יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

פרסיל ג'ל הכביסה מספר 1 בישראל משיק עוצמת נקיון חדשה....

כביסות רבות מאוד הן חלק משגרת השבוע שלי, ואני מקפידה להשתמש בג'ל כביסה איכותי, מאז שעברתי לג'ל  הכביסה,הרבה יותר נוח ותהליך הכביסה מאוד קל ויעיל.

את הג'ל הכביסה של פרסיל אני מאוד אוהבת במיוחד את האיכות של המוצרים ואת תוצאות הניקוי, ושמחתי לראות שפרסיל משיקה מגוון ג'לים לכביסה עם עוצמת נקיון חדשה של מיליון מסירי כתמים פעילים, והג'ל מרוכז יותר בהחלט חדשנות.

בנוסף הניחוח מדהים והייחודיות רעננות וניחוח לאורך זמן בבגדים לאחר הכביסה.
אני מקפידה מאוד לכבס צבעים בנפרד, כביסה צבעוני בהיר,כביסה שחורים, כביסת לבנים, כביסת מצעים, ופרסיל ג'ל מאפשרת מגוון ניחוחות ופתרונות לצרכי כביסה מגוונים, לכביסה לבנה,צבעונית,כביסה לתינוקות ובעלי עור רגיש, ופרסיל בלאק לבגדים שחורים וכהים, כך שיש התאמה לפי סוג הכביסה וזה נהדר.

לנבחרת פרסיל מצטרף ג'ל כביסה בניחוח חדש Persil Blue Freshness , הינו ג'ל מרוכז בעל ניחוח רענן המלטף כמשב רוח, קליל וטהור,מבוסס על הטכנולוגייה הייחודית של מיליון מסירי כתמים פעילים, המתפרקים בעוצמה הישר לתוך הכביסה המלוכלכת, ומשאירים את הבגדים בוהקים מנקיון תוך נוחות מלאה.

בדרך כלל אני מכבסת את רוב הבגדים ב-30 מעלות במכונת כביסה ולאחר התנסות בפרסיל ג'ל החדש עם עוצמת הנקיון של מיליון מסירי כתמים פעילים, נהניתי לראות שהכביסה יצאה מבריקה ועם ניחוח,מוצר מעולה ובהחלט חדשני.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ש"ח, לתכולת: 2.7 ליטר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה