יום שני, 11 בנובמבר 2019

קמפניה מסעדת שף כשרה למהדרין בניצוחו של השף אריק ווקיל מציעה חווית בשרים איכותית ומשובחת....

שבוע שעבר הוזמנתי למסעדת קמפניה לטעימת מנות מתפריט החורף החדש, קמפניה היא מסעדת שף כשרה למהדרין בבעלותו של איציק קדוש, ובניצוחו של השף המוכשר אריק ווקיל, מסעדה מאוד מיוחדת שבהחלט מהווה נקודת מפנה באוכל הכשר למהדרין, אוכל ברמה גבוהה ביותר עם טעם שנשאר להרבה זמן , בהחלט מקום נפלא לבקר בו

ולהנות מתפריט מדהים, התרשמתי מאוד מנתחי הבשר שממש לא הורגש שמדובר בבשר כשר למהדרין, נתחים מדהימים והכי חשוב במסעדת קמפניה בזכות השף אריק ווקיל יודעים להגיש מנת בשר מנצחת שכבר הרבה זמן לא טעמתי.

השף אריק ווקיל בעל 22 שנות ניסיון וותק בענף המסעדנות מנצח על התפריט, ווקיל בישל לאובמה ולפוטין ולשלל שועי עולם וכיום הינו השף הפרטי של כל המטוסים הפרטיים, ווקיל מתמחה בנתחי בשר וסטייקים עסיסיים בשיטת חיתוך מיוחדת ועישון בשרים התורמת לטעם העשיר והעמוק, הנתחים נפרסים לעיני הלקוח וממש כמו ביין נותנים לבחור לטעום כדי לאשר את הטעם המשובח, גולת הכותרת של המסעדה היא מגוון נתחי הבשרים האיכותיים שנבחרים בקפידה ומגיעים משטחי מרעה ברמת הגולן - אסאדו, טומהאוק, פריים ריב, ואנטריקוט אנגוס .

האוירה במסעדה מאוד נעימה והשירות נהדר, טעמנו ממגוון המנות של תפריט החורף, ואני חייבת לציין שכל מנה הייתה ממש נפלאה גם מבחינת הנראות וגם מבחינת הטעם, המגוון רחב וכל אחד יכול למצוא מנה כלבבו,אני אהבתי מאוד את כל המנות שטעמתי ואני משתפת באהבה וגם ממליצה מאוד על מסעדת קמפניה.

המנות של תפריט החורף קרפצ'יו דק דק, עם קוביות פרי, צנונית, מיקרו עלים, קויאר בלסמי, שמן זית ונגיעות איולי עריסה, יצא לי כבר לאכול מנות של קרפצו'יו , אך הייחודיות של המנה של מסעדת קמפניה היא בשילוב של הפירות, אין לתאר כמה טעים ומיוחד, לצד הפוקאצה שלהם זה ממש מושלם.

המשכנו בטעימות עם מנה שנקראת עננים כבדים, פטה כבד לצד קונפיטורת בצל , פירות יער ועננים מקרח יבש, מנה מדהימה בטעם ומדהימה במראה שלה שהיא מוגשת לשולחן, עוד יצירת אומנות של השף המוכשר אריק ווקיל, שמוכיח שהוא שף בינלאומי.

מנה נוספת הפנתר הוורוד, סיגר במילוי כבדי עוף, נענע, פטרוזיליה בליווי טחינה ורודה ואיולי שיפקה, כל ביס ממש תענוג,

סו בוריק מאפה תרד וגבינת קשיו מלוחה עם סלטון רענון, מנה טבעונית אחת הטובות שטעמתי ,

לשולחן הוגש גם סלט בריאות מרענן וטעים עם בורגול,קוביות בטטה, אוכמניות יבשות,המון עשבים, מלפפון עגבניה אגוזים בשילוב כדור גלידה סורבה, פעם ראשונה שאני טועמת כזו מנה מפתיעה סלט בריאות עם כדור סורבה פשוט מרענן ומיוחד.

את הריזוטו ביער השחור לא כדאי להפסיד מנה מדהימה, מחית פטריות שנאספו ביער, עם ריזוטו מושלם ונתח שף שנעשה היטב בתנור והגיע לרכות מושלמת, בשילוב הריזוטו מושלם, השילוב של הבשר עם הריזוטו שילוב בהחלט חדשני.

טעמתי את הפידה דונר אסלי מרחובות איסטנבול, מאפה סירה עם נתחי בקר וטלה, חציל אפוי, פטרוזיליה ואיולי שיפקה,

ואת מוסקת הכנאפה, עם חציל אפוי, בשר ופרוסות גבינה, בהחלט מאכלים נהדרים שהגיעו ישירות מתורכיה אלינו.

כשמגיעים למסעדת קמפניה חייבים, ממש חייבים להזמין את האנטריקוט על עצם, ואת האסאדו על עצם, הבשרים נעשים מול הלקוח בהחלט הופעה מדהימה של השף אריק ווקיל, חוויה שתזכרו להרבה זמן אחרי שתצפו בתהליך של צליית הבשר ואחרי שתטעמו את הטוב הזה, וואו בהחלט וואו, כבר הרבה זמן לא טעמתי בשרים כל כך עסיסיים ועשויים היטב.

קינחנו בשואו נוסף המבורגר רטוב שאוכלים אותו עם כפפה, המבורגר עם גשם של טעמים, רך רך ועסיסי, והלחמניה רטובה מהעסיסיות של ההמבורגר, כך שזוהי בהחלט חוויה נוספת שייחודית למסעדת קמפניה.

אחרי הטוב הזה נשאר מקום קטן למתוקים, אני ממש אהבתי את הבקלוואה המיוחדת ואת הסיגרים המתוקים הממולאים בחלבה, בהחלט נשארתי עם טעם מתוק....


המטבח שווקיל מציג הינו טורקי מודרני עם התמחות בבשרים, בין המנות ניתן למצוא : קרפצ'יו דק דק של סינטה – קוביות פרי, צנונית, מיקרו עלים, בלסמי מתקתק, שמן זית, מלח ים ואיולי עריסה 46 ₪ , סיגרים במילוי כבד, נענע פטרוזיליה בליווי טחינה ואיולי עריסה 46 ₪ , טרין כבד – פטה כבד ואגוזים לצד קונפיטורת בצל ופירות יער 44 ₪ , פילה דניס – צרוב על פלנצ'ה לוהטת, כרוב צלוי שאלוט ורוטב לימון 109 ₪ , פילה בקר על מצא וופל בלגי לצד רוטב ציידים 179 ₪ , הקדירה המרוקאית שלי – בשר בקר בבישול ארוך, גרגרי חומוס וכוסברה 79 ₪ , ריזוטו היער השחור – מחית פטריות מהיער ונתח השף 79 ₪ , אסאדו – בשר אסאדו שעובר בישול ארוך בציר בקר ברביקיו וירקות שורש 99 ₪
נתחים :
אנטריקוט מיושן – 300/400/500 גר' מיושן במקום, צרוב על הגריל ומושג עם תפו"א
 קראנץ' ורוטב יין בצד . 50 ₪ ל100 גר'
פרים ריב על העצם 50 ₪ ל100 גר (מינימום הזמנה 500 גר)
טומאוק – אנטריקוט טיל 50 ₪ ל100 גר (מינימום הזמנה 800 גר)
אסאדו על העצם – עישון 12 שעות בתנור ברוטב מעושן35 ₪ ל100 גר'
מסעדת קמפניה הכשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד מביאה את המטבח הכשר למהדרין לפסגת הקולינריה . המסעדה מאופיינת במאכלים טורקיים מארץ מוצאו של ווקיל השף. במסעדה 2 חדרים פרטיים וניתן לערוך מגוון אירועי חברה ואירועים פרטיים עד 100 איש . בימי שישי נערכים במסעדה חתונות בריתות.
מסעדת קמפניה
שעות פתיחה : א' – ה' : ועד אחרון הלקוחות -12:00
מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת עד אחרון הלקוחות
טלפון 03-9037667
מתחם הרובע – ברשבסקי 8 ראשון לציון
 קרדיט צילומים מקצועיים: עידן גרוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה