יום רביעי, 24 באפריל 2019

הסופרת מירב ישראל לוין משיקה דואט של רומן מתח מהפנט בהוצאת יהלומים: תחנת ביניים ותחנה סופית

הספר הראשון בדואט – "תחנת ביניים" הוא רומן מתח העוסק בעולמם של אנשי המשטרה ומשפחות הפשע' במרכז הסיפור אהבת ילדות שתובעת את מקומה במציאות שמסרבת לתת לה קיום וסוד גדול שעלול למוטט את הכול. 
ספר השני בדואט – "תחנה סופית"  מביא את ההתמודדות של אלו המנסים לברוח מעולם הפשע שממשיך לרדוף אותם.  הגיבורים ניצבים בפני מטרות שלא פעם מעמידות אותם בסכנות,  במציאות שבה גבולות שהוצבו מיטשטשים והסכנה קרובה יותר מתמיד.
תחנת ביניים

אני קיבלתי לסקירת קריאה את הספר הראשון  בדואט שכתבה מירב ישראל לוין , הרומן תחנת ביניים מאוד מעניין ומרתק בעיקר בגלל הסיפור על אנשי המשטרה ומשפחות הפשע, מאוד מעניין לקרוא את הספר בעיקר בזכות כך שהקריאה עוברת בקלות מצאתי את עצמי ממש מעבירה דף אחרי דף ומסיימת את תחנת ביניים ממש במהירות וזה קורה לי רק שהספר ממש מעניין ומרתק אותי, מירב ישראל לוין מצליחה להביא סיפור מאוד מעניין שמשלב דברים שמסקרנים בדרך כלל עולם הפשע, משטרה ואהבה דברים שאנו קוראים בעיתונים ומאוד סקרנים לדעת מה מתחולל שם בפנים בשילוב אהבה שממש שורפת, אהבה שמעוררת הרבה תחושות והרבה התלבטויות , וגם נותנת מבט על בחירות בחיים, על רדיפת חקר האמת, וחוסר מנוחה מה היה שם באמת, מאוד אהבתי, ואני ממש ממליצה ומחכה כבר לקרוא את ספר ההמשך תחנה סופית.
גיבורת הסיפור,בר לביא, סטודנטית למשפטים, מקבלת הצעה לשמש סוכנת משטרתית במבצע שאמור להפיל את משפחת הפשע הגדולה בדרום הארץ, לברמנית הקשוחה שמכירה את כל המי ומי אין שום מושג איך ההחלטה הגורלית הזאת עומדת לשנות את חייה, היא נשאבת לתוך עולם שבו היא נאלצת להלך בין שני קצוות, שני פנים של אותה מציאות, פגישה בלתי צפויה עם כפיר, אהבת נעורים שמעולם לא כבתה, מעמתת אותה שוב עם הבחירות שעשתה בחייה ומעוררת בה מאבק פנימי בין הרגש לבין ההיגיון.
בר נחושה בדעתה לגלות את האמת על חייה, אמת שהוסתרה ממנה מאז הייתה ילדה, אמת המסכנת אותה.
כפיר נשבע להילחם כדי להגן עליה מכל סכנה שעלולה לפגוע בה, אבל המלחמות האמיתיות מתחוללת בתוכו. בשתי המלחמות הוא עלול לאבד את היקר לו מכל.
תחנת ביניים מאת מירב ישראל לוין הוא רומן מתח המתאר את המתרחש בעולמם של אנשי המשטרה ומשפחות הפשע. במרכז הסיפור אהבת ילדות שתובעת את מקומה במציאות שמסרבת לתת לה קיום וסוד גדול שעלול למוטט את הכול.
תחנה סופית

הסוד הגדול של בר מתגלה והיקר לה מכל נלקח ממנה, היא נאלצת לקבל החלטה כדי לשנות את גורלה, אך לאויבים שלה יש תוכניות אחרות והסכנה ממשיכה לרחף, הפעם, לא רק מעל ראשה.
היא מחליטה להילחם על הזכות לחיות ותעשה הכול כדי לממש אותה אך כשסודות חדשים מאיימים למנוע ממנה להשיג זאת, היא חוזרת לסיים את המסע שנכפה עליה. הפעם בר לא תעבור דרך תחנות ביניים, היא חייבת להצליח, אחרת, זו תהיה התחנה הסופית, המטרה שלה השתנתה. בר כבר לא רודפת אחר הצדק,היא רוצה נקמה.
מספר עמודים תחנת ביניים: 340
מספר עמודים תחנה סופית: 314
הוצאת יהלומים
מחיר ליחידה: 98
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה