יום ראשון, 28 באפריל 2019

זמן קריאה - ספר ראשון בטרילוגיית לוטוס שחור של סופרת רבי המכר אי.קיי. בלייר: יריית פתיחה

בימים אלה יוצאת לאור טרילוגיית "לוטוס שחור" בעברית בהוצאת אדל, הספר הראשון בטרילוגייה נקרא  "יריית פתיחה", זהו רומן אפל,  מותח ומעניין, שהגיבורים בו מסקרנים, ומחזיקים את הקורא במתח לאורך כל העלילה עד הסוף המפתיע, ספר שלא תניחו עד שתסיימו לקרוא אותו עד הסוף.


נינה גיבורת הספר  "יריית פתיחה ", איבדה את ילדותה וגם את האמון שלה באנשים כתוצאה מחיים לא פשוטים שעברה מגיל 5 לאחר שאביה נכנס לכלא, כתוצאה ממה שעברה היא שרדה אבל מבפנים היא הפכה להיות אישה עצמאית שסומכת רק על עצמה והחלה לתכנן את הנקמה במי שפגע בה וגזל את ילדותה ותמימותה, היא מתחתנת עם בנט איש עסקים ומחכה לרגע בו היא תוציא לאור את מה שתכננה כל השנים , אך הסיפור מקבל תפנית שונה, האם משהו נסדק אצל נינה?, ספר בהחלט מותח עם הרבה צדדים אפלים, שמראה כמה החיים יכולים להיות אכזריים אך כמה כח רצון פנימי בשילוב הפתעות שמגיעות ממקומות לא צפויים יכולים להוביל למקומות שונים.
"אומרים שכשאתה נוקם במישהו אתה מאבד את התמימות.
אבל אני לא תמימה.
כבר הרבה מאוד זמן.
תמימותי נגנבה ממני.
החיים שהייתי אמורה לחיות נלקחו ממני, ואיתם הנשמה שאיתה נולדתי וליבי שהיה גדוש בחיים מלאי תקוות וחלומות.
הם אינם.
נעלמו.
אפילו בחירה לא הייתה לי.
אני מתאבלת על החיים ההם. מתאבלת על כל מה שיכל להיות לי.
עד עכשיו.

אני מוכנה לקחת בחזרה את מה שתמיד היה אמור להיות שלי. אני משתוקקת לתבוע נקמה על מה שנתלש ממני באכזריות.
אך בכל תוכנית ישנו פגם גורלי. לפעמים זה הלב".
הספר: "יריית פתיחה", מאת: אי.קיי. בלייר
כריכה רכה

מחיר: 98 שקל
מספר עמודים: 392
תרגום: טל לוי אסקרי
הוצאת אדל
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה