יום ראשון, 5 ביוני 2016

להנות מקוקטיילים ומנות גורמה באולם אירועים מול אגם - LAGO

ליד מתחם יס פלנט בראשון לציון יש אגם מדהים בכל שעות היום יפה שם אך בין ערביים יפה שבעתיים,ככה בשעות שהשמש שוקעת איזה כיף להתבונן לחלום ופשוט להנות.


הגעתי לביקור כדי להשתתף בחגיגת פתיחת הקיץ במרכז הכנסים והאירועים LAGO שמשקיף על האגם המדהים,כמה כיף להתחתן במקום כזה,פשוט מדהים,יופי ושלווה מכל כיוון,ובתוך פשוט נהניתי,שתיתי מגוון קוקטיילים מדהימים,ונהניתי ממנות גורמה ראשונות שפשוט הראו כמה המקום חלום.







אני חייבת לציין שהמקום כל כך מרווח שלמרות שהיו הרבה אנשים זה ממש לא הורגש,הרבה מקומות ישיבה והנאה מובטחת בכל אירוע שנערך שם.
על החגיגה הקייצית ניצחו בשליטה מקצועית FAT KAT עם קוקטיילים קייציים ומדהימים לא פחות מזה,הברמנים המקצועיים שקשקו לנו את מיטב הקוקטיילים קשטו ונהניתי לשתות ולשתות ופשוט להנות.





אהבתי מאוד קוקטייל שנקרא  MISS SUN SHINE מורכב מג'ין אנגלי מוצף בטעמים של מחית בננה, סירופ קרמל, מיץ לימון טרי, וקצף בירה בווארית מתוקה.

ההגשה של הקוקטליים בכוסות מיוחדות בהחלט הוסיפה לחוויה,

ולצד הקוקטיילים נהננו ממנות פתיחה טעימות ומיוחדות, מקרון עם כבד וריבת בצל,פיש אנד צי'פס פריך וטעים,קרוסטיני חציל עם ביצי שלו,המבורגר אמריקאי עם צ'יפס וביצה עלומה,אסאדו עגל מדהים בטעם,דג על פולנטה,סקוטני טלה ממולא בבשר.












יופי של מקום שהייתי שמחה לחגוג בו אירוע וגם להגיע כאורחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה