יום שני, 8 באפריל 2019

מותג בגדי הילדים האהוב הוניגמן קידס מציג בגדים עם סטייל בקמפיין בכיכובה של להקת פורמולה...

לקראת קולקציית קיץ 2019 מפתיעה חברת הוניגמן קידס עם שיתוף פעולה מהמם עם להקת פורמולה המובילה בעולם הפופ ,במסגרת הקמפיין נכתב במיוחד סינגל חדש ללהקה "NEW VIBE" אשר ילווה את הפרסומת ואת קולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות.

הקולקציה החדשה וקולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות שכעת נמצאת בסניפים עם מבצע מיוחד לחג, מוסיפה הרבה סטייל ושיק לבגדים המיוחדים של הוניגמן קידס, שמשדרים אופנתיות יוצאת דופן ומלהיבה במיוחד בזכות השילוב הכל כך מיוחד עם להקת פורמולה.
בתיה בשיר מנהלת המותג של חברת הוניגמן קידס מסרה: "הבחירה בלהקת פורמולה הייתה לנו נכונה ומדויקת, הלהקה משקפת את ערכי המותג, נערות צעירות, אופנתיות יצירתיות שלא עוצרות לרגע. הן מבחינתנו השילוב המושלם, ואנחנו מברכים אותן על הצטרפותן למשפחת הוניגמן קידס".

להקת פורמולה: "אנחנו שמחות להוציא את הסינגל החדש שמלווה את הפרסומת וכל המהלך המדהים הזה עם חברת הוניגמן קידס לקהל המעריצים שלנו זהו מהלך כל כך מרגש. אנחנו מברכות על ההזדמנות שניתנה לנו ורואות בסינגל החדש עוד יעד שהצלחנו לכבוש ומקוות שקהל המעריצים שלנו יתחבר ויאהב את השיר שהכנו עבורו  אז קבלו את הלהיט הבא".
https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=VEP09aEXjG0
יוצרי השיר "NEW VIBE" מילים ולחן : מיטל פטש כהן ונוי אייזן עיבוד והפקה מוסיקלית : ניב כהן 
"אם במושג "להקת בנות" ציפיתם לחבורה מצחקקת וקלת דעת, הרי שההפך הוא הנכון כשמדובר ב"פורמולה", הלהקה שממש לא פוחדת מעבודה קשה"
"ישראל היום"
מותג האופנה משיק את קולקציית אביב וקיץ 2019  ומציג העונה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג,

אין ספק שהקיץ הזה הולך להיות חם, והילדים ילבשו בגדים עם הרבה סטייל,

שיתוף הפעולה עם להקת פורמולה מוכיח שחברת הוניגמן קידס חזק על המפה בתחום אופנת הילדים, ועם חברה כזו ותיקה ושורשית בארץ בהחלט יהיו עוד הפתעות בהמשך, ראיתי את הקולקצייה החדשה והיא פשוט מהממת, ואין כמו תקופת חג הפסח ותחילת האביב כדי לחדש את מלתחת הילדים ולהתחיל לרענן את ארון הבגדים עם בגדים כל כך יפים,

ומיוחדים שבהחלט הולכים להיות שיחת היום בקרב הילדים שילבשו אותם, וגם בקרב ההורים שיהנו מקנייה כיפית וצבעונית עבור הילדים לרגל החג והקיץ שפתח.

בין הטרנדים הבולטים העונה בקולקציית הבנות ניתן למצוא: דפוסי חיות אשר ממשיכים בכל הכוח לעטר את המלתחה הקיצית. מגוון רחב של פריטים: שורטס עם דפוס מנוחש, ג'ינס עם סרט מנומר, טי שרט עם דפוס אולאובר מנומר ושמלת קולר חגיגית עם דפוס זברה כסופה, פריטי חובה בקיץ הקרוב!

ממליצה לנצל את ההנחות שיש עכשיו בסניפי הוניגמן קידס לרגל חג פסח.

קרדיט תמונות:
צילום דניאל אליסטר
צילום פורמולה קרמינסקי דימטרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה