יום שישי, 25 בנובמבר 2016

"זן מזון בריא" משיקה ממרחים משובחים במרקם מיונז – טבעונים, ללא ביצים, המיוצרים מרכיבים טבעיים...

חברת "זן מזון בריא", מפתחת ויצרנית של מוצרים טבעוניים וללא גלוטן, מפתיעה את עולם הטבעונות בסדרת ממרחים משובחת ואיכותית, ללא ביצים, במרקם מיונז, בשם "מיוZEN". הממרחים מבוססים על רכיבים באיכות גבוהה במיוחד, ומוצעים ב-4 טעמים:
קלאסי, ספייסי (עם צ'ילי חריף), וואסבי ופלפל שחור.

טעמתי את הממרח מיונז קלאסי, מרחתי בתוך כריך עסיסי, והממרח פשוט נפלא, ממש אהבתי, ואני חושבת שזה חידוש מדהים בעולם הטבעונות וגם לאנשים שרגישים לביצים, היה לי מאוד טעים כך שבקלות זה יכול להחליף את המיונז הרגיל שנמצא לי במקרר,





אליה רש, הבעלים של חברת "זן מזון בריא", מציינת כי סדרת הממרחים החדשה היא ייחודית מסוגה בנוף הטבעוני, ומצטיינת בשילוב מעולה של טעם משובח, איכות גבוהה של רכיבים, ובריאות. ממרחי "מיוZEN" מיוצרים אך ורק מרכיבים איכותיים וטובים לבריאות, ללא חומרים משמרים, וללא רכיבים מעובדים או מהונדסים גנטית.
הממרחים מבוססים על שמן חמניות בכבישה קרה, שבמהלכה נשמרים הערכים הבריאותיים של השמן (להבדיל משמן מזוכך), חלב מפולי סויה איכותיים וטריים שאינם מעובדים או מהונדסים, חומץ תפוחים איכותי, סוכר קנים אורגני – קנה סוכר שגדל ללא חומרי הדברה ושאינו עובר עיבוד, מלח ים טבעי וזרעי גואר (מייצב טבעי).

כמו כן, גם התוספות של הטעמים המיוחדים בממרחים הן טבעיות, כגון – צ'ילי חריף, פלפל שחור גרוס ואבקת שורש ווסאבי.
המוצרים משווקים בצנצנות מהודרות ויפות שנעים לאכול מהן, ומתאימות להגשה  לשולחן בכל אירוע.
על "זן מזון בריא": חברת "זן מזון בריא", בבעלותה של אליה רש, מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי מזון איכותיים לשוק הבריאות והטבע  הנותנים מענה לטבעונים ולשוחרי בריאות המחפשים מוצרים ללא רכיבי חלב או חלבון מן החי ונטולי גלוטן. הסלוגן של החברה – "טעים, בריא, פשוט" – משדר את ערכיה החשובים: איכות מוקפדת בבחירת רכיבי המוצרים, שיהיו ככל האפשר טבעיים ובריאים, נקיים מכימיקלים ומהנדסה גנטית ועשירים בערכים תזונתיים, ועם זאת – טעימים ומענגים לחיך לכולם – למבוגרים ולילדים כאחד.
המוצרים כשרים בהשגחת בד"ץ "בית יוסף" ורבנות מעלה יוסף.
מחיר:  21.90 - 22.90 ₪ לצנצנת של 220 גרם.
להשיג ברשתות:
שופרסל דיל (בכל הארץ), טיב טעם, יוחננוף, עדן טבע מרקט, טבע קסטל, אניס ובכל חנויות הטבע ומדפי הבריאות.
לפרטים באתר: http://www.zen-foodsltd.com
קרדיט צילום:לירן אגסי, גלית נתן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה