מתוקה שתקח איתה לבסיס, ואני בטוחה שהיא תהנה מאוד מהעוגיות הנהדרות של צ'וקטה במגוון רחב של טעמים ומילויים עשירים, והיא תרגיש קצת בית ורגעים מתוקים ומנחמים.

בין שלל מוצרי המותג, נמנית גם סדרת העוגיות הכוללת:

עלי וופל חמאה דקים - עלים דקים ופריכים, מיוצרים בבלגיה, מכילים 20% חמאה. כשר   חלבי, מחיר: בין 7.90-8.90 ₪ לאריזת 100 גרם,  ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק.
ביסקוויט סנדוויץ' בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם וניל (176 גרם) - ביסקוויט עם מילוי קרם וניל מפנק לילדים ולמבוגרים כאחד. המארז מגיע עם 4 חבילות אישיות, בכל אחת 4 עוגיות. מיוצר בספרד. כשר חלבי, מחיר: 5.90 ₪ לאריזת 176 גרם, או 10 ₪ לשתי אריזות.  להשיג ברשתות השיווק.
עוגיות בטעם חמאה - עוגיות קלילות ומתוקות לנשנוש לצד הקפה בבוקר, בכשרות מהודרת (פרווה, בד"צ). מגיע בקופסת מתכת מהודרת. מחיר: 9.90 ₪ לאריזת 340 גרם, להשיג במגוון רשתות השיווק (למעט שופרסל).
גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב - גלילים פריכים עם מילוי דק של קרם קקאו ובוטנים, מצופים בשוקולד חלב, מעולים לשילוב לצד הקפה. מחיר: בין 7.90-8.90 ₪ לאריזת 180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
פתי בר (400 גרם) - עוגיות הפתי בר המסורתיות, פריכות ובעלות מתיקות מעודנת, מגיעות באריזה המכילה 3 חבילות נפרדות. מיוצרות בספרד, כשרות מהודרת (פרווה בד"צ) משתלבות נהדר במגוון עוגות. מחיר: 5.90 ₪ לאריזת 400 גרם, להשיג ברשתות (למעט שופרסל).

צ'וקטה הינו מותג פרטי בבעלות ליימן שליסל, שתחתיו משווקת החברה מוצרי מתיקה שונים. לליימן שליסל מותג פרטי נוסף – יוגטה, תחתיו היא משווקת סוכריות ודברי מתיקה מסוגים שונים. ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל -  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה