יום שבת, 26 בנובמבר 2016

קלינקס איתך בכל רגע....

חורף, צינון, שפעת אלרגיות וכל פעם מחדש אני מצטיידת בשלל קופסאות טישו מכל הסוגים, אבל הטישו האהוב עליי ביותר הוא קלינקס בעיקר בגלל האיכות והעדינות של הטישו שבשעת צינון מציל אותי מאוד.



בחורף אני מקפידה שתהיה לי חבילת טישו איכותית של קלינקס בתיק על כל צרה שלא תבוא,אני מעדיפה את המארז הגדול והאולטרה ספוט של קלינקס.



השנה יצאו בקלינקס במגוון מוצרים ייחודים ומפנקים במיוחד, מארז שלישיות טישו, מארז קרטון הכפול של קלינקס אולטרה ספוט באריזות תכלת חדשות ורעננות לשימוש יום יומי, עיצובים מרהיבים מיוחדים.


אני אוהבת לפזר קרטוני טישו בחללי הבית, סלון,חדר עבודה,חדר שינה אין ספק שזהו מוצר חובה בכל בית לדעתי, תחשבו על זה טישו איכותי נצרך להרבה שימושים במהלך היום.
בימים אלו אני חולה בשפעת ולא מפסיקה להתעטש והנזלת מפריעה לי מאוד, אחד הדברים שבאמת מצילים אותי מאף אדום עד מאוד, זה הטישו הרך במיוחד של קלינקס, עושה פשוט הבדל עצום מטישו רגיל שמשאיר את האף אדום מאוד מניגובים מרובים.


קלינקס הינו מותג הטישו האהוב והמוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק ישראל ונמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם, ומציע מגוון רחב של מוצרים המעניקים נגיעה קטנה של אושר במהלך היום.
מאחלת לכם חורף קל וחמים, והעיקר שתהיו בריאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה