יום רביעי, 29 ביוני 2016

המותג דזיטין חוזר למדפים עם נוסחה חדשה ומשופרת

אין אמא שלא מכירה את השלב של החלפת החיתולים והדאגה לשמור על הגיינה סביב ההחתלה ובעיקר שלא תהייה לתינוק המתוק שלנו אדמומיות.
אני נזכרת שהבן הבכור שלי היה תינוק לפני כ-23 שנים נהייתה לו תפרחת חיתולים עם אדמומיות קשה,וכל קרם החתלה שמרחתי לא עזר ובימים אלו יש הרבה חידושים להורים וזה ממש מעולה.
אין ספק שמשחת החתלה טובה עושה את כל ההבדל,בימים אלו  דזיטין משיקה מחדש בישראל את סדרת קרמי ההחתלה,הסדרה כוללת:

דזיטין קרם החתלה.
דזיטין אקסטרה.
הסדרה מבוססת על נוסחה משופרת למניעה הקלה וטיפול בתפרחת החיתולים.
קיבלתי להתנסות את דזיטין קרם ההחתלה לתינוקות והעברתי אותו לאחותי שחובקת תינוקת,היא התנסתה בקרם ובהחלט נרשמה התפעלות,הקרם מגן מתפרחת חיתולים,מאדמומיות ועור מגורה ושומר על רכות העור,חוות דעתה שהמוצר מעולה והיא תאמץ אותו באופן קבוע.
דזיטין קרם ההחתלה מתאים לתינוקות בני יומם, קל ונוח למריחה, מרגיע במהירות.
מחיר מומלץ לצרכן 25 ₪ ל-100 מ"ל.
דזיטין אקסטרה- להגנה מוגברת, קרם ייעודי לטיפול בתפרחת חיתולים היוצר שכבת הגנה מידית המסייעת להגן על עורו העדין של התינוק,הקרם מרגיע את העור ומעניק תחושת הקלה כבר מהשימוש הראשון. מכיל 25% אבץ (ZINC OXIDE)
מחיר מומלץ לצרכן 35 ₪  ל-75  מ"ל
ממחקרים שערכה החברה עולה כי 50-60% מכלל התינוקות יסבלו מתפרחת חיתולים בשלב כזה או אחר.
סדרת דיזטין החדשה, מציעה מענה רחב לנושא תפרחת החיתולים הן לטיפול יומיומי למניעה ולשמירה על עורו הרגיש של התינוק והן לטיפול בשלב הפעיל של תפרחת החיתולים.
את מוצרי דזיטין, משווקת בארץ חברת ג'ונסון & ג'ונסון העוסקת במחקר ופיתוח , ייצור ומכירה של מגוון רחב של מוצרים בתחום הבריאות והיופי כמעט בכל מדינות העולם– עם ותק של למעלה מ-120 שנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה