יום חמישי, 11 באפריל 2019

זמן קריאה - רומן אירוטי חדש מבית "ספר לכל" אחרי הנפילה מאת מלאני הארלו...

השבוע קראתי את הרומן האירוטי החדש  אחרי הנפילה מבית "ספר לכל", הוצאה נהדרת עם ספרים מגוונים, את הספר כתבה מלאני הארלו, שמצליחה לאחד ברומן הזה בין שתי דמויות שונות לחלוטין, יש משהו ברומן כזה שלוקח אותי לסוג של קריאה כיפית וקלילה, לאחר שיש מתחים כל השבוע והרבה סידורים נחמד להתמסר לקריאה ללא מטרה, קריאה שבה אני נהנית לקרוא על אהבה, ועל מתח מיני, רומנטיקה, דמות מסוקסת ועל שינוי בחיים, איך אחרי נפילה של אבל שנמשך שלוש שנים מצליח ג'ק להתעורר מחדש לחיים עם הרבה עניין ואקשן, ובעיקר חיים חדשים עם אהבה חדשה.

ג׳ק ולנטיני הוא לא הטיפוס של גיבורת הספר "אחרי הנפילה", בוקרים סקסיים וקודרים הם בסדר בסרטים,  אבל בחיים האמיתיים היא מעדיפה חליפה ועניבה. נימוסים טובים, פנים מגולחות, ג׳ק אולי נראה מדהים,  אבל הוא גם מוזנח, מסוקס וחצוף,  הוא לא רוצה שום קשר עם ״בחורה עירונית עשירה״ כמוה והוא לא מפחד להגיד את זה.
עכשיו שהוטל עליה לייחצן את חוות המשפחה שלו, הוא תקוע איתה למשך עשרה ימים וגם היא תקועה איתו, עם מבטיו החודרים,  עם מצבי הרוח שלו, עם מכנסי הג׳ינס ההדוקים שלו ועם השרירים העצומים והחזקים שלו.
עד מהרה נוצר בין השניים מתח מסוג שונה לגמרי,  מהסוג שגורם לגיבורת העלילה  להתנהג לא יפה באסם,  בין העצים ובטנדר,.וככל שהיא מגלה יותר על החייל לשעבר השרוי באבל,  כך היא מבינה אותו יותר, מות אשתו לפני שלוש שנים הותיר אותו שבור ומריר ומלא רגשות אשמה, הוא לא מאמין שמגיע לו סיכוי נוסף לאושר, אבל הוא טועה.  
רומן אירוטי: אחרי הנפילה
מאת: מלאני הארלו
כריכה רכה
256  עמודים, מחיר 98 ש״ח
הוצאת ספר לכל
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות
ובאתר האינטרנט:
www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה