יום חמישי, 11 באפריל 2019

החל מה-11.4 בבתי הקולנוע הסרט אחרי ש.... מבוסס על רב המכר שכתבה אנה טוד...

השבוע הוזמנתי לפרמיירה חגיגית הראשונה בעולם של הסרט "אחרי ש..." - אחרי הפעם הראשונה החיים לא יראו אותו הדבר,הסרט מבוסס על רב המכר שמכר יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים ויעלה לאקרנים החל מה-11.4 בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ.
הסרט בבימויה של ג'ני גייג' ובכיכובם של סלמה בלייר (״לא רק בלונדינית״), הירו פיינס טיפין (״הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם״), פיטר גלאגר (״הפרקליטה״, ״אימהות רעות 2: לשרוד את החג״), ג'וזפין לנגפורד.
יותר מ- 140 מיליון צפיות בטריילר, יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים שנמכרו מהספר ויותר מ- 80,000 צפיות בטריילר בישראל, בשבוע הראשון לשיתופו ברשת, ״אחרי ש…״ הוא ללא ספק תופעה חובקת עולם של קהל מעריצים שמחכה לראות את הסרט.

הסרט מבוסס על ספרה של אנה טוד, שהחלה את דרכה כסופרת כאשר כתבה את ״אחרי ש…״ לוואטסאפ,היא פרסמה כל פרק בנפרד והתבססה על דמויות הבנים של להקת וואן דיירקשן.
בחלומותיה הפרועים ביותר היא לא דמיינה שזמן קצר מאוחר יותר הספר יזכה למיליארד וחצי הורדות וימכר להוצאת הספרים הכי גדולה בארה״ב, יתורגם ללמעלה מ- 30 שפות ויופק כסרט הוליוודי.
אין ספק שזוהי הייתה חוויה יוצאת דופן לצפות בסרט המקסים אחרי ש... עם חבורת מעריצות שכל כך אהבו את הספר שכתבה אנה טוד, וממש הזדהו עם הסרט בהרבה סצנות שהוקרנו ונזכרו בספר שקראו, אני צפיתי בסרט עם בתי בת ה-17 וממש נהנינו מהסרט הרומנטי והמרגש, על אהבה ראשונה של טסה גיבורת הסרט להרדין המסוקס שיודע איך לגעת בליבה ופשוט לעורר אצלה מקומות שלא חלמה עליהם.
טסה יאנג היא סטודנטית מצטיינת, בת טובה לאמה החד-הורית וחברה נאמנה לבן זוגה, כשהיא מגיעה לקולג' המטרה שלה ברורה, לקבל ציונים טובים בכדי להמשיך ולהצליח בדרכה. אבל לשותפתה לחדר, סטף, יש רעיונות אחרים בשבילה, במהרה טסה מוצגת בפני החברים הקולים של סטף, כולל הרדין סקוט, החתיך של הקולג', המבלבל אותה עם התנהגותו הפלרטטנית, חבריה של טסה לספסל הלימודים רומזים לה שהרדין הוא טיפוס מסובך ושאם היא רוצה לשמור על עצמה, כדאי לה להתרחק ממנו. אבל במהרה היחסים הרומנטיים ביניהם פורחים ובדיוק כשהחיים נראים ורודים מתמיד, קורה הלא צפוי, וטסה מגלה שהרדין מסתיר סוד שמאיים לקרוע את אהבתם.
מצרפת את הטריילר של הסרט: https://www.youtube.com/watch?v=cK2DhvMSiMo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה