יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

אלמו נייצ'ר – מותג מזון פרימיום לחיות מחמד....

חיות מחמד מאוד אהובות על משפחתנו, 18 שנה גדלנו את תולה החתולה ולצערנו נפרדנו ממנה לפני שנה, היום יש לנו במשפחה גור שיצ'ו מהמם בשם לואיס, שממלא את ליבנו באהבה, כלבים נותנים הרבה אהבה בשם שלהם מסתתרת המילה לב,



והחתולים בדרך כלל מתפנקים ומקבלים אהבה בעיקר, הם בעלי הבית, במילה חתול מסתתרת המילה חיתול, הם כמו תינוקות מפונקים אבל אין ספק שהם מהפנטים.


הרבה פעמים אני מתלבטת , באיזה סוג מזון להאכיל את הכלב  והחתול? איזה מזון תורם להם? ועל חשיבות אוכל מרכיבים איכותיים, מזון פרימיום, לדעתי האישית אסור לזלזל ולהתפשר על מזון זול, מהנסיון שלי עם חתולתי האהובה מזון איכותי פשוט עושה את ההבדל, ושמחתי מאוד להגיע לאירוע של אלמו נייצ'ר וחברת וט מגן כדי ללמוד יותר על סוגי המזון לחתולים וכלבים.
הכנס חידש לי באופן מפתיע שמאוד חשוב לתת לחתול 60% מזון רטוב שמעורבב ב-40% מזון יבש , בעיקר כחיקוי למזון הקרוב ביותר של החתולים מהטבע, בעיקר כדי לשמור על בריאות הכליות ודרכי השתן, דרושה רמה גבוהה של חלבון ורמה נמוכה יותר של פחמימות.
חברת וט מגן המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון פרימיום לחיות מחמד החלה לייבא לישראל את מותג המזון האיטלקי לכלבים וחתולים "אלמו נייצ'ר", מוצרי המזון של החברה ימכרו בחנויות לחיות מחמד ברחבי הארץ. מוצרי חברת "אלמו נייצ'ר" חדשניים בתחום הזנת חיות המחמד כאשר מוצריה מבוססים על חומרי גלם איכותיים וטבעיים המיועדים לצריכת אדם.  


חברת "אלמו נייצ'ר" מייצרת מזון טבעי ואיכותי לכלבים וחתולים תוך התחשבות מלאה בצרכיהם המיוחדים, כל המזונות מבוססים אך ורק על בשרים ודגים טריים ואינם מכילים קמחי בשר, מוצרי לוואי של תעשיית הבשר, חומרי טעם, ריח וצבע ושאר כימיקלים, כאשר ראיתי קופסה פתוחה והרחתי אותה נדהמתי שזה מזון לבעלי חיים,ריח של דג טונה טרי, כמו מזון שאוכלים בבית.



"אלמו נייצ'ר" חוגגת 15 שנה להיווסדה, מחוייבת לטבע ולחיים על פני כדור הארץ ומקדמת פרוייקטים קהילתיים של תרומה אמיתית לבעלי החיים באמצעות פרויקט הדגל שהחברה הקימהaLmore . הפרויקט מגשים את מחוייבותה של החברה לשמירה על כבודם ואיכות חייהם של בעלי החיים דרך מיזמים בינלאומיים של תרומות, צדקה ותמיכה. החברה תורמת מזון לכלבים וחתולים במצוקה, בבתי מחסה, חיות רחוב ומספקת מעל למיליון ארוחות בשנה. פרויקט הדגל הינו פרויקט הזאבים - תמיכה מלאה במרכז הראשון להצלה והחזרה לטבע של הזאבים באירופה.


מייסד החברה פייר ג'יובאני כאפליון: "בנוגע לתזונת בעלי חיים - השילוב האופטימאלית הוא של 60% מזון רטוב ו-40% מזון יבש. הגישה שלנו כלפי אוכל לחיות מחמד היא טריות, הרכיבים מגיעים ישירות משרשרת המזון של בני האדם, לעומת הגישה המסורתית בה הרכיבים מגיעים מתעשיית המזון של החיות. שוק המזון של חיות המחמד הולך אחרי טרנדים מובילים בתעשיית המזון של בני האדם, כאשר הדגש הוא על בריאות, אורך חיים בריא – כך גם נכון לבני המשפחה השעירים".



 "דור Y נוטים יותר להאניש את בעלי החיים לעומת הדורות הקודמים ופתוחים יותר להוצאת כספית הכרוכה בכל הנוגע למזון באיכות גבוהה, במיוחד כזה המתאים לצריכת אדם. לכן, נראה שהטרנד של האנשת חיית המחמד והפיכתם לחלק בלתי נפרד מחיינו היא מגמה שכאן להישאר. כך נכון גם לגבי טרנד המעורבות בתזונה של חיית המחמד אשר הולכת ומתגברת: המומחים של החברה בתעשיית מזון רואים כיצד בעלי חיות מחמד דורשים מזון שהוא כל הזמן יותר ויותר בריא, בטוח וחדשני, מוצרים שמערבים חווית קניה חדשנית ואותנטית".
המוצרים בסדרת אלמורה (אוהבים מזון) מבית אלמו נייצ'ר:

לג'נד – מזון בפחית לחתולים המיוצר מרכיבים טריים הראויים למאכל אדם ברמה הגבוהה ביותר. מזון טעים, קל לעיכול בעל ערכים תזונתיים גבוהים ביותר.  מחיר: 5.5 ש"ח ל-70 גרם, קיימים מבצעי כמויות בחנויות.
ג'לי – מזון מאודה לחתולים 100% טבעי עשוי מרכיבים טהורים שמקורם בבשר לצריכת קדם. המזון משומר במיצים של עצמו על מנת לשמור את כל הרכיבים החיוניים לתזונה, עשיר בחלבון וויטמינים, יש בו את כל היתרונות של מזון טבעי רטוב: מכיל לחות טבעית ורכיבים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, כימיים וחומרי צבע. הג'לטין הטבעי מסייע לחתולים להיפטר מכדורי פרווה/שיער.  
דיילי מניו – סדרת מזון בפחיות לכלבים וחתולים המציעה מתכונים טבעיים חלוטין עבור כלבים וחתולים, עם ריכוז בשר גבוה של בין 45%-60%. עשירה במינרלי וויטמינים, ללא צבעים מלאכותיים, חומרים משמרים. המנות מבטיחות תזונה מלאה במחיר הוגן. בין מגוון הפחיות: בשר, ברוטב, מוס רך בחתיכות וחתיכות ברוטב. מחיר: 4.5 ש"ח ל-85 גרם, קיימים מבצעי כמויות בחנויות.  
סינגל פרוטאין – סדרת מזון לכלבים המכילה 100% פרוטאין עשירה בסיבים, מצוינת לדיאטה. מזון רטוב לחלוטין המכיל מינרלים וויטמינים. סדרת בשר של ברווז, חזיר, עוף הודו ועגל במחיר נוח לכל כיס.
חברת וט מגן לחיות מחמד נמצאת בבעלות נירה ברגמן, מייסדת ומנכ"לית החברה, תזונאית ובעלת תואר שני במיקרוביולוגיה קלינית. החברה מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מזונות , שימורים וחטיפים פרימיום לחיות מחמד. בין המותגים שהחברה מביאה ומייצגת: יוקנובה, אייאמס, אולטרה נאגטס, אלפא ספיריט, טייסט אוף גולד ועוד.
 קרדיט תמונות: יח"צ, גלית נתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה