יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

"תבואות" משיקה מלח הימלאיה טבעי ועשיר במינרלים חיוניים...

כשקיבלתי את מלח ההימלאיה להתנסות התלהבתי מהצבע הייחודי והשונה של המלח צבע ורוד בהיר, ואחרי שקראתי את ההסברים על סגולות מלח ההימלאיה שמחתי שחברת "תבואות" מאפשרת כל פעם מחדש להחשף למוצרים ייחודים וטבעיים.

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מלח הימלאיה טחון דק, המגיע מהרי ההימלאיה, המלח הוא טבעי, המיובש בשמש, ללא כל תהליכי עיבוד וללא תוספות.
מלח זה מוצר חובה בכל בית, הוא משמש לכל דבר, לתיבול, להעשרת הטעם בתבשילים, בסלט ירקות, אצלנו בבית יש מלח בכל פינה, ליד הגז, על השולחן אוסף של מלחיות ולאחר שראיתי את מלח ההימלאיה וטעמתי המלח פשוט מעולה,במיוחד בגלל תהליך העיבוד שלו ושמירה על מינרליים חיוניים לתפקוד הגוף.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" ויועצת לתבואות, מציינת כי מלח הימלאיה לעומת המלח השולחני, הוא מלח טבעי העשיר במינרלים רבים החיוניים לתפקוד הגוף, כגון- מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים. אלה גם מקנים לו את צבעו הוורוד. חשוב לדעת שהמלח השולחני שרבים משתמשים בו עובר תהליכים כימיים כדי לייבש אותו וכדי שלא יתגבש, והחומרים הללו נשארים על המלח ומזיקים לבריאות. יתר על כן בתהליך העיבוד שלו הוא מנוקה מכל המינרלים הטבעיים שבו.
הכנתי לארוחת הערב טורטיות מקמח מלא עם אבוקדו ורוטב סלסה עם פסטו וכוסברה קצוצה,הוספתי את המלח כחלק מהתיבול ויצא מושלם,


בנוסף לתיבול, מומלץ להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, אמבטיות לניקוי רעלים ועוד.
כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.
מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: http://www.tvuot.co.il
קרדיט צילום: יח"צ,גלית נתן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה