יום שבת, 5 בנובמבר 2016

עליתם במשקל בחגים? Nutri Care מציג תוסף תזונה "Better Konjac"......

בתקופה זו של חזרה לשגרה אחרי עומס של מאכלים טעימים שנהנתי מהם בחגים נדרשת תשומת לב מירבית מצידי לבחינת כל האפשרויות לחזרה למשקל תקין, זהו נגמרו לי כבר התירוצים ורק מחשבה על החורף שמפתה שוב לאכול פחמימות וממתקים,גורמת לי להכנס לסדר ומהר.
ולשמחתי הרבה קיבלתי השבוע שחקן חיזוק שיאפשר לי לנסות להתמודד עם העלייה במשקל.

מותג תוספי התזונה Nutri Care  מציג את תוסף התזונה  Better Konjac  - פורמולה צמחית המשלבת 2 סוגים של סיבים תזונתיים מסיסים במים, בעלי יכולת גבוהה מאוד לספוח מים. הפורמולה כוללת סיבים המופקים מצמח הקונז'אק גלוקומנאן (Amorphophallus Konjac), וסיבי גואר גאם (המופקים מצמח Cyamopsis psoraliodes).
הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי סיבי הקונז'אק גלוקומנאן מסוגלים לספוח מים עד פי 200 ממשקלם! הם מתנפחים בקיבה ויוצרים תחושת שובע ומלאות ובכך יכולים לסייע בתהליכי הרזייה, יש לציין כי משקלו המולקולרי וצמיגותו של הקונז'אק גלוקומנאן הינם מהגבוהים מבין הסיבים התזונתיים.
בנוסף, הפורמולה מחוזקת בסיבי גואר גאם, היוצרים ג'ל בעל צמיגות גבוהה ומסייעים לתחושת שובע ולתפקוד תקין של מערכת העיכול,הפורמולה עשויה לסייע גם בהורדת רמות השומנים בדם, שמירה על רמות הסוכר בדם ופעילות תקינה של מערכת העיכול, חשוב בלקיחת הפורמולה להקפיד על שתיית מים מרובה. 
החלטתי שאני אתמיד ואקח את הפורמולה ואתחיל לעשות שינוי, אני מאמינה שכל שינוי גדול מתחיל בצעד קטן והחלטה אמיצה אחת להתמדה, הרבה פעמים אני מעדיפה לברוח מהתמודדות שקשה לי ולמצוא את כל התירוצים האפשריים במיוחד בנושא המשקל, לכן אנסה לעשות את השינוי עם הפורמולה המיוחדת הזו.
המוצר כשר למהדרין באישור בד"צ העדה החרדית.
הנחיות לשימוש: כמוסה אחת, 3 פעמים ביום, כ-30 - 45 דקות לפני האוכל עם כוס מלאה במים או מיץ.
מחיר לצרכן: 159 ₪ (לאריזה של 90 כמוסות).
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה