יום ראשון, 5 ביוני 2016

מלון הילטון מלכת שבא באילת להעביר חופשה בחלום.....

את מלון "מלכת שבא אילת" מרשת מלונות הילטון אני מכירה כבר שנים, ולמרות שהוא מלון ותיק באילת הוא עדיין שומר על ייחודיות ורמה גבוהה.

חזרתי לפני כמה ימים מחופשה באילת והתארחתי במלון הילטון מלכת שבא כחלק מחופשה שנתית של העבודה של בעלי,אני בקשתי שישדרגו לנו את החדר לאגף החדש, וממש נהנינו מהחדר הגדול והמרווח בקומה 5 עם נוף למפרץ אילת,הייחודיות בחדר שיש שלוש חלונות גדולים וזה פשוט חלום להקיץ בבוקר מול נוף כזה.






המלון בהחלט הפתיע אותנו לטובה מבחינת היחס והשירות שלא השתנו במהלך השנים,האוכל מצויין,מבחר ענק,אבל מעבר לאוכל אהבתי את הקרבה לחוף הים ואת הקרבה למרכזי הקניות הכל במרחק הליכה ואם מגיעים בטיסה זה ממש נוח.

ממליצה לכם בחום להנות מחופשה ולקחת קצת פסק זמן מהחיים,אין על הים של אילת פשוט משגע,לצלול עם שנוקרל ולראות דגים מדהימים,חוויה אמיתית לכל המשפחה.

ממליצה לכם גם לראות את מופע wow בישרוטל השנה מופע מהמם במים, ולהגיע כמובן לאייס מול ולהתקרר עם החלקה על הקרח, ומבחינת החופים אם אתם רוצים לראות מקרוב אלמוגים ודגים בחוף מסודר שהכניסה אליו חופשית המלצה שלי ולא תצטערו חוף המגדלור,הילדים כל כך יהנו רק מלראות את הדגים והאלמוגים.

צילומים רם נתן בעלי היקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה