יום שני, 20 ביוני 2016

חדש מאהבה ים המלח סדרת SEA-KISSED בניחוח פריחה ובריזה ימית....

המוצרים של אהבה  מעבדות ים המלח אהובים עליי בזכות המרקם הנפלא שלהם,הניחוח אבל בעיקר בגלל האיכות הבלתי מתפשרת,כשאני משתמשת במוצרים של אהבה אני יודעת שהושקעו בהם מלבד אהבה גם פיתוחים מיוחדים עם טכנולוגיות חדישות מים המלח,וזוהי מבחינתי החברה המובילה בעולם בטיפוח מסגולות ים המלח.
הקיץ מתקרב ואין כמו להתחדש עם סדרה חדשה ומפנקת של AHAVA שנקראת SEA-KISSED ,נשיקת ים מרעננת.

קיבלתי את הסדרה להתנסות והתלהבתי מהמראה הקסום והניחוח החדש של מוצרי הגוף הקלאסיים,האהובים והנמכרים ביותר של AHAVA בארץ ובכל העולם,הקולקצייה ססגונית וכוללת קרם ידיים מינרלי,תחליב הגוף המינרלי ושמן גוף יבש, כל הסדרה בהשראת מרכיבי ריח ייחודיים.

הרחתי את הסדרה את הריחות האקזוטיים,וממש חלמתי ים,שמש וחול, הריחות החזירו אותי לחופשה האחרונה לפני כחודש באילת,גלים ושמש שנצרבו בעור,מציפים את הנפש בחושניות רגועה,וברגעים קסומים של רעננות וקרירות של הים.
אין ספק שערכה כזו מושלמת הייתה נפלאה בחופשה שחזרתי ממנה, כחלק מתיק הרחצה עם מיטב הקוסמטיקה,וגם לקבלה כמתנה ליום הולדת יום נישואין ובכלל כפינוק לכל אדם שאוהבים,מוצרים מושלמים מבחינתי.
כל המוצרים במארזי המתנה מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ופועלת כנגד סימני הגיל הניראים לעין.  מארזים נבחרים מציגים את סדרת הטיפוח החדשה לגוף
 SEA-KISSED המעניקה ניחוח ים כחול ומרענן, ממש לגונה כחולה בגן עדן. בנוסף, מוצרי טיפוח לגוף בניחוחות קקטוס ופלפל ורוד מרענן עם טוויסט ורוד מתוק ומנדרינה וארז בניחוח הדרים מעודן.
כל מארז מתנה מעוצב באוירת בריזת ים מרעננת בגווני טורקיז מרהיבים. בקופסא או בתיק, מארזי המתנה מהווים תענוג צרוף ונחשק לכל אישה המטפחת את עצמה!
אני נהניתי מהמארז הקסום  של סדרת SEA KISSED:
שמן גוף יבש:
תרסיס שמן גוף,שילוב של שמנים קלילים ומזינים,חוחובה,זרעי שומשום וויטמין E העוטפים את הגוף ברכות של משי,ומעניקים חיוניות וזוהר,הניחוח חדש ורענן בהשראת הים,השמש והחול.
קרם ידיים מינרלי:
קרם עשיר בתמציות בוטניות,אלוורה ומינרלים מים המלח להגנה על הידיים מפני נזקי מזג האוויר,מים ועבודות הבית,מרכך ומחליק מידית ידייים מחוספסות ויבשות ומשיב להן רכות ורוגע,בשילוב הניחוח של ה- SEA KISSED מרענן את החושים,אני שמה קרם ידיים קבוע בתיק מאוד נוח.
תחליב גוף מינרלי:
תחליב גוף עדין,בקיץ אחרי שיזוף כיף להתמרח בו,מעניק לעור לחות ורעננות ונספג במהרה,ככה אני רגועה כל שעות היום שהעור מוזן,התחליב מועשר באלוורה ותמציות צמחים מזינים ומרגיעים,ונהדר לימי הקיץ והחורף שהעור יבש והניחוח חלום.
הקולקציה מכילה בנוסף:
דואו ידיים בשני ניחוחות משכרי חושים
מארז זוג קרמי לידיים רכות ומענגות בניחוחות ייחודיים ומשכרי חושים. קרם ידיים מינרלי קקטוס ופלפל ורוד 100 מ"ל יחד עם קרם ידיים מינרלי בניחוח ים כחול ומרענן 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 89
טריו גוף קלאסי
הניחי לשלוות הים לעטוף את גופך בשילוב מינרלי קלאסי של AHAVA לידיים, רגליים וגוף. קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל, קרם רגליים מינרלי 100 מ"ל ותחליב לחות מינרלי 100 מ"ל בניחוח המינרלים הקלאסי הידוע של AHAVA. מחיר מומלץ לצרכן: 120
הנבחרת הזוהרת
נבחרת מוצרי הטיפוח לעור הפנים, ריטואל מוצרים רבי עוצמה המעניק לעור הפנים ליפט חיונית וזוהר למראה עור צעיר וקורן. סרום OSMOTER™ x3 מרוכז לפנים 30 מ"ל. BEAUTY BEFORE AGE קרם ליפט ליום SPF20 10 מ"ל, ומסכת בוץ מינרלי 25 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 269
שלישיית פטנט ה- OSMOTER™
מארז מופלא של ממש, המאחד שלושה סרומים מסדרת ה- OSMOTERעם פטנט רשום, תמצית המינרלים הבלעדית של AHAVA בריכוז משולש המעניקים חיוניות וזוהר מיידיים למראה עור צעיר לפנים, לעיניים ולגוף. סרום OSMOTER מרוכז לפנים 30 מ"ל. סרום OSMOTER מרוכז לעיניים 15 מ"ל. סרום OSMOTER מרוכז לגוף 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 698
ניתן להשיג ב: רשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם, וחנויות נבחרות
למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il , והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.
AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי אישור PETA  תו VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 27 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה