יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

חטיפי הדגנים Nature Valley באריזות מעוצבות במיוחד שקרובות לטבע...

אצלנו בבית מאוד אוהבים להתפנק עם החטיפים המיוחדים של Nature Valley שבנוסף לכך שהם מאוד טעימים הם עשויים מ-100% שיבולת שועל מלאה, וללא תוספת של צבעי מאכל חומרים משמרים ולקטוז, הטבע בהחלט מהווה מקור השראה בתכולה הנפלאה שיבולת שועל ודבש, ואני מאוד רגועה שאנו צורכים את החטיפים הטעימים של Nature Valley .

לאחרונה החטיפים מגיעים באריזות חדשות ויפות שמסמלות את ההשראה והחוויה מהטבע, ואת ההנאה מלאכול את החטיפים בטבע כאשר מטיילים ברגל או רוכבים על אופניים החטיפים יכולים להשתלב מצויין ולהתאים לפעילות מחוץ לבית.
קיבלתי להתנסות קופסת חטיפים של Nature Valley  שמכילה מגוון טעמים, דבש,שוקולד מריר וסירופ מייפל קנדי בשילוב 100% שיבולת שועל חגיגה אמיתית, נהניתי מאוד מהטעמים של החטיפים שמעולים לצד הקפה של אחר הצהריים, ובכלל בתיק כשבא לאכול משהו טעים ללא רגשות אשמה, גם מזין וגם טעים.


חטיפי נייצ'ר וואלי , עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים  לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.
גם בnatur valley   לצבעים משמעות רבה:
ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו  בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:
  • קארנצ'י-  האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.
  • צ'ואי- האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש
  • פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.
  • פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות.
אודות:
Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.
חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 17 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.
ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה